![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik u goed begrijp is de oorzaak van het off-topic gaan dus het herhalen van een standpunt, of het vaststellen dat een standpunt reeds is beantwoord en/of weerlegd? Dus het bericht dat SuperStaaf quote in zijn post was de eerste zogenaamde "provospam" post? Ik stel voor dat u zich aan de normale forumregels houdt en geen nieuwe probeert te verzinnen. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij echter liever nogmaals een beknopte, of uitgebreide ontmanteling van zijn spam bezