![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Sociaal contact: men kan de hele wereld bereiken voor 50 euro per maand: prijs van een pintje pakken op café: gemiddeld 25 euro voor een avondje stappen per persoon. Busritje voor een gezellige babbel bij een kennis: 1,70 euro (enkel)... rekent zelf uit. Andermans rekening maken is heel makkelijk. Sommigen zijn arm maar bezitten een auto... Is soms de enige wijze om op een werk te geraken of is soms zelfs een vereiste, ook voor armen. Leer voor één keer eens inzien dat veel armen gewone werkende mensen zijn.
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 30 mei 2006 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mensen als jij mogen ze van mij part gerust de kraan dichtdraaien, ga onder een brug wonen. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() en als ik, dopper nu in uw hand bijt wat gaat gij daar dan aan doen
![]() het feit dat ge niet in staat bent de propaganda van uwe goeroe frankske van de kakbroek zelfs nog maar in vraag te stellen zegt genoeg over uw mentaalniveau. wss weer een stoer vlaams leeuwke ![]() volk gelijk gij daar heb ik maar één devies voor en dat is zwijgen en werken en afdokken zodat mijnen dop er telkens op tijd ligt ( zoniet stront aan de knikker ) en als ge nie voor mijnen dop wilt werken stop dan met werken en ga ook doppen - maar ik wed ervoor dat ge daar te laf voor zijt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() zwijgen, werken en afdokken slaaf
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Mooi initiatief tegen het particratische establishment van de Sp.a. Proficiat VWS.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Het vws is blij dat u het ook inziet dat personen als vdb een links ideaal bezoedelen.....zelfs sommige rechtse idealen de grond inboren...
![]() |
#89 |
|
![]() VDB is een Giddens-kloon. Derde Weg, weg van de neoliberale dictatuur. Je moet eens de vernietigende commentaar van Callinicos lezen ("against the third way").
Laatst gewijzigd door Praetorian : 30 mei 2006 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet schelden aub. mvg, Arnold.
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() ik heb jaren onder een brug gewoond maar ben daar zeker niet zo gefrustreerd van geworden ? Wat scheelt er mijn manneke ? Hebben ze je zo hard laten werken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Vergeet ook niet dat dergelijke dictatoriale maatregelen om iedereen in een workstate-habitus te krijgen elke intellectuele reflex van de vrijgeest vernietigd. En dat met al die retoriek over de "kennis-economie".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Simpel toch? Enne, als de site u niet aanstaat, ge kunt altijd eraan meewerken. (oei, werken, slechte woordkeuze? ![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Heb het zelf meegemaakt toen ik ging solliciteren. Op mijn cv stond een jobke dat ik aangenomen had in de grootste nood. Antwoord van de HRM: 'Ik zie dat er een dipje in uw cv staat': mijn antwoord: 'ja, ik kon toen niet anders' (legerdienst en bedrijf overkop waar ik aan de slag was) HRM: 'Ja, maar wij zoeken mensen met ambitie, u hoort nog van ons': ik: ....heb er nooit iets van gehoord...
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Op de moment dat ik dat schreef was ik onder de indruk dat je niet werkte, en niet wilde werken, wat mij nogal eens in een franse collere kan doen vliegen. 900 is inderdaad een karig loon, en daar moet zeker iets aan gedaan worden, maar misbruik van de sociale zekerheid moet ook aangepakt worden, uw posts & die van den anderen VWSer brachten me echter onder de indruk dat je 1: mensen die niet willen werken steunt & aanmoedigd & 2: je nog eens enorm kwam blaffen tegen de werkende mens die toch wel opdraait voor de kosten van de sociale zekerheid. Ik blijf daarom ook bij mijn standpunt dat dit een goede zet is van Frankske, maar ik blijf ook bij mijn standpunt dat de lonen omhoog moeten (en de loonkost omlaag)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het zit helemaal zo simpel niet. Ik wil wel werken maar niet voor een loon van 900 euro per maand. Ik kan toch niet een job aannemen die mij en mijn 3 kinderen dwingt om in armoede te leven. |
|
![]() |
![]() |