Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2006, 23:36   #81
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Juist geertje, zeer juist.
Alleen willen we dat het ophoudt.
Heel eenvoudig, ge stopt uw geld in een zwarte sok en betaald alles cash.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 02:04   #82
ggolsteyn
Schepen

Standaard Ze weten zelfs wat je eet, met wie je nu samenwoont...

Er zijn hier blijkbaar een meerderheid die door de kleuterklas niet geraakt zijn?

Ik ben al een jaar of tien aan het zeggen dat ze zowat alles weten op dit ogenblik, wat je eet, wie er nu weer bij jou woont, of dit geen moslim is, naar wie je belt, hoeveel kilometer je rijdt per dag, per week... naar wie je e-mailt, hoe je gekleed gaat, wat je belangstelling is voor kindertjes, waar je naar kijkt op TV, of heb je nog geen telenet? enz.......

Het is steeds leuk te lezen of te horen: "ze mogen van mij alles weten!" Meen je dat nu echt? Of: "dat kunnen ze toch niet nagaan?" Meen je dat ook nog altijd?

Een klein nieuw voorbeeldje: Als je met een kaart (gelijk welke) betaalt in de Carrefour of aanhangsels, krijg je tegenwoordig op je kasticket bonnetjes voor punten of vermindering: kijk dan eens op je ticket waarvoor je dat krijgt? Voor een aankoop van een product dat je de laatste weken of maanden niet hebt aangekocht, of dus voor Islamieten bijvoorbeeld voor varkensvlees enz. Dus als je iemand in huis neemt die daar niet hoort te zijn, zal men perfect kunnen zien hoeveel brood je koopt. Men zal kunnen zien welke ziekte je hebt, of je een dronkaard bent en noem maar op.

Nog een klein voorbeeldje: als je al telenet hebt weet men perfect wanneer en naar wat je kijkt, is het je nog niet opgevallen dat het een paar minuten duurt voor je TV aanslaat? Voor de sexposten moet je zelfs betalen (ook voor andere). enz.

Dat de banksters en grootwarenhuizen een geheim moeten bewaren? Kom kindertjes, heeft je moeder nog niet verteld dat de kindjes niet uit de bloemkool komen? Lamelache!!!!! Jullie menen dat toch niet?

Dat ze dat niet kunnen uitfilteren? Lamenogarderlache!!!

En slaap zacht, want dat weten ze natuurlijk ook!

Alle gegevens die opgeslagen worden: terabytes per dag (alleen voor België) worden in een mum van tijd gefilterd en doorgezonden via Driebergen (Holland) naar Amerika.

Ovuurdeniegoew? Ik begrijp de meesten van jullie echt niet!

Groetjes,

Gerard Golsteyn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Annuit Coeptis (op het one-dollar-biljet= Hij (god dus) keurt de plannen welgevallig goed)
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 05:38   #83
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik denk niet dat iedereen mijn mening deelt.
Ik heb het hier al ondervonden...
Dus "Alleen willen we dat het ophoudt" geld niet voor iedereen, zeg dus gewoon "ik wil dat het ophoud"
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 05:46   #84
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Er zijn er nog genoeg die met mij akkoord gaan om "we" te zeggen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 05:51   #85
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn hier blijkbaar een meerderheid die door de kleuterklas niet geraakt zijn?
Hoe weet jij dit? Werk je bij de cia?

Citaat:
Ik ben al een jaar of tien aan het zeggen dat ze zowat alles weten op dit ogenblik, wat je eet, wie er nu weer bij jou woont, of dit geen moslim is, naar wie je belt, hoeveel kilometer je rijdt per dag, per week... naar wie je e-mailt, hoe je gekleed gaat, wat je belangstelling is voor kindertjes, waar je naar kijkt op TV, of heb je nog geen telenet? enz.......
Nogal logisch. Je moet je domicilie aangeven, of je ten laste bent voor je ouders, je adres om post te kunnen ontvangen... Ze kunnen je niet een rekening sturen als ze niet weten naar wie je belt, ook zul je moeilijk verbinding krijgen als men niet mag weten welke nummer je draait. Hoeveel km ik rij weet geen kat. Niemand weet of ik met rode diesel rij of niet, ook naar wat ik kijk weet niemand of interesse voor kindertjes.

Citaat:
Het is steeds leuk te lezen of te horen: "ze mogen van mij alles weten!" Meen je dat nu echt? Of: "dat kunnen ze toch niet nagaan?" Meen je dat ook nog altijd?
Ze mogen idd van mij alles weten. Wat kan mij het schelen indien ze zouden kunnen weten naar wie ik bel, waar ik woon, waar ik welk geld uitgeef,... Dit weten ze toch al en het is nogal logisch dat men dit weet.

