![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() neen het is wel snelrecht... want ge moet tegenwoordig snel recht staan bij iedere halte (op straffe van boete) om te zien dat ge niet kunt rechtstaan voor een bejaarde, zwangere, enz enz vul zelf aan naar eigen believen en voorkeur.
Ik stel voor dat we zeker snel recht gaan staan voor schevekophouders... want die mensen zijn echt wel te beklagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Dit is Van Brempt in een notedop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alle Macht Aan De Arbeiders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() De enige oplossing is dat de mensen zélf inzien dat ze voor een ouder persoon of voor een zwangere vrouw hun plaats moeten afstaan. Zeker geen tot in de puntjes geregelde regelneverij.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Je moet wel een oplossing vinden voor de oudjes die aan joy-riding doen op de bus. Uit verveling gaan ze gratis op de bus zitten en houden zo de plaatsen weg van de betalende klant. Het is eigenlijk dan de wereld op zijn kop : de betalende passagier moet zijn plaats afstaan aan de gratis reiziger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch gewoon onuitvoerbaar,hoegaan ze controleren "WIE" zijn plaats niet afstaat als de bus volzit.
Dat ze dan speciale bussen inzetten voor ouderen,en indien ze die niet willen nemen moeten ze maar betalen op de reguliere bussen,tussen de studenten en de werkenden.
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bijgevolg, niemand kan nog met de bus omdat ze al volzit met controleurs en daardoor moet niemand nog opstaan om zijn plaats af te geven. Laatst gewijzigd door alberto : 20 juli 2006 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Als er bvb in een volle bus één zwangere vrouw opstapt, wie van de bvb 40 gezetenen moet dan opstaan? Zou men daar een rangorde voor opstellen?
Laatst gewijzigd door Chipie : 20 juli 2006 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Geertje reeds zei: er zijn enorm veel ouderen die "joyriden". Op de lijn die ik neem zitten regelmatig zo'n types: die zie je 's morgens om half acht op de bus zitten en als je 's avonds om half vijf dezelfde lijn naar huis neemt, zitten ze nog op hetzelfde plekje...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 20 juli 2006 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Behalve als er illegalen bij zijn want die mogen niet gecontroleerd worden anders houden ze er een trauma aan over. Een mens moet zijn prioriteiten kennen. Eigenlijk beter ook geen allochtonen beboeten want daar zit toch wel een racistisch tintje aan. Kortom, je pikt er alle Vlamingen uit die duidelijk niet allochtoon zijn, en die beboet je. De kans is trouwens veel groter dat die brave burgers met vaste woonplaats en vast inkomen de boetes ook effectief zullen betalen zonder zich eerst spotaan tot weerspannige bendes te vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Hasselt nu al volledig gratis !
![]()
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Bwa wij zouden ook minister kunnen zijn as ge dat zo bekijkt he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Misschien op iedere stoel ne chronometer zetten die noteert wanneer de stoel wordt ingedrukt door een achterste en als men rechtstaat stopt de chrono tot weer een volgende gaat zitten en de chrono weer opnieuw begint te tellen... en dat op iedere stoel in elke bus en elke tram... natuurlijk zullen er weer valsspelers zijn die om de zoveel minuten gewoon hun gat even opheffen om de chrono te laten stoppen en starten... ik stel dan ook voor om voelers in de leuning te posteren die uwen onderkant meten zodat ze kunnen zien ofdat het dezelde kont is die terug gaat zitten of dat het een andere kont is die gaat zitten... en verdomme wat als ge ongeveer dezelfde kont hebt als uwen voorganger... of zijn alle kontafdrukken uniek..... ????? voorwaar voorwaar men moet er eens van gaan zitten van al die problemen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
De reiziger moet dan maar bewijzen dat hij wel van plan was om op te staan.... Tjonge dat zou een goudmijn kunnen zijn... kunnen misschien binnenkort de belastingen omlaag.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijd maar eens weekje met bus 1 (Wilrijk - Rijnkaai). ![]()
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik denk dat de negers op mijn bus 's morgens ook zo'n mensen zijn... die zitten der ook altijd op...
|
![]() |
![]() |