![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de anderen is dat domheid hehe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staan liegen in het parlement zou ik geen banaal akkefietje durven noemen, maar eerder een regelrechte schande!!!! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 15 juni 2006 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Koen heeft waar het hem om te doen was denk ik.
De roddels blijven maar komen ![]() Wie is toch die 'Pol' ? En welke rol speelt Anne V D ? En wat gebeurde in 'de amsterdamse periode' ? Freya is soap, ik heb nooit iets anders beweerd, en over de grens tussen politiek en soap, zullen nog veel thesissen worden geschreven ooit, meer nog dan over de grens tussen onthulling en sensatie. Binnenkort ook als ideologie : het soapalisme. Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() staks gaan we Filip de Belgik nog een intellectueel vinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya Van den Bossche dient een klacht in
do 15/06/06 - Vicepremier Freya Van den Bossche (SP.A) dient een klacht in tegen Koen Meulenaere wegens laster en eerroof. De journalist zaaide de afgelopen weken in Knack twijfel over de thesis van de minister. Freya Van den Bossche kan er niet meer om lachen: "De roddels zijn al maanden aan de gang. Vanmorgen zei Knack echter zelf dat het geen satire meer is, maar een beschuldiging. Dan moet ik natuurlijk reageren", zegt de vicepremier en ze stapt nu naar de rechtbank. Een minister die een klacht indient tegen een weekblad is geen alledaagse gebeurtenis. Wat begonnen is als satire, eindigt nu in bloedige ernst.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo,kunnen we zien wie hier gelijk heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie jij nog 't verschil ? Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want als je zoiets zegt wordt je hier blijkbaar al volledig op de rooster gelegd over de geloofwaardigheid van VDB terwijl ik daarvoor al zei dat de stookoliefactuur WEL een grote fout was.En dat ik zeker geen grote VDB aanhanger ben. Nu als jullie over dat vierkantswortelincidentje willen doorgaan, veel plezier. Laatst gewijzigd door Kay_ : 15 juni 2006 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hiermede heb ik u ook een vluchtroute aangeboden om niet te moeten antwoorden op de vraag of u het een probleem vindt dat verhofstadt niet kan lezen. graag gedaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, ik ga het niet verder over het vierkantswortel incident hebben. Ik vind dat niet opwegen tegenover de stookoliefactuur, waar ze duidelijk wel kort door de bocht is gegaan. Als jullie echt je gelijk willen halen over die vierkantswortel dan mogen jullie rustig onder elkaar verder discussieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Moest het nu vierkantswortel 24 geweest zijn, oké dat ze die niet vanbuiten wist.
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() 't is natuurlijk moeilijk om grenzen te trekken
Moet een begrotingsminister de vierkantswortel van 1 kennen? Indien niet, is dat te wijten aan kortstondige stoornissen? of miereneuken vanwege de journalist in kwestie? Of heeft hij/zij recht op een extra zittijd/heropname vh intervieUw (sic)? moeilijke vragen allemaal ik geef het toe. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 juni 2006 om 19:21. |
![]() |
![]() |