Citaat:
Een klein nieuw voorbeeldje: Als je met een kaart (gelijk welke) betaalt in de Carrefour of aanhangsels, krijg je tegenwoordig op je kasticket bonnetjes voor punten of vermindering: kijk dan eens op je ticket waarvoor je dat krijgt? Voor een aankoop van een product dat je de laatste weken of maanden niet hebt aangekocht, of dus voor Islamieten bijvoorbeeld voor varkensvlees enz. Dus als je iemand in huis neemt die daar niet hoort te zijn, zal men perfect kunnen zien hoeveel brood je koopt. Men zal kunnen zien welke ziekte je hebt, of je een dronkaard bent en noem maar op.
Wat wil je nu zeggen met die punten en dat varkensvlees voor islamieten?
Als ik mijn brood gedeeltelijk zelf maak weten ze dit niet. Ziekte, ja en dan? Dronkaard, kunnen ze niet weten. Je kan alles nog steeds cash betalen.

Citaat:
Nog een klein voorbeeldje: als je al telenet hebt weet men perfect wanneer en naar wat je kijkt, is het je nog niet opgevallen dat het een paar minuten duurt voor je TV aanslaat? Voor de sexposten moet je zelfs betalen (ook voor andere). enz.
Koop een betere tv. En waarom moet je betalen voor sexposten volgens jou?

Citaat:
Dat de banksters en grootwarenhuizen een geheim moeten bewaren? Kom kindertjes, heeft je moeder nog niet verteld dat de kindjes niet uit de bloemkool komen? Lamelache!!!!! Jullie menen dat toch niet?
Ja, en wat wil je hiermee zeggen?

Citaat:
Dat ze dat niet kunnen uitfilteren? Lamenogarderlache!!!
Wat uitfilteren?

Citaat:
En slaap zacht, want dat weten ze natuurlijk ook!
Nee, dat weten ze niet.

Citaat:
Alle gegevens die opgeslagen worden: terabytes per dag (alleen voor België) worden in een mum van tijd gefilterd en doorgezonden via Driebergen (Holland) naar Amerika.
Ja en? En hoe weet jij dit?

Citaat:
Ovuurdeniegoew? Ik begrijp de meesten van jullie echt niet!
Laat staan dat de cia dit mensen begrijpt.
Oud 27 juni 2006, 08:46   #86
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Fabeltjes.
Ja dat hoopt u. U schijnt blijkbaar niet te weten dat vandaag de dag een oorlog of een operatie het eerst word uitgevochten over alle informatienetwerken? Informatie is vandaag de dag vele malen duurder dan goud. Zeker in tijden waar een vijand geen geografische ligging meer heeft, maar verspreid is over verschillende landen. Dat de usa informatie wilt hebben over transacties is goed, teken dat ze iets doen. Maar keer op keer is het geven en niets terug krijgen. De usa kont-likkers hier moeten eens dringend beginnen beseffen dat iedereen strijd voor zijn belang, en de usa voor hun belang, niet voor dat van ons. Het al dan niet bewezen feit dat europa nog steeds het zwakke broertje van de usa is geeft hen niet het recht om van alles en nog wat op te eisen. ALS ze het al eisen, want dan hebben ze het ten minste al gevraagd. Sommige moeten dringend afkicken van die amerikaanse schietfilms waarin "den amerikaan" de grote redder, alleskunner, held is, die het altijd eerlijk speelt en altijd wint.

want DAT zijn nu net de fabeltjes, m'n beste.
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 08:51   #87
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Als een Belgische instelling de technologie en de bedoeling heeft om op die manier terroristen op te pakken...natuurlijk!
Een land als iran natuurlijk niet want daar houden ze hun niet mee bezig. Dit weet je zelf goed genoeg, anders zou je iran nu niet gekozen hebben.
Nee, zij willen er iets aan doen en zij hebben de middelen, hier draait men wat rond de pot, sjoemelt wat met geld heen en weer, houden elke dag wat toespraakjes en gaan duur dineren in kastelen en voor de rest beslissen ze over maatregelen wanneer het te laat is.
Als europa niet zou willen dat de amerikanen al deze info zouden verkrijgen, dan hadden ze dit zelf maar moeten onderzoeken en de uitslagen enkel moeten doorspelen aan amerika. Maar zoals altijd slaapt europa en zijn alle politiekers enkel uit op hunne dikke portefeuille zonder al te veel te doen.
Tiens, onze leiders zijn lamzakken... Bush waarschijnlijk een noeste harde werker, eerlijk als goud, die liever zelf een kogel vangt dan een van zijn soldaten... Nooit zijn eigen belang voor dat van een ander zet enz, enz...

