![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kan mij iemand vertellen wat rood links bedoeld met"verdraagzaam"?
Is dat zonder morren uzelf laten doodschoppen door allochtone "jongeren". Is dat u met de glimlach laten bestelen en steamen ? Is dat zonder morren verhuizen wanneer vreemde benden bezit nemen van de wijk? Is dat de rode "antikapitalisten" met grote handen in de staatkassen zien graaien terwijl zij nog vlug de vlamingen uitmaken voor "onverdraagzamen"? Kan mij iemand een goede uitleg geven????
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() Er staan hier toch wel een aantal hetzij hypocriete, hetzij ondoordachte commentaren.
Stel dat een artiest, zoals Urbanus of Lotti, zou optreden op gewoon een benefietconcert georganiseerd door het Vlaams Belang, bvb om geld in te zamelen voor de financiële ondersteuning van vreemdelingen die terug naar hun land van herkomst willen gaan. Dat is ook humanitair, verdraagzaam en een uiting van transkulturele solidariteit, of dachten jullie dat alle vreemdelingen liever ontworteld in den vreemde hun leven opbouwen, eerder dan daartoe een kans te krijgen in hun eighen vetrouwde leefwereld ? Zou het kot niet te klein zijn ? Hoelang zou het duren alvorens die artiesten (waarvan geen één het trouwens zou durven doen, zelfs als ze achter het initiatief staan) dan aan virtuele stukken zouden gereten worden ? Zeg dus niet dat de 0110 concerten onschuldig zijn, er is wel degelijk een amper verborgen agenda om er concerten tegen één specifieke partij van te maken. Wie er als artiest en welliccht ook als toehoorder naartoe gaat, kan de uitdrukkelijk uitgesproken doelstelling van de organisator niet negeren. Dan kies je ervoor (wat mag) maar dan moet je niet laf of dom verbergen achter "wat kan je nu hebben tegen een concert voor verdraagzaamheid". |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat kan ook enorm schijnheilig zijn, optreden voor verdraagzaamheid omdat dat misschien goede reclame zou kunnen zijn terwijl hij een totaal ander idee heeft over de zaken
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet Lotti snel stoppen met "zingen".
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat hij wel kan lezen maar alleen de eerste twee lettergrepen.
Vandaar dat hij zijne naam Lotti heeft gemaakt in plaats van Lottegiers... da was te moeilijk (of is het nu Lottigiers.... ?? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh jawel hoor. Ik ga dat alleszins straal negeren en voluit geniet genieten van gratis verdraagzame muziek. En met mij vele duizenden, vermoed ik. We gaan er zelfs een verdraagzame forumreünie van maken (Brussel, Brouckère, je komt toch ook?)
Laatst gewijzigd door baarle : 13 juli 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe ze voorgesteld en aan elkaar gepraat wordt, dat is de vraag. Het zal niet de bedoeling zijn dat VB-sympathisanten ervan kunnen genieten. Maar je kan er klandestien aan deelnemen,ja. Vergeet niet samen met het publiek te juichen wanneer "extreemrechts" aan de paal genageld wordt. Niemand is tegen een concert voor verdraagzaamheid - als een concert voor verdraagzaamheid is en niet een concert voor "overdraagzaamheid tegen de onverdraagzamen" in de gebruikelijke laffe en schijnheilige PC-speak. De "mars tegen zinloos geweld" in Antwerpen was voorspelbaar ook helemaal anders verworden tot een mars tegen het Vlaams Belang, nee ? Ik hoop voor jou dat het voor een keer is echt iets moois en positiefs mag zijn, zonder politieke recuperatie onder de gordel, zo vlak voor de verkiezingen. Laatst gewijzigd door Chyron0 : 14 juli 2006 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() 0110 gratis feesten
0810 gratis stemmen als dat niet verdraagzaam is van mij 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit eigenlijk het verschil?
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zitten bepaalde lieden hier op het forum over de nazi's te zaniken telkens er een woord staat dat niet in hun multiculkraam of zo past? Dat komt er dan van. Het ene plezier is het andere waard, zullen sommigen zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat dan nodig, om te zingen? Pavarotti kan zelfs de notenbalk niet lezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan een minder valide mens die blind is haar knippen Pffffffffffffffffffffffffff............... Wat een onzin!!!!!!!!!!!!! Pavarotti heeft leren leven met zijn handicap,lotti moest dit niet doen hé
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 augustus 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hun namen rijmen wel... Zeker, een blinde had haar kunnen knippen... mijn Ex, bedoel ik... Laatst gewijzigd door eno2 : 7 augustus 2006 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |