![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() stel je maar es voor dat ge plots doodvalt tijdens een leuke opwindende 09-lijn conversatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dan even de titel van deze topic vervolledigen: Slachtoffer extreem rechts geweld ontwaakt, een slachtoffer van extreem allochtoons geweld ontwaakt (meestal) niet! Ok het is maar een topic titel maar ik ben het er niet eens mee. De dader was een skinhead, waarschijnlijk ook racistisch ingesteld, maar om daarom in de titel de noemer "extreem rechts" te gebruiken vind ik bedroevend. Daarom dat ik de lijn even doortrok, om te laten zien hoe belachelijk het eigenlijk overkomt, hieronder nog zo een voorbeeld: Dus als een vegetariër een gewelddaad pleegt is het extreem links geweld? Vegetariër = geen vlees = Groen! = extreem links. Goe bezig! Greetz 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij distancieert het Vlaams Belang zich openlijk van skiheads. Ze zijn uitgesproken niet welkom in de partij. Net zoals neo-nazis trouwens.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Goedkope stemmingmakerij, uit de lucht gegrepen desinformatie. Zowel nazi's als communisten wisten het in het verleden al heel goed : besmeur je tegenstanders gerust met leugens, er blijft altijd wat van hangen. Tegenstanders beschadigen is spotgemakkelijk, je mag liegen als de pest en enkel je haat als leidraad nemen. Het enige wat je niét mag hebben, is scrupules en intellectuele eerlijkheid. Jij bent niet bezwaard met het één noch met het ander en bijgevolg floreer je volop in edele kunst van de goedkope beschadiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Basil... go back to Fawlty Towers and educate Manolo from Barcelona !
Manolo is even smarter than you ! ![]() Laatst gewijzigd door ancapa : 12 juli 2006 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hersenvliesontsteking
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het VB echter wat langer kent, dan weet je wel beter... Die mannen kan men altijd goed gebruiken om hun "knokploeg" uit te breiden. Vraag overigens maar eens aan de gemiddelde skinhead voor welke partij hij stemt. CD&V zal het alleszins niet zijn.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 juli 2006 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() ik ben nog nooit neo-nazi's tegengekomen in het VB. Toch distantieert men zich daarvan bij het VB.
Meer kan een partij niet doen wat redelijkerwijs in haar macht ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De BUB dan .... mits je hun stemgdrag zo goed schijnt te kennen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze BUB stemmen.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstalige skins zal je eender terugvinden bij FN of RWF dan bij BUB.
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Toen die extreem-linkse groene al die macdonalds in de fik stak was dit toch ook niet de schuld van het toemalige agalev en heb ik niemand horen roepen dat agalev de grote verantwoordelijke was voor deze daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb de ervaring nog niet gehad. Vertel verder. |
|
![]() |
![]() |