![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wel. Trouwens, waar bemoeit u zich eigenlijk mee? Woont u nu NOG niet in frankrijk?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, nog niet maar dat zal wel komen als het zo verdergaat in dit apenland...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
aja, kolonisators doen het ook niet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan je de "wo is de bahnhof" sketch van Van Kooten & De Bie aanbevelen. Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is niet omdat Franstaligen voor een eentalige monoculturele samenleving zijn, dat de Vlamingen dat ook zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Franstaligen hebben nooit hun beloften gehouden in dit land...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We zouden in Vlaanderen wat meer van die geborneerde Everytime-types moeten hebben, ze blijken zelfs overtuigde anti-Belangers flamingant te kunnen maken. Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kom allier da 'k u een bees geef! ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 23 juni 2006 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen zijn voor een monoculturele samenleving. De slogan "Waar de Vlamingen thuis zijn" is er het bewijs van. Ze willen een Vlaanderen zonder Franstaligen, zonder anderstaligen. Kortom, waar enkel en alleen "pure Vlamingen" wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zegt de verzuurde taalnationalist die zelfs niet in een meertalig gebied wil wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zever in pakskes. Het énige wat wij vragen is dat als Franstaligen zich vrijwillig in Vlaanderen komen vestigen ze Nederlands leren. Dat noemt met elementair respect. Of is dat teveel gevraagd voor een lid van de Francophonie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Maar leg me dan uit hoe je "Waar Vlamingen thuis zijn" begrijpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat we nu stoppen met dat steeds maar zeer redelijk uit te leggen. Ze weten dat allemaal maar ze horen het ons graag keer op keer uitleggen, zo blijven we steeds vragende partij en kunnen ze hun air van verlichte kosmopoliet ophouden. Gedaan ermee, graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en je wil weg naar een eentalig gebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is eigenlijk uw contact met de Franstaligen? Hoe is het bijvoorbeeld in Dilbeek waar Franstaligen en Vlamingen wonen? Blijven Franstaligen samen en Vlamingen samen zonder echte contact tussen de gemeenschappen? Ik heb het hier over Dilbeek maar het kan natuurlijk ook zijn over de Franstaligen die in uw stad of dorp wonen, of misschien op het werk waar ook soms Franstaligen en Vlamingen samenwerken.
|
![]() |
![]() |