![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dus om aan al die haat iets te doen..... en dat doe je niet met wapens en ontberingen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet werden al die bevolkingsgroepen in de opvangende landen geïntegreerd. Raar dat het enkel de palestijnen zijn die in hun arabische landen in kampen worden gestoken. Ho, bijna vergeten: eind zeventiger jaren van vorige eeuw werden drie miljoen (overblijvende) hindoes en te gematigde moslims afgeslacht bij de splitsing van Pakistan en Bangladesh. Was ook niet de moeite van het vermelden waard. Waren natuurlijk ook geen Joden die de slachtpartijen uitvoerden maar "goede moslims".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2006 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je enig antwoord op de barbarij die Israel uitvoert bestaat uit "moslims begaan ook wreedheden", dan geef je toe dat ze op hetzelfde niveau staan.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 19 juli 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de werkelijkheid heeft men wereldwijd dit soort verhouding: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html [FONT=Arial] Citaat:
En d�*t noemt U dan "op hetzelfde niveau staan"??? We zullen Darfour nog maar even buiten beschouwing laten zeker? Kan jij wel tellen?[/FONT]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik dan over het christendom hetzelfde besluit trekken als het besluit dat jij trekt over de islam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer vertrek je op je "human shield" task. Je hebt het toch altijd over de "grote mensen" ... Laatst gewijzigd door sodoirt : 19 juli 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ja geschoold zijn is niet noodzakelijk beschaafd zijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Mufti met Himmler ![]() Alleen Lucas Catherine ontbreekt nog op de foto! Laatst gewijzigd door sodoirt : 19 juli 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() nee, de zionisten hebben VANDAAG opzettelijk ook de CHRISTELIJKE wijken van beiroet gebombardeerd.
Ze willen er terug een burgeroorlog en vermits dat het niet snel genoeg gaat, mogen ze nu ook christelijke kinderen af maken opdat Libanon terug in intern strijdgewoel zou komen het is nog maar eens duidelijk : Alleen "uitverkorenen" hebben rechten , anderen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zwijg je over de vrijwillige uittocht van honderduizenden Palestijnen (die natuurlijk wel dachten terug te komen eens hun geloofsgenoten het varkentje hadden gewassen) ten tijde van de Yom Kippur, toen de Arabische buren Israël eens zouden vernietigen? Ik zie niet in waarom een volk dat toen tegen een overmacht gevochten heeft om te overleven, nu opeens de mecenas zou moeten wezen en die Palestijnen terug laten komen. Zeker niet aangezien Hamas en Hezbollah nog steeds diezelfde vernietiging van de Joodse staat nastreven en meer aanhangers hebben dan ooit. Sommigen stellen dat hun ledenaantal zo fel gestegen is vanwege de vortdurende vernederingen door Israël. Ik vermoed dat het eerder komt door de talloze nederlagen die de Arabieren al geleden hebben tegen de dwerg Israël. En alle retorieken ten spijt, vermoed ik toch dat eenieder van diegenen die nu vanuit zijn luie zetel Israël bekritiseert, in de plaats van een Israëlische Jood net hetzelfde zou doen. De Arabieren zullen zich er allemaal moeten bij neerleggen dat Israël bestaat, desondanks dat het gebied ooit Arabisch was. Anders kun je het beginnen doordrijven tot in het waanzinnige. Geef Amerika terug aan de indianen en Australië aan de Aboriginals, en uiteindelijk, als je ver genoeg terug gaat, kun je de Arabieren weer in hun woestijnstrook gaan steken in de woestijnen van Mekka en Medina, voor ze de christelijke staten van Tripoli en Jeruzalem overweldigden. Onnozel? Kijk eens naar Joegoslavië, waar de Turkse invallen tot op de dag van vandaag nog meespelen in de houding van de verschillende bevolkingsgroepen aldaar.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De katholieke kerk kun je veel verwijten (zie bv; de schitterende film "Amen", waar hun laksheid en lafheid fel op de korrel wordt genomen), maar je kunt hen nooit de islamitische steun verwijten die het nazisme genoot.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kapers van 11 september kwamen uit Europese uniefs, Bin Laden liep school in Zwitserland, dat fabeltje is allang doorprikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie je het al vertellen, in de straten van Mogadishu...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Broek naar beneden en drukken maar...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 juli 2006 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |