![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaar.
Lachen en janken ook.
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Allochtonen vergelijken met roofdieren?!?!! Maar dat is gewoon verschrikkelijk! Ik heb het altijd al gedacht van Beliën... dien heeft gewoon geen hart. Goh mensen... ik ben er nog niet goed van... dat wordt weer een slapeloze nacht... roofdieren begot, waar haalt hij dat toch vandaan? Hoe laag kunt ge vallen?? Had hij dan niet gewoon 'mestkevers' kunnen zeggen? Dat klinkt toch veel schattiger? En is gemakkelijker te aanvaarden ook, zie maar naar de Vlaamse bevolking, die hebben er gemakkelijk mee leren leven. Roofdieren verd*mme, ik zeg het u: de wereld is slecht mijnheer... Langs deze weg wil ik graag mijn medeleven betuigen aan de allochtone gemeenschap ivm de boertigheid van Beliën. Dat zoiets niet weder mag gebeuren spreekt voor zich. Voil�*, dat lucht op. PS By the way, hoe zouden roofdieren het vinden eigenlijk, wanneer ze vergeleken zouden worden met allochtonen?..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() komaan lucien, dat ge zegt dat ik een slecht karakter heb totdaaraantoe, maar van slechte wil ... dat is kwetsend hoor 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens ter attentie van Filo, PvE, BLV enz....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Quote: "Typerend voor genocides is niet wat de pc-ers het 'zaaien van haat' noemen, maar wel de invoering van censuur en van rechtsongelijkheid ten nadele van de groep waarvan men de 'uitschakeling' beoogt."
Ach, het fameuze cordon ! Met onmensen weiger ik aan tafel te zitten, maar ook met groeperingen die het niet goed voor hebben met ons Vlaamse volk. Die met leugenachtige lippendienst het volk (de naïeve kiezer) een rad voor de ogen draaien. Kortom, wie pakt er nu een bad in drek... ? De uitsluiting hebben zij heden ten dage nog enkel te danken aan zichzelf, aan te partijtop die niet bij machte is zichzelf weg te cijferen in het belang van dat "Eigen Volk" . |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is wie wie een rad voor ogen draait en waarom.
FEIT is dat het CS slechts één politiek uitsluitingsmechanisme in werking zette. Met enorme perverse gevolgen weliswaar want het greep in tot ver buiten de politieke grenzen en diep binnen de maatschappelijke. Omdat het CS niet het beoogde effect sorteerde werd het Belzieke KGB opgericht en wetten gemaakt/aangepast om dit staatsapparaat 'zijn werk' te laten doen. Toen ook dat niet tot het beoogde resultaat leidde volgden censuurmaatregelen en zelfs rassenquota. Overal...behalve in de gevangenissen, de vluchthuizen en de sociale woonwijken. Het sluitstuk ( financiële drooglegging ter definitieve uitschakeling van de politieke tegenstander) zit intussen in de pijplijn. Maar ga gerust door dit land een 'democratie' te noemen, hoor. ![]() Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juli 2006 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier twee links voor jou om het goed te maken: http://www.brusselsjournal.com/ http://www.secessie.nu/ Stof genoeg voor een weekendje.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een antwoord blijft blijkbaar uit. Het weze dan ook duidelijk dat alleen die "roofdieren"-vergelijking een probleem is voor BVL. Een hoogst racistische instelling van onze Brugse komiek.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heelal is koud en roofzuchtig maar de mensen die erin leven mogen niet met roofdieren vergeleken worden. Dit terwijl elke dag blijkt dat zij vele malen roofzuchtiger kunnen zijn dan het roofzuchtigste dier.
Je mag ook geen individualist zijn want dat wijst dan weer op egoisme inplaats van op solidariteit met je mede-roofdier. Je mag niet islamofoob zijn want de Islam is de wreedzaamste onder de religieuze sektes. Je mag je eigen huis niet meer verhuren aan wie je zelf wil. Je eigen fabriekske niet meer bemannen met wie je zelf verkiest. En je bent bovendien een vuile hetero. Né! Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juli 2006 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is 't zo erg frustrerend voor jou, niet als racist door 't leven te gaan? ![]() Ik heb daar géén problemen mee ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juli 2006 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() misantroop = mensenhater
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wie bent u om dat recht selectief te willen beknotten?
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |