![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu nog uitleggen hoe je van dit naar jouw vreemde interpretatie gaat.
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een groepsrukkerij in deze thread onder de politiek correcten, die nog steeds het geweld van allochtone recidivisten tot in het oneindige blijven relativeren. Ik heb het over Nynorsk, La Chunga maar vooral filosoof. Als jullie nu die zelfde relativeringstheoriën consequent zouden toepassen, zou ik het nog als naïeviteit omschrijven. Maar het feit dat jullie echter zo selectief zijn in het toepassen van jullie talent, getuigt eerder van een onverbiddelijke politiek correcte vooringenomenheid. Want ja, dat is OOK vooringenomenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het dus echt überidioot vinden dat nuanceringen leggen waar ze horen te liggen, door sommigen blijkbaar krampachtig geïnterpreteerd blijven worden als 'minimalisering van de problemen' of erger. Nog idioter is, dat als ik vraag om specifieke quotes die aantonen dat de geponeerde stellingen over mijn persoon correct zijn, die dus nooit komen ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe lang gaat zo'n term eigenlijk mee? de taal van het VB is al erg politiek correct tegenwoordig. Laatst gewijzigd door Mitgard : 28 juni 2006 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() De speerpunt van mijn betoog was juist dat die nuanceringen consequent dienen te gebeuren. Er moét gerelativeerd worden, maar ik ervaar dat net d�*t door sommigen ook krampachtig gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() "dogmatische aanhangers van het linkse op tolerantie gebaseerde gedachtegoed" ligt niet zo vlot in de mond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar laat die koord maar aan de WC hangen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burgemeester
|
![]() Wat heeft het voor zin hier te gaan discuteren over hoe de feiten verlopen zijn tussen mensen die er niet bij waren en het dus niet weten. Een gerechtelijk onderzoek is geen voetbalwedstrijd met supporters voor beide partijen.
Het is logisch dat als één visie op het gebeuren breed in de media is uitgespreid, de andere visie ook vermeld moet worden. We zouden geen rechtstaat zijn als een beschuldigde zich niet zou kunnen verdedigen. Het lijkt me dat het gerecht genoeg mogelijkheden heeft om de waarheid te achterhalen als zoiets gebeurt tenmidden van een aantal onafhankelijke getuigen, waarvan het een deel ook onmiddelijk kon ondervragen. Alweer samenzweringstheorien hierrond zijn niet alleen ongepast, maar ook een beetje lullig. Persoonlijk denk ik dat het altijd misloopt als de media, inclusief computerfora, zich met individuele gevallen van criminaliteit bezighouden. Iedereen lijkt nu compleet door te draven zonder de feiten te kennen. En wat te denken van een commentator die het heeft over een spiraal van geweld om enkele gevallen in meerdere maanden. Geen statistieken kunnen lezen. Nog enkele weken geleden was het zogenaamd een schande om een daad van een enkeling aan een hele groep te verwijten, ook als was er toen wel een directe link met politiek. Het is vermoeiend, vervelend, het is er meestal naast en het helpt niemand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer extra stemmen voor het VB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wie alle dagen omgaat met crapuul..."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() tid voor de para's op de bus en in de metro... of zoals destijds in New York met Guardian Angels.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tot ze de postjes veroverd hebben, en zwijgen, zoals: spa na cvp, het groen, en recentelijk het nva. Oorspronkelijke beloftes verdedigen met woorden is uiteraard vanzelfsprekend voor een parlement. De vraag is "Daden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Hij wordt er toch niet voor gestraft....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Da's dan weer helemaal waar...
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat uw speerpunt was, dan kan het ook niet moeilijk zijn dat te onderbouwen met een aantal quotes van mijn hand.
![]() |
#98 |
|
![]() Het zou interessant kunnen zijn de nationaliteit (of afkomst) van de getuigen te weten...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat niet alleen. Ik denk dat het moeilijk is om als getuige waar alles van afhangt (er zat weinig volk op de bus) bezwarende dingen te zeggen over die bende van zes. Gedaan met bus 23 te rijden. Uitkijken voor wraakacties. Laatst gewijzigd door Duym : 29 juni 2006 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou echt graag willen weten welke etnische afkomst de getuigen hebben die het slachtoffer hebben zien slaan, en welke etnische afkomst te getuigen hebben die dit zeker niet hebben gezien.
Nog even ter info uit GVA (rara welke etnische afkomst heeft deze getuige?) een gedichtje(GVA) van een RECHTSTREEKSE OOGGETUIGE van de kloppartij zelf. Hij beschrijft wat hij zaterdag zag. Lieve mijnheer, ik heb het gezien ik heb u gezien ik heb u zien staan uw armen omhoog in het midden van de bus u sloeg niet Ik zie u staan u vraagt een beetje stilte dapper, rechtop in het midden van de bus met open armen staat u daar. U sloeg niet. Ik heb hen zien slaan. U bracht hen aan het wankelen. Tegen U konden ze niet op. U lag daar alsof u even gewoon daar tot rust wilde komen alsof u wilde zeggen nog even liggen en dan sta ik op. Een meisje legt haar warme hand tegen uw wang als ze weggaat legt ze uw bril op de zetel naast u. Een oude vrouw morst druppels water op uw gezicht als ze weggaat streelt ze uw voorhoofd. Rust in vrede lieve mijnheer. U bent overleden. Ik heb het gehoord in het nieuws. |
![]() |
![]() |