Dus ons land MOET die informatie geven, omdat het naar u zeggen er niet veel mee doet...

Doet er mij aan denken.... straks mijn buurman zijn bbq gaan stelen... IK kan hem gebruiken, en mijn buurman bbq'ed nooit... Nu alleen het weer wat mee zitten....

Oud 27 juni 2006, 10:46   #88
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee?
Als ik morgen beslis, om wat voor redenen ook, geld over te schrijven naar een instelling in Islamabad, die (bvb. zonder dat ik het weet) banden heeft met Al Quaeda, dan zal de CIA dat waarschijnlijk te weten komen en zal ik bij een bezoek aan de VS door de douanediensten aan een zeer grondig verhoor onderworpen worden en mogelijks zal mijn visum geweigerd worden.

Dat is een serieuze schending van mijn rechten als belgisch burger en ik ga daar niet mee akoord.
Ik vind dat nogal normaal dat als men te weten komt dat gij geld hebt overgeschreven naar een instelling die banden heeft met Al Quaeda, dat men u daarover ondervraagt vooraleer men u een visa geeft, laat staan dat ze u een vliegtuig laten nemen.
Oud 27 juni 2006, 10:49   #89
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Ik vind dat nogal normaal dat als men te weten komt dat gij geld hebt overgeschreven naar een instelling die banden heeft met Al Quaeda, dat men u daarover ondervraagt vooraleer men u een visa geeft, laat staan dat ze u een vliegtuig laten nemen.
Ah, is er dan een wet die mij verbiedt om geld over te schrijven naar een dergelijke instelling?

Dat is nieuw.
Ik ga de voorbije jaargangen van het Staatsblad duidelijk eens moeten herlezen....

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 juni 2006 om 10:50.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 16:24   #90
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ah, is er dan een wet die mij verbiedt om geld over te schrijven naar een dergelijke instelling?

Dat is nieuw.
Ik ga de voorbije jaargangen van het Staatsblad duidelijk eens moeten herlezen....
Een visa is nog steeds een intrekbaar privilege dat de Amerikaanse staat u geeft.
Oud 27 juni 2006, 20:11   #91
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn er nog genoeg die met mij akkoord gaan om "we" te zeggen.
Ook genoeg die niet met jou akkoord gaan.
Oud 27 juni 2006, 20:15   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
Ja dat hoopt u. U schijnt blijkbaar niet te weten dat vandaag de dag een oorlog of een operatie het eerst word uitgevochten over alle informatienetwerken? Informatie is vandaag de dag vele malen duurder dan goud. Zeker in tijden waar een vijand geen geografische ligging meer heeft, maar verspreid is over verschillende landen. Dat de usa informatie wilt hebben over transacties is goed, teken dat ze iets doen. Maar keer op keer is het geven en niets terug krijgen. De usa kont-likkers hier moeten eens dringend beginnen beseffen dat iedereen strijd voor zijn belang, en de usa voor hun belang, niet voor dat van ons. Het al dan niet bewezen feit dat europa nog steeds het zwakke broertje van de usa is geeft hen niet het recht om van alles en nog wat op te eisen. ALS ze het al eisen, want dan hebben ze het ten minste al gevraagd. Sommige moeten dringend afkicken van die amerikaanse schietfilms waarin "den amerikaan" de grote redder, alleskunner, held is, die het altijd eerlijk speelt en altijd wint.

Mooie reactie, maar u vorige verhaal blijft een fabeltje. Deze tekst draait mooi rond de pot maar toont niets aan van u vorige verhaal en verandert hier dus niets aan. Velen onder de forumgangers beweren vanalles zonder dat ze er iets van kunnen aantonen of bewijzen.
Oud 27 juni 2006, 20:21   #93
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens, onze leiders zijn lamzakken... Bush waarschijnlijk een noeste harde werker, eerlijk als goud, die liever zelf een kogel vangt dan een van zijn soldaten... Nooit zijn eigen belang voor dat van een ander zet enz, enz...

Dus ons land MOET die informatie geven, omdat het naar u zeggen er niet veel mee doet...

