Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2006, 08:42   #81
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Voil�*,
2 zaken opgelost:
De moordpartij van Vanthemssche was een mislukte zelfmoordpoging, en Bouazza pleegde ook al zelfmoord...
Philip D zal content zijn!!
Alsof men de zelfmoord van Bouazza niet met alle geweld heeft willen afschilderen als een racistische moord. In elk geval met een moord (laat staan met een racistische moord) blijkt het niet veel te maken te hebben, met een zelfmoord des temeer.
Als men uitglijd, geef het dan tenminste toe, maar blijf geen spoken najagen (zoals met notaris x of de x-files).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 09:11   #82
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet nodig.

Ik heb Verhofstadt niet hoog van de toren horen blazen toen Guido Demoor vermoord werd. Het VB kon namelijk niet aan die moord gelinkt worden.

Ik heb ook le roi gzein noch gehoord. Die vind het namelijk veel belangrijker om een door brieven bedreigde hoofddoekdraagster te ondersteunen dan de familie van een door haar eigen volk vermoorde Vlaming.

'Solidaire' Mie Vogels heb ik evenmin gezien of gehoord toen Guido De Moor begraven werd. Noch een 'vogelnest-met ei' noch een doek op de kop zouden haar immers stemmen hebben opgebracht.
Dan is een spreekverbod inderdaad niet nodig...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 16:01   #83
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Eén ding is overduidelijk: de druk van de 'multiculturele samenleving' begint voor sommigen te zwaar te worden. De zaak Mohammed B is daar het beste bewijs van. De overheid en bepaalde (extreem)linkse drukkingsgroepen die koste wat kost de multicul door ieders strot wil rammen heeft het zelfs zover gekregen dat sommige personen er onder bezwijken. Mohammed B zag duidelijk geen andere uitweg meer dan een einde te maken aan zijn leven. Als dit de keuze van Mohammed was, dan moet men deze respecteren. Maar blijkbaar lopen er nog altijd elementen rond die van respect niet veel kaas gegeten hebben en deze zaak dan maar (politiek) schaamteloos uitbuiten, en er in al hun fantasie dan nog racisme bijhalen. Niet dat ik verwacht dat de linkse overheid schuld gaat bekennen. Dan zou -voor de zoveelste keer-, duidelijk worden dat heel deze multicul een luchtkasteel van formaat is...
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 16:29   #84
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij werd achternagezeten door een blonde jongeman
wie zegt dat dat geen Pool is? Of een zigeuner?
Ik vind dat het VB hier maar matig op reageert...
In slaap gevallen vetzakjes?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 juli 2006 om 16:30.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 16:47   #85
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb Verhofstadt niet hoog van de toren horen blazen toen Guido Demoor vermoord werd.
Ik wel.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 17:08   #86
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ik wel.
gut! nu moet hij waarschijnlijk zijn woorden intrekken als hij gezegd heeft dat het allemaal de schuld was van die SPAbruis kiezers!

Blijkt dat het de schuld is van de verkeerde boekskes!

Wel een probleem voor hun advokaat Vermassen natuurlijk! Hij zit verdomme in het verkeerde kamp per ongeluk!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2006 om 17:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 17:51   #87
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht

Nope , mensen van het VB zijn geen lijkenpikkers gelijk sukkels gelijk gij
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 18:02   #88
Wrong_info
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vind het erg voor mama Bouazza dat haar zoon dood is, maar er circuleren zoveel tegenstrijdige berichten over het hoe en waarom hij verdronken is, dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
De enige feiten waar ik me aan houdt, is dat er geen sporen van geweld op het lichaam zijn teruggevonden en dat Mohammed hoogst waarschijnlijk zelf uit eigen beweging in het water gesprongen was, om welke reden dan ook.
Hij is bij gevolg verdronken. De vraag is of dit nu moord of een ongeluk was, want een migrant die bedreigt wordt door racisten, kan in mijn ogen ook de politie bellen hiervoor. Dat heeft Mohammed dus niet gedaan. Misschien had hij geen gsm bij, oké. Maar als die kerels hem in die dancing al lastig vielen, geloof ik nooit dat daar geen telefoon is.
In ieder geval vind ik het erg merkwaardig dat hij nog eerst zijn kleren uittrok en opvouwde. Als ik met een groep schorremorrie op die hielen, wil vluchten en beslis in het water te springen, geloof ik dat ik het met kleren en al aan doe.

