![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het dorpscafé hier was er vroeger discussie - nu niet meer: iedereen stemt VB. Het gaat dan om ietwat oudere mensen, geen jonge driftkikkers dus. Ze zijn niet extreem-rechts (dat bestaat in dit land door PCdom niet), en zitten al zeker niet vol met haat. Het zijn mensen die hun leven lang hard gewerkt hebben, en plots niet meer begrijpen waar dit land naar toe gaat.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oudere mensen die behalve in 't bordeel nog geen andersgekleurde tegen 't lijf zijn gelopen.......en er bijgevolg geen last van hebben
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En laat ons niet vergeten dat het cordon sanitaire er gekomen is omdat de traditionele partijen hun fondsen in hun dromen al in rook zagen opgaan.
Wie was het nu weer die zei dat intercommunales aan democratische voorwaarden moesten onderworpen worden? Juist, Dillen uebernazi himself. Dat spelletje hier maakt mensen kots, maar dan echt kotsmoe.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De druppel kwam toen bleek dat illigalen een speciaal busje van de lijn ter beschikking kunnen roepen om naar de halt (1,2 km verderop) te rijden, waar er voor "locals" niets ter beschikking gesteld wordt. Ik ga zo al acht jaar te voet naar de bushalt. Pas op: ik vind dat plezant, die wandeling, voor geen geld zou ik die willen missen - maar waarom is er geen publieke halt? De druppel viel een tweede maal toen ze in hongerstaking gingen en papieren begonnen eisen gewoon omdat zij dat willen. Toen de minister voorstelde hun aanvraag eerst te behandelen, gingen ze gewoon door. Maar dat is niet het enige hoor. Het dorpsbestuur heeft de belastingen de hoogte ingejaagd, heeft een illegale meerbelasting gehoffen van €100 die naderhand door een gerechtshof als onwettig werd afgedaan maar je uiteraard je geld nooit meer iets van terugziet - loutere diefstal! Er werden sportterreinen gelegd die nergens toe dienen. Er werden straten aangelegd om nadien terug opengebroken te worden. Burgemeesters geven zichzelf straatnamen wijl ze nog in functie zijn (wat verboden is), ...
Laatst gewijzigd door lombas : 5 juni 2006 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt me overtuigd.* ![]() ![]() ![]() *Not (voor alle zekerheid)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 juni 2006 om 09:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je weet toch dat het Belang-programma in Aalst zal uitgevoerd worden zonder het Belang erbij? Voor wie jij stemt speelt daar geen rol in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens eerlijk worden de zogezegde problemen niet strek uitvergroot door VB?
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er van overtuigd dat zoiets op dit moment zelfs constructiever zou zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB biedt een alternatief, dat kan werken als ze het goed doen, doen ze het slecht, dan krijgen ze wel de rekening bij de verkiezingen eh.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht ik tot voor kort ook, maar de VLD-zweer is opengebarsten, en tsjeef-rood zie ik nog niet zo snel het VB-prog realiseren.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus volgens U moeten haatcamagnes kunnen om de bouw van een nieuw sportpaleis te verhinderen? ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() @ Lombas,
Hoewel ik nooit een Coveliers fan geweest ben (heb hem nog gekend als 'mijn' burgemeester) stel ik dat kartel met VLOTT toch ten zeerste in twijfel. Hoewel Coveliers (ex-VU, ex-VLD & nu VLOTT) zich in het 'liberaal' kamp bevindt, vind ik niets terug in het programma van het VB dat ook maar enigszins liberaal is. ![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wees gerust, velen van ons zijn geen "liberalen". Wij zijn erger. Dat wij in Antwerpen een kartel aangaan met solidaristen heeft zo zijn redenen. De machtsverhouding is er daar één van, de concrete problematiek een tweede. Als je kijkt naar de kartelprogramma's zie je bijvoorbeeld een heleboel liberale maatregelen (cf. Antwerpen Troef). Ik denk aan de hysterie rond het sportpaleis van het moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En volgens mijn goed ingelichte bronnen staat ons Annieke niet zo afkerig van een coallitie met het VB . ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er met mijn voorzitter?
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://vlaamsbelang.org/files/200506_programma.pdf Zoekresultaat : nihil.
![]() |