Doet er mij aan denken.... straks mijn buurman zijn bbq gaan stelen... IK kan hem gebruiken, en mijn buurman bbq'ed nooit... Nu alleen het weer wat mee zitten....

Onze politici zijn geen lamzakken, ze steken heel veel tijd en moeite in het zakkenvullen. Wat Bush betreft...ik ken hem niet en het is zeker mijn vriend niet, wat jij over hem schrijft heb ik nooit gezegt.

Nee, ik zeg dat heel europa deze info moet geven om terroristen ermee op te sporen en hun geldschieters. Dat europa zelf dergelijke dingen niet doet...dat is hun beslissing, daar kan ik nog Bush iets aan doen. Dat ze in amerika iets willen doen staat los van het feit dat ze het hier niet doen.

Je moet gewoon aan je buurman vragen of je hem mag gebruiken indien hij er toch niets mee doet. Zo voorkom je ruzie met je buren.
Oud 27 juni 2006, 20:33   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Een visa is nog steeds een intrekbaar privilege dat de Amerikaanse staat u geeft.
Laat hem maar doen. Wat kun je aanvangen met een debiel die terroristen steunen normaal normaal vind.
Oud 28 juni 2006, 09:09   #95
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat hem maar doen. Wat kun je aanvangen met een debiel die terroristen steunen normaal normaal vind.
Zou er geen plaats zijn in een Gay SM-club ergens in Texas voor dit rund?
Dan kan hij zich op regelmatige basis laten 'gebruiken' door een serie fors geschapen cowboys....
(die zijn er wel degelijk , zoals al wie Brokeback mountain gezien heeft weet).

Geef toe Illwill, dat is toch jouw natte droom hé?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 09:33   #96
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
...

...

...
Je moet gewoon aan je buurman vragen of je hem mag gebruiken indien hij er toch niets mee doet. Zo voorkom je ruzie met je buren.
ga dat eens zeggen tegen uw maat, bush...
Oud 28 juni 2006, 10:13   #97
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat de usa informatie wilt hebben over transacties is goed, teken dat ze iets doen. Maar keer op keer is het geven en niets terug krijgen.
Dat weet jij niet. Is het je al opgevallen hoe stil Europese regeringsleiders zijn als er zoiets voorvaalt (CIA vluchten en nu dit). Waarom zijn ze zo stil? Waarom zegt zelfs Frankrijk niets?. Ik ken het antwoord niet, maar ik heb wel een vermoeden die volgens mij veel geloofwaardiger is dan jouw zwart/wit kijk op de zaak.

Europa weet perfect wat de Amerikanen doen, doet het zelf bij gelegenheid, en houdt het stil omdat omdat het ook voor ons belangrijk is om die terroristen op te sporen. Wat informatie-en opsporingswerk achter de schermen betreft werken de VS en Europa hand in hand. De Europese regeringen willen het alleen niet openlijk toegeven.

Citaat:
De usa kont-likkers hier moeten eens dringend beginnen beseffen dat iedereen strijd voor zijn belang, en de usa voor hun belang, niet voor dat van ons.
Het is net omdat wij van mening zijn dat onze belangen meestal samenvallen met die van de VS dat wij de VS op dit forum steunen.

Citaat:
Het al dan niet bewezen feit dat europa nog steeds het zwakke broertje van de usa is ....
In werkelijkheid is Europa sinds 1940 het zwakke boertje en wordt het de laatste decennia steeds zwakker. En dat is een keuze die wij zelf gemaakt hebben.

Citaat:
.... geeft hen niet het recht om van alles en nog wat op te eisen. ALS ze het al eisen, want dan hebben ze het ten minste al gevraagd.
Wie zegt dat ze niets gevraagd hebben? Je weet dat niet. Ik denk dat ze het wel gevraagd hebben en dat het antwoord "JA" was.

Citaat:
Sommige moeten dringend afkicken van die amerikaanse s
chietfilms waarin "den amerikaan" de grote redder, alleskunner, held is, die het altijd eerlijk speelt en altijd wint.

Ik weet niet of jij de laatste 30 jaar naar de cinema bent geweest, maar de films waarover jij het hebt dat zijn de films uit mijn kinderjaren (jaren 60 en begin 70). Hollywood blokcbusters gaan tegenwoordig eerder over duistere complotten die ergens in Washington of binnen een supergeheime CIA-dienst worden gesmeden.

