![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Er zijn hier blijkbaar een meerderheid die door de kleuterklas niet geraakt zijn?
Ik ben al een jaar of tien aan het zeggen dat ze zowat alles weten op dit ogenblik, wat je eet, wie er nu weer bij jou woont, of dit geen moslim is, naar wie je belt, hoeveel kilometer je rijdt per dag, per week... naar wie je e-mailt, hoe je gekleed gaat, wat je belangstelling is voor kindertjes, waar je naar kijkt op TV, of heb je nog geen telenet? enz....... Het is steeds leuk te lezen of te horen: "ze mogen van mij alles weten!" Meen je dat nu echt? Of: "dat kunnen ze toch niet nagaan?" Meen je dat ook nog altijd? Een klein nieuw voorbeeldje: Als je met een kaart (gelijk welke) betaalt in de Carrefour of aanhangsels, krijg je tegenwoordig op je kasticket bonnetjes voor punten of vermindering: kijk dan eens op je ticket waarvoor je dat krijgt? Voor een aankoop van een product dat je de laatste weken of maanden niet hebt aangekocht, of dus voor Islamieten bijvoorbeeld voor varkensvlees enz. Dus als je iemand in huis neemt die daar niet hoort te zijn, zal men perfect kunnen zien hoeveel brood je koopt. Men zal kunnen zien welke ziekte je hebt, of je een dronkaard bent en noem maar op. Nog een klein voorbeeldje: als je al telenet hebt weet men perfect wanneer en naar wat je kijkt, is het je nog niet opgevallen dat het een paar minuten duurt voor je TV aanslaat? Voor de sexposten moet je zelfs betalen (ook voor andere). enz. Dat de banksters en grootwarenhuizen een geheim moeten bewaren? Kom kindertjes, heeft je moeder nog niet verteld dat de kindjes niet uit de bloemkool komen? Lamelache!!!!! Jullie menen dat toch niet? Dat ze dat niet kunnen uitfilteren? Lamenogarderlache!!! ![]() En slaap zacht, want dat weten ze natuurlijk ook! Alle gegevens die opgeslagen worden: terabytes per dag (alleen voor België) worden in een mum van tijd gefilterd en doorgezonden via Driebergen (Holland) naar Amerika. Ovuurdeniegoew? Ik begrijp de meesten van jullie echt niet! ![]() Groetjes, Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Annuit Coeptis (op het one-dollar-biljet= Hij (god dus) keurt de plannen welgevallig goed) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus "Alleen willen we dat het ophoudt" geld niet voor iedereen, zeg dus gewoon "ik wil dat het ophoud"
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn er nog genoeg die met mij akkoord gaan om "we" te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik mijn brood gedeeltelijk zelf maak weten ze dit niet. Ziekte, ja en dan? Dronkaard, kunnen ze niet weten. Je kan alles nog steeds cash betalen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() Ja dat hoopt u. U schijnt blijkbaar niet te weten dat vandaag de dag een oorlog of een operatie het eerst word uitgevochten over alle informatienetwerken? Informatie is vandaag de dag vele malen duurder dan goud. Zeker in tijden waar een vijand geen geografische ligging meer heeft, maar verspreid is over verschillende landen. Dat de usa informatie wilt hebben over transacties is goed, teken dat ze iets doen. Maar keer op keer is het geven en niets terug krijgen. De usa kont-likkers hier moeten eens dringend beginnen beseffen dat iedereen strijd voor zijn belang, en de usa voor hun belang, niet voor dat van ons. Het al dan niet bewezen feit dat europa nog steeds het zwakke broertje van de usa is geeft hen niet het recht om van alles en nog wat op te eisen. ALS ze het al eisen, want dan hebben ze het ten minste al gevraagd. Sommige moeten dringend afkicken van die amerikaanse schietfilms waarin "den amerikaan" de grote redder, alleskunner, held is, die het altijd eerlijk speelt en altijd wint.
want DAT zijn nu net de fabeltjes, m'n beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus ons land MOET die informatie geven, omdat het naar u zeggen er niet veel mee doet... Doet er mij aan denken.... straks mijn buurman zijn bbq gaan stelen... IK kan hem gebruiken, en mijn buurman bbq'ed nooit... Nu alleen het weer wat mee zitten.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nieuw. Ik ga de voorbije jaargangen van het Staatsblad duidelijk eens moeten herlezen.... Laatst gewijzigd door parcifal : 27 juni 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Een visa is nog steeds een intrekbaar privilege dat de Amerikaanse staat u geeft.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook genoeg die niet met jou akkoord gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik zeg dat heel europa deze info moet geven om terroristen ermee op te sporen en hun geldschieters. Dat europa zelf dergelijke dingen niet doet...dat is hun beslissing, daar kan ik nog Bush iets aan doen. Dat ze in amerika iets willen doen staat los van het feit dat ze het hier niet doen. Je moet gewoon aan je buurman vragen of je hem mag gebruiken indien hij er toch niets mee doet. Zo voorkom je ruzie met je buren.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem maar doen. Wat kun je aanvangen met een debiel die terroristen steunen normaal normaal vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan hij zich op regelmatige basis laten 'gebruiken' door een serie fors geschapen cowboys.... (die zijn er wel degelijk , zoals al wie Brokeback mountain gezien heeft weet). Geef toe Illwill, dat is toch jouw natte droom hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Europa weet perfect wat de Amerikanen doen, doet het zelf bij gelegenheid, en houdt het stil omdat omdat het ook voor ons belangrijk is om die terroristen op te sporen. Wat informatie-en opsporingswerk achter de schermen betreft werken de VS en Europa hand in hand. De Europese regeringen willen het alleen niet openlijk toegeven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als jij denkt dat mensen Amerika steunen omdat ze 30 jaar geleden "Green Berets" of "The longest Day" hebben gezien, dan begrijp je er echt niets van. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg hier niet, vertrouw de "schurkenstaten" en vernietig amerika... nee.. ik zeg, werk samen met amerika, maar laat u ook geen wil opleggen door hen, want hoevell "goed" ze ook hebben gedaan, zoveel "slecht" hebben ze ook op hun kerfstok. Iedereen wil een NOG sterker usa, ik wil een sterker europa, de usa is al sterk genoeg. Het zit in evenwicht... En evenwicht voor de usa is, al onze voordelen en voorwaarden eerst, DAN MISSCHIEN onze ally's.... |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Heeft hij de info gestolen misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, maar jij weet natuurlijk wel wat de regering daar allemaal aan het doen is.
![]() |
![]() |