![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Was de VS betrokken nij de aanvallen van 9/11 | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 35,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allé, wat vraag je nu, dat heb je toch op TV gezien!! Dan is dat toch zo, nee? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat verwacht je? Een foto van Bush himself die de C4 ladingen (of wat er ook in die torens is gebruikt) aanbrengt op de pijlers van het WTC?
Waarom gelden diezelfde vereisten niet voor de 9/11 commissie? Of ben jij van mening dat de super pas van Atta, die blijkbaar door beton kon penetreren, een echt bewijs is? Of die handleiding en die koren in de wagen. Alsof hij nog snel de belangrijkste zaken wou overlezen op weg naar een examen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je een discussie op een forum wil voeren met "andersdenkenden" dan moet je met dit soort zever niet afkomen. Tenzij je alléén maar geïnteresseerd bent in andere believers die jouw "stellingen" braaf bevestigen. Jouw "stellingen" zijn allesbehalve nieuw op dit forum, en werden al meer dan voldoende naar de prullenbak verwezen. Believers mogen gerust steeds opnieuw dezelfde onzin posten. Ik ben niet van plan steed opnieuw dezelfde discussies te voeren. Op tegenargumenten reageren believers toch nooit, tenzij met persoonlijke aanvallen, leugens en debiele beweringen ("je bent een doublenick van ...", "je bent een FBI-agente", "je hebt een trilioen dollar propaganda machine achter je", enzovoort). Als je eens een gefundeerd argument heb zal ik daar met groot plezier op reageren. Aan de overbekende waardeloze standaard-"argumenten" van de believers heb ik meer dan genoeg tijd verloren.
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je begrijpt blijkbaar totaal niet dat de bewijslast niet ligt bij de mensen die het officiële verhaal aanhangen maar bij de conspiracy nuts. Als jij wil verkondigen dat er smurfen bestaan : prima, maar verwacht niet dat je een punt hebt omdat andere mensen niet wensen aan te tonen dat smurfen NIET bestaan. Ivm. OBL ga ik toch het volgende zeggen : -1.OBL heeft een voorgeschiedenis als terrorist en financier van anti-VS aanslagen. Hij heeft dus het motief, het geld, de achterban , de logistiek en de knowhow die nodig is om 9/11 te doen slagen. Dit maakt hem een 'prime suspect'. Citaat:
3. In a closed door session in October 2001, the United States presented evidence to NATO of bin Laden's involvement in the September 11 attacks. NATO's general secretary, George Robertson, described the evidence as "clear and compelling," based upon phone records and bank records involving al Qaeda members, [22] leading the organization to invoke, for the first time in its history, Article 5 in the NATO pact.[23] Article 5 states that any attack on a member state is considered an attack against the entire alliance. The evidence presented to NATO was never made available to the public. Voldoende? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij niet weet wat hard bewijs is, wat doe je hier dan? Wat ik minstens nodig heb is 'forensic evidence' dat er onverklaarbare restanten van RDX of thermiet teruggevonden zijn op debris uit WTC 1, 2 en 7. Dat lijkt me een absoluut minimum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer ga jij je eigen beleidsverantwoordelijken eens in vraag stellen? Dat ze die geheime vergadering openbaar maken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) Alsof de VS van niets wist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het idd toejuichen dat het bewijsmateriaal dat aan de NATO geopenbaard werd, publiek gemaakt zou worden. Mogelijk zijn er echter elementen die dat beletten. Ik vertrouw echter op Pat Robertson als die zegt dat de zaak 'clear and compelling' is. Trouwens je knipt wel heel selectief, nietwaar. Even aanvullen : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij hebt nogal de neiging om iedereen op hetzelfde hoopje te gooien. Dat is dan ook gemakkelijk als één iemand van dat hoopje iets verkeerd zegt: direct alles in discrediet brengen. Ik kan je verzekeren dat bijvoorbeeld Alex Jones niet bij mijn favorieten zit. Ik hou mij ook niet bezig met de NWO omdat ik eerst duidelijkheid wil over 9/11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel keer moet dit nog gezegt worden? Ben jij nu ook al even dom als al de andere believers? Niemand moet hier het officiele rapport slikken om het inside job verhaal tegen te spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) Selectief? Ik toonde net die stukken die jij niet had getoond. 3) Al-Qaeda (wie of wat dit ook moge wezen) is niet noodzakelijk gelijk aan Osama. 4) Eén audiotape!? Over de Osama tapes kunnen we een afzonderlijke draad beginnen want de inconsistenties zijn enorm. Voor iedere tape die voor betrokkenheid van Osama pleit geef ik je er twee tegen. Vb één van de eerste reacties na 9/11: Citaat:
En dit is slechts één van de vele. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() O, nu versta ik het: Zelikow = Osama. US of A is Double f***ed Dank u Illwill |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maak zelf eens een objectieve analyse Enezerzijds heb je de 'bewijzen' die geleverd zijn van de betrokkenheid van OBL & AQ bij 9-11 zonder dat ze publiek gemaakt werden. Anderzijds heb je de bewijzen die indertijd WEL publiekelijk gemaakt werden in verband met de WMD's in Irak en die achteraf één grote leugen bleken te zijn. Waar zit de grootste leugen verstopt?
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() **
Citaat:
Vooroordelen? Zoals? Misschien zoals iedereen die het officiële verhaal niet gelooft als nut of tinfoil hat bestempelen en a priori elk argument van hen weggooien? ** Citaat:
Deze bron misschien? Een door jouw gebruikt citaat: Citaat:
Citaat:
Aangezien die tapes de enige argumenten zijn, om betrokkenheid van Osama te staven, bedoelde ik dit: voor ieder argument voor geef ik twee argumenten tegen. En dit is enkel bedoeld om de zwakte van de tape als bewijs aan te tonen. Ik gaf trouwens in mijn oorspronkelijk antwoord ook al dat artikel als voorbeeld (en geen tape). Ik ben mij er ook wel van bewust dat de VS geen tape's zal vrijgeven (De oorsprong van die tapes is altijd heel vreemd en meestal gewoon onbekend, maar ik geloof dat ze allen ofwel door het leger ofwel door Al-Jazeera zijn vrijgegeven.), moesten die al bestaan, waarin Bin Laden alle betrokkenheid ontkent. Waar ik naar toe wil is dat één audiotape van een bekentenis (?) weinig bewijskracht heeft. En zeker niet als er zoveel vragen zijn omtrent de authenticiteit. Eerlijkgezegd weet ik niet wat de rol van Bin Laden is in 9/11. Wat ik wel weet is dat zelf de 9/11 commissie geen bewijzen kon vinden voor de betrokkenheid van Osama. Dit wil ofwel zeggen dat er geen bewijs is/was, want de Bush administratie zat te smeken voor bewijs tegen Bin Laden. Ofwel was er enkel bewijs dat uiteindelijk ook tot de incriminatie van anderen zou kunnen leiden wat dan weer een groter kwaad was. Dat laatste soort bewijs zou dan ook aan de NATO kunnen geleverd zijn. Gezien het niet openbare en het minder diepgaande aspect van die geheime vergadering zou dit voor minder problemen gezorgd hebben. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze is ook goed:
Foto van de Osama 13 december 2001 bekentenis: ![]() En hier nogmaals Osama: ![]() Nu ik er aan denk, eigenlijk heeft hij wel wat weg van Brahim. !!TRANSFORMATION!! |
![]() |
![]() |