Als jij denkt dat mensen Amerika steunen omdat ze 30 jaar geleden "Green Berets" of "The longest Day" hebben gezien, dan begrijp je er echt niets van.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 12:03   #98
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Dat weet jij niet. Is het je al opgevallen hoe stil Europese regeringsleiders zijn als er zoiets voorvaalt (CIA vluchten en nu dit). Waarom zijn ze zo stil? Waarom zegt zelfs Frankrijk niets?. Ik ken het antwoord niet, maar ik heb wel een vermoeden die volgens mij veel geloofwaardiger is dan jouw zwart/wit kijk op de zaak.
Het is niet ik die de zaken zwart wit voorstellen, het is bush en zijn misleide natie die alles zwart wit voorstellen, zij de "goeie" die iedereen van een ander gedacht, de "slechte" op het rechte pad menen te moeten brengen, met elk middel.

Citaat:
Europa weet perfect wat de Amerikanen doen, doet het zelf bij gelegenheid, en houdt het stil omdat omdat het ook voor ons belangrijk is om die terroristen op te sporen. Wat informatie-en opsporingswerk achter de schermen betreft werken de VS en Europa hand in hand. De Europese regeringen willen het alleen niet openlijk toegeven.
Meer dan de helft van de politiekers in de usa weten ZELF niet wat hun regering allemaal aan het doen is, en europa zou het wel weten...

Citaat:
Het is net omdat wij van mening zijn dat onze belangen meestal samenvallen met die van de VS dat wij de VS op dit forum steunen.
dan mag u uw visie herzien, amerika is geen europa, en niet omgekeerd, alles is verschillend. Het is normaal dat de usa meer belangen gemeen heeft met europa, maar dat wil niet zeggen dat europa slaafje moet spelen van de usa.

Citaat:
In werkelijkheid is Europa sinds 1940 het zwakke boertje en wordt het de laatste decennia steeds zwakker. En dat is een keuze die wij zelf gemaakt hebben.
Keuzes die wij in europa maken, daar moet de usa niet gretig op inspelen. europa is en blijft zwak, en de usa zal daar zeker niet boos om zijn. als je snapt wat... Ik heb het al meermaals gepost de tactiek van de usa : groot blijven door anderen klein te houden.

Citaat:
Wie zegt dat ze niets gevraagd hebben? Je weet dat niet. Ik denk dat ze het wel gevraagd hebben en dat het antwoord "JA" was.
Sja, ik heb ook al gepost dat als ze dit hebben geeis'ed dat ze dat dan toch op zn minst al hebben gevraagd, tis al een verbetering. Maar ga nu nie proberen voorstellen dat de usa een natie is die toestemming meent nodig te hebben.

Citaat:
Ik weet niet of jij de laatste 30 jaar naar de cinema bent geweest, maar de films waarover jij het hebt dat zijn de films uit mijn kinderjaren (jaren 60 en begin 70). Hollywood blokcbusters gaan tegenwoordig eerder over duistere complotten die ergens in Washington of binnen een supergeheime CIA-dienst worden gesmeden.
Kom vanachter uw pc en ga dan eens naar de cinema... De boodschap is verfijnder, maar is er nog steeds, wij de goeie, iedereen tegen ons de slechte...

Citaat:
Als jij denkt dat mensen Amerika steunen omdat ze 30 jaar geleden "Green Berets" of "The longest Day" hebben gezien, dan begrijp je er echt niets van.
neen , mensen steunen usa in de hoop dat zij problemen kunnen oplossen die andere landen niet kunnen, dat ze daarmee bijna een carte-blanche aan de usa menen te moeten geven en hun eigen land moeten afbreken getuigd enkel van blind vertrouwen En het is niet de eerste keer dat mensen en volken er daarna bekaaid uitkomen.

Ik zeg hier niet, vertrouw de "schurkenstaten" en vernietig amerika... nee.. ik zeg, werk samen met amerika, maar laat u ook geen wil opleggen door hen, want hoevell "goed" ze ook hebben gedaan, zoveel "slecht" hebben ze ook op hun kerfstok. Iedereen wil een NOG sterker usa, ik wil een sterker europa, de usa is al sterk genoeg. Het zit in evenwicht... En evenwicht voor de usa is, al onze voordelen en voorwaarden eerst, DAN MISSCHIEN onze ally's....
Oud 28 juni 2006, 17:35   #99
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ga dat eens zeggen tegen uw maat, bush...
Waarom? Heeft hij de info gestolen misschien?
Oud 28 juni 2006, 17:39   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meer dan de helft van de politiekers in de usa weten ZELF niet wat hun regering allemaal aan het doen is, en europa zou het wel weten...
Lol, maar jij weet natuurlijk wel wat de regering daar allemaal aan het doen is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be