![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Trouwens, bewakingsfirma's kiezen hun uniform niet zelf. Deze uniformen worden goedgekeurd door het ministerie van binnenlandse zaken. De minste verandering aan de kleur en de snit van dit uniform kan een bewakingsfirma ernstige boetes opleveren. Bewakingsfirma's hebben ook verschillende afdelingen met elk hun eigen type uniform. Receptionistes, geldkoeriers, patroeilleurs, statische agenten, hondenbegeleiders, bodyguards en zelfs gewapende diensten. Het is zelfs verboden om deze verschillende typen uniformen onderling te wisselen. Wie graag in eigen kledingstijl gaat werken moet geen bewakingsagent worden.
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep. Niets dat me belet mijn mening hierover te uiten eh, enfin, nu toch nog niet
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Group 4 securicor is wel degelijk een bewakingsfirma die oa ook recepionistes levert (zonder hoofddoek weliswaar). Zo gaat dat nu eenmaal.
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 17 juni 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is nu eenmaal een privé bedrijf. Maar die vrouw heeft recht op een ontslagvergoeding gelijk iedere andere werknemer wettelijk recht op heeft, klaar en simpel.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
België is een democratisch land, alleen geen volgens jouw dogma's. Punt. Get over it !
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedrijfsmanagement.
Het gaat tenslotte om een private onderneming.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Speciale training voor de rechterarm zou ook wenselijk zijn ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook de verering van extreem rechtse leiders, colaborateurs, oorlogsmisdadigers, ... ?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Enne, doppende skinhead zijn op onze kosten, is dat leuk?
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2006 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik attaqueer niemand : ik geef mijn mening, iets dat ik als moslima niet zo vrij of helemaal niet zo kunnen doen. Dat jij daar als volleerd dhimmi een probleem mee hebt, kan ik best begrijpen. ![]() Voor mij blijft het angstaanjagend dat het net de radicaalste progressieven zijn die zich uitsloven om de achterlijkste religieuse dogma's en voorschriften uit de islam te verdedigen, en dat dan aankleden als een recht op identitaire en culturele beleving, terwijl ze dat nooit doen bij andere religies. Integendeel, ze waren en zijn er nog steeds als de kippen bij om 'de kerk' in het verdomhoekje te duwen. Deze schijnheiligheid is zo typerend voor de zelfverklaarde progressieven, dat ze zelfs mij, een overtuigd vrijzinnige, ergert. Ik vermoed dat types als Den Duikboot als ze in een islamitisch gezin zouden zijn opgegroeid het de nomaalste zaak ter wereld zouden vinden dat hun madam en dochters zich in tenten dienen te hullen omwille van hun geperverteerde sexuele moraal, niet buiten mogen, als goddeloze hoeren uitgescholden en opgesloten zouden worden om toch maar niet met die verderfelijke Westerse way of life in contact te komen, hun dochters als volprezen mensenhandelaars zouden verkopen, enfin uithuwelijken, en na de 1ste legale verkrachting zouden staan trappelen om het beddelaken te screenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben nen echte karnavalist, karnaval is mijn hobby en mijn leven.
Het gans jaar ben ik daar op één of andere manier mee bezig. Dit jaar was mijn kostuum weer prachtig, ja echt! Heeft heel wat werk gekost en dat voor maar drie dolle dagen. Mag ik aub in mijn kostuum gaan werken??? Dit is toch een democratisch land en ik ben een vrij mens, toch? Wie kan daar dus wat tegen hebben? Laatst gewijzigd door xmordan : 17 juni 2006 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik in ieder geval, ben ze nog nooit tegengekomen!!! jongens toch! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vindt ik niet meer dan normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat besef je hopelijk ook wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarschijnlijk wou het secretaresje de benen niet spreiden voor haar baas.
En van een hoofddoek kreeg die ouwe hem natuurlijk niet meer recht. Baas pissed. Vrouw ontslagen.
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() schoolvoorbeeld hoe jezelf belachelijk maken ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weigert zich te conformeren naar de leitcultuur - en de bedrijfscultuur wordt bepaald door de leitcultuur - moet consequent zijn en niet teren op de dhimmi-SZ die gefinancierd wordt door de belastingbetalers uit die leitcultuur. Als die moslima consequent haar godsdienst wil beleven, moet ze maar zakkaat gaan bedelen bij haar genoofsgenoten. Wedden dat als het op de lieve centjes aankomt, die moslima ineens wel zal inbinden op haar religieuse ijver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, de hoofddoek is in zekere zin hoerige kledij. De kledij van de figuurlijk religieuze hoer die zich volledig onderwerpt aan de interpretatie die de figuurlijke pooier (de moslimpapa en imam) aan die ene vage koranvers over 'juwelen' geeft.
|
![]() |
![]() |