Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2006, 20:29   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
Als een van hen een tekst moet schrijven dan moeten alle vb'ers van dit forum hun verstand bij elkaar leggen...
Nog eentje die zich bij zijn pietje heeft laten pakken....
Oud 10 augustus 2006, 08:22   #82
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nog eentje die zich bij zijn pietje heeft laten pakken....
grow up...
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 08:29   #83
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dat zijn vrouw werd uitgewezen of dat hij VB gaat stemmen?
dat het VB werd uitgewezen en hij voor zijn vrouw gaat stemmen ....

nee dat iemand zo onnozel zou zijn om zo'n oproep te plaatsen natuurlijk ... t is een hoax
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 14:00   #84
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Ik mijn gedacht en jij het jouwe...
Vanzelfsprekend.

Citaat:
Wel dat is zoals FDW het over "franse voetballers" heeft :hij kan zich niet voorstellen dat er "bruine fransen" zijn.Nochtans weet zowel jij als FDW donders goed dat er "bruine" VB-ers zijn : De kandidaten van jullie lijst in het district "Deurne" staat vol van mensen die minstens 1 "bruine" in de familie heeft. Wat jouw ideaal is, is een soort "geboorterecht"
Waar haal je het dat er geen andersgekleurde Vlamingen zijn of kunnen zijn. Het enige wat we vragen is respect voor onze taal, cultuur en eigenheid. Het zo een beetje als soep maken. Je hebt het hoofdingrediënt en daar voegt men naar believen in mindere mate andere groenten aan toe. Lekkere soep. Als je daarintegen alle denkbare groenten door elkaar begint te mixen krijg je een bruine brij die niemand meer lust.
Nu heeft men gewoon het profitariaat een mooier klinkende naam gegeven, nl. multicultuur. En daar ben ik radicaal tegen.

Citaat:
je leven wordt bepaald door je geboorte : kom je uit een "werkmansbroek" zal je als werkman sterven.
Zever, kom zelf uit een werkmansbroek en voel me daar helemaal niet minder om. Draag die broek zelf ook. Waar je moet die broek natuurlijk wel willen dragen. En natuurlijk zijn er ook Vlamingen die profiteren maar dat kunnen we makkelijk opvangen zonder onze sociale zekerheid op de heling te zetten. En natuurlijk zijn er werkende vreemdelingen. Ook niets op tegen, maar tegen hun luiaards, hun goudzoekers, criminelen...... heb ik wel iets. En zeg me niet dat die er ook bijhoren. Niet, buiten ermee, en liefst zo rap mogelijk. Vlaanderen is het ocmw voor buitenlanders niet.

Citaat:
We moeten een door de goddelijke voorzienigheid aangeduide leider volgen, die het wel beter zal weten dan wij. Dit systeem leidt tot lijfeigenschap & een hoge muur rond het eigen land van het eigen volk.
Die goddelijkheid herkennen we nu in l 'état belge, di rupo en VLaamse volksverraders.
Die hoge muur verzin je er zelf bij.

Citaat:
Nu weet ik wel dat er velen zijn die VB steunen zien als een streven naar ontvoogding en meer vrijheid. De geschiedenis leert echter dat de theorie die je partij aanhangt die van leugenpropaganda is
Het Vlaams Belang is de enige partij die resoluut de Vlaamse kaart trekt.
En hoe de geschiedenis dat al uitgewezen heeft blijft mij een raadsel. Als je even wat concrete voorbeelden kan geven?

Citaat:
en hun eerste werk na een machtsovername een van het likwideren van de "revolutionnaire" aanhangers is : "voorpost eerst" als het ware.
Tja, oog om oog, tand om tand. Ge gaat toch nie beginnen klagen als je met gelijke wapens bestreden wordt.

Laatst gewijzigd door Riksken : 11 augustus 2006 om 14:01.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 14:01   #85
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Nog even aan toevoegen dat alles als ter perse ligt.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 15:00   #86
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
grow up...
Kijk wie het zegt...

Citaat:
Als een van hen een tekst moet schrijven dan moeten alle vb'ers van dit forum hun verstand bij elkaar leggen...