Enfin, moeder Bouazza heeft mijn medeleven en hierbij nog eens 1 keer mijn aandacht.

Waar schijnbaar nog niemand bij heeft stil gestaan,is over welke dancing het hier gaat.
Ik kan u vertellen dat het hier over de Red&Bleu gaat,een dancing waar ik vermoedelijk geen tekening bij moet maken.
Ik kan dan ook ten volle begrijpen dat deze familie zich roert in de wetenschap dat hun zoon daar vertoefde.
Wrong_info is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 19:14   #89
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrong_info Bekijk bericht
Waar schijnbaar nog niemand bij heeft stil gestaan,is over welke dancing het hier gaat.
Ik kan u vertellen dat het hier over de Red&Bleu gaat,een dancing waar ik vermoedelijk geen tekening bij moet maken.
Ik kan dan ook ten volle begrijpen dat deze familie zich roert in de wetenschap dat hun zoon daar vertoefde.
Neen, daar hebben we ook bij stilgestaan. toen is een forumgenoot, zelf een anwerpenaar, komen zeggen dat de Red&Blue niet is wat je denkt dat het is. Er worden ook gewone (hetero) party's georganiseerd. Het was dus niet uitsluitend homo.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 18 juli 2006 om 19:15.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 19:31   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Neen, daar hebben we ook bij stilgestaan. toen is een forumgenoot, zelf een anwerpenaar, komen zeggen dat de Red&Blue niet is wat je denkt dat het is. Er worden ook gewone (hetero) party's georganiseerd. Het was dus niet uitsluitend homo.
kijk, hij zat IN de taxi met zijn kozijns om naar huis te rijden
Hij stapte UIT de taxi (omdat ie nog "iets" moest doen)
hij ging ALLEEN terug
hij heeft zijn broek uitgedaan en netjes opgevouwen, zijn schoenen had hij blijkbaar nog aan.

en verder moet je het tekeningetje maar zelf aanvullen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 21:42   #91
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Terug wakker geworden. Iedereen weet toch al dat dit ne hollander was.
Oud 18 juli 2006, 21:45   #92
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ik wel.
Tegen al detgenen die er een busmoord, ipv van een busaccident van wilden maken, zeker. Heb hem in elk geval nooit horen zeggen dat de Marokkaanse gemeenschap hieraan schuldig was, en dat dit het resultaat was van een onverstandig immigratiebeleid.
Oud 19 juli 2006, 06:08   #93
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
Nope , mensen van het VB zijn geen lijkenpikkers gelijk sukkels gelijk gij
Dat er onder de VB geen enkel lijkenpikker zit durf ik sterk te betwijfelen. Maar dat het verachtelijk individu ericferemens de kampioen van smerige lijkenpikkerij is, is voor mij al lang bewezen. Wat hij uithaalde met de dode Joe is voor mij het walgelijkste wat ik van hem ooit heb gelezen.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2006, 10:42   #94
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Dat er onder de VB geen enkel lijkenpikker zit durf ik sterk te betwijfelen. Maar dat het verachtelijk individu ericferemens de kampioen van smerige lijkenpikkerij is, is voor mij al lang bewezen. Wat hij uithaalde met de dode Joe is voor mij het walgelijkste wat ik van hem ooit heb gelezen.
Evenals wat hij aan het uithalen is met Guido Demoor. Zie de betreffende topic erover...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 12:14   #95
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Is het niet beter om te wachten tot na het onderzoek?
Niemand belet jou om te wachten tot na het onderzoek.