Oud 8 oktober 2008, 13:48   #87
FDM
Banneling

Standaard

ik zette mijn zwart geld om in aandelen

dat zwart geld had ik van afrikaan

maar dat wonderprodukt werkte niet
na wassen kreeg ik blaadjes geknipt uit de internationale
heb dan de zwarte briefjes afgegeven aan die wisselagent
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2008, 17:53   #88
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Aangezien er nog geen sub voorzien is door de mod's plaats ik het maar hier.

Sta op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in mijn dorp. Iedere kandidaat mag zijn eigen tekstje inleveren. Ben zelf niet de meest fijn besnaarde en mijn schrijfsels raken zeker niet door de leescommisie. Hebben de wet tegen.
Nu, ons dorp kampt met een toevloed aan buitenlanders die bovendien het nederlands totaal onmachtig zijn. Zou hierrond iets willen schrijven. Het kan soms op een paar woordjes aankomen of het al dan niet strafbaar is voor de pc inquisitie wat ik schrijf.
Aan inspiratie en argumenten geen gebrek, maar hoe breng ik het juist onder woorden zonder proces aan mijn been, alhoewel ik daar zelf geen probleem zou van maken.

Iemand?

En ja, 't is op een Vlaams Belang lijst dat ik sta.
Hoor ze al komen de linkse flurken, maar het zal verspilde plaats op de net zijn.

Ben Vlaams Belang kandidaat
Noteer:

Marginalen van op de VBlijst, zijn nog niet in staat om een klein tekstje te schrijven zonder dat het in tegenspraak is met de democratische wetspraak.
Oud 10 oktober 2008, 18:05   #89
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Noteer:

Marginalen van op de VBlijst, zijn nog niet in staat om een klein tekstje te schrijven zonder dat het in tegenspraak is met de democratische wetspraak.
Grappig... een thread van meer dan twee jaar oud waarin de topicstarter zelf al heeft aangegeven dat het een ironisch bericht is, en wie komt er ineens zo progressiefweg een totaal achterhaalde reactie plaatsen anno 2008?

Trouwens, ik zou je post maar wijzigen. Riksken een marginaal noemen is mijns inziens nog steeds een persoonlijke aanval, wat niet mag alhier.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2008, 18:15   #90
Doedelzak
Banneling

Doedelzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sta op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in mijn dorp. Iedere kandidaat mag zijn eigen tekstje inleveren. Ben zelf niet de meest fijn besnaarde en mijn schrijfsels raken zeker niet door de leescommisie. Hebben de wet tegen.
Nu, ons dorp kampt met een toevloed aan buitenlanders die bovendien het nederlands totaal onmachtig zijn. Zou hierrond iets willen schrijven. Het kan soms op een paar woordjes aankomen of het al dan niet strafbaar is voor de pc inquisitie wat ik schrijf.
Aan inspiratie en argumenten geen gebrek, maar hoe breng ik het juist onder woorden zonder proces aan mijn been, alhoewel ik daar zelf geen probleem zou van maken.

Iemand?

Hoor ze al komen de linkse flurken, maar het zal verspilde plaats op de net zijn.

Mijn innige deelneming.
Doedelzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2008, 02:48   #91
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Grappig... een thread van meer dan twee jaar oud waarin de topicstarter zelf al heeft aangegeven dat het een ironisch bericht is, en wie komt er ineens zo progressiefweg een totaal achterhaalde reactie plaatsen anno 2008?

Trouwens, ik zou je post maar wijzigen. Riksken een marginaal noemen is mijns inziens nog steeds een persoonlijke aanval, wat niet mag alhier.
Marginaal is nochtans volkomen toepasbaar op personen die hulp moeten inroepen om zelfs al een klein tekstje conform te maken met de antiracisme-wetgeving. Of dat nu rikske, jij, of de paus is, maakt me dan niet uit...
Oud 11 oktober 2008, 08:45   #92
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Marginaal is nochtans volkomen toepasbaar op personen die hulp moeten inroepen om zelfs al een klein tekstje conform te maken met de antiracisme-wetgeving. Of dat nu rikske, jij, of de paus is, maakt me dan niet uit...
Lees de draad opnieuw en begrijp dan waarom je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 11:53   #93
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Iemand?

Kan er bij het VB niemand je helpen?
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 12:00   #94
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nog één... lees toch eens verder dan de openingspost vooraleer je een reactie plaatst, mensen. Die openingspost dateert overigens al van 2006.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be