Niemand kan anderen beletten om niet te wachten tot het einde van het ionderzoek.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 12:20   #96
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois Bekijk bericht
Het was nog nooit in de geschiedenis zo veilig dan vandaag. PUNT BASTA
Larie, onwaar, zomaar uit de lucht gegrepen of straal gelogen.

Weer het bekende Goebbels-principe : als je liegt, lieg dan groot. De mensen gaan er altijd wel iets van geloven en hoe groter de leugen, hoe meer er van blijft plakken, ook al omdat weinig mesnen zich verwachten aan een echt schaamteloze leugen.
Is nog veel efficiënter met leugenachtige laster, moet je ook eens proberen.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 14:05   #97
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chyron0 Bekijk bericht
Niemand belet jou om te wachten tot na het onderzoek.

Niemand kan anderen beletten om niet te wachten tot het einde van het ionderzoek.
Ja, zoals het Bende-onderzoek?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 15:52   #98
Jos Verhulst
Staatssecretaris

Standaard

De volgende zaken lijken mij nog altijd vreemd:

- Het feit dat de verdronken Mohamed Bouazza enkel een shirt en zijn schoenen aanhad. Het is niet eenvoudig om een scenario te bedenken waarbij iemand in zo'n outfit in het water terechtkomt.

- incoherenties in het verhaal van de familie
http://site.kifkif.be/forum/showpost...0&postcount=36

- http://forum.politics.be/showthread.php?t=52224&page=4

Ik zou niet weten hoe in deze kwestie de waarheid kan achterhaald worden. Het officiële onderzoek schijnt afgerond te zijn en niet tot vervolging te hebben geleid.
Oud 20 juli 2006, 19:39   #99
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En Filip demoniseert de marokanen niet?

Wat ze zei over Filip Dewinter staat los van wat er met haar zoon gebeurde en is compleet waar. Haar uitspraken moeten in de juiste context worden gezet. Zei deed haar uitspraken naar aanleiding van de mars voor verdraagzaamheid. Zoals u weet was deze mars er gekomen nadat iemand volledig is doorgedraaid van de brainwash praktijken van Dewinter & Co. Vergeet niet dat Dewinter 3 doden op zijn geweten heeft. Dus als je uw pijlen wil richten, richt ze dan op de daders en niet op de slachtoffers.
Laten de Bouazza's, initiatiefnemers van deze mars, nu zelf zeggen dat deze mars er sowieso zou komen, vanwege de dood van hun broer of zoon, los van de schietpartij daarna in Antwerpen door HVT, komt ons ene Bazilfunk vertellen dat de mars er pas gekomen is naar aanleiding van de schietpartij van HVT.
Bazilfunk gelooft blijkbaar zijn eigen onzin.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 19:43   #100
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
carlgustaaf,
Vermits je 't zo goed lijkt te weten, een paar vraagjes:
-plooide hijzelf die klederen op?
Neen, dat deed zijn belager, onnozele hals, om het op een zelfmoord te laten lijken. Hij werd hierbij geenszins gehinderd door het duo agenten (misschien deden zij het wel) dat er op stond te kijken en volgens de familie niks deed om Bouazza te redden toen hij van die boot (!) tuimelde, maar enkel de centrale liet weten dat er ene aan het verdrinken was. In het nachtduister hadden beide heren immers gezien dat het maar om een marokkaan ging (zo laat de familie het immers uitschijnen) waarna ze doodgemoedereerd hun tocht verder zetten. Onze vriend Kay-gell heeft het verhaal blijkbaar wel gelezen, want hij meent dat er op zijn minst enkele rotte appels uit het korps kunnen verwijderd worden. Moest je de moeite doen hun onzinverhaal onder de loep te nemen, wist je dat.

In ieder geval waren deze flikken overduidelijk VB-leden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 20 juli 2006 om 19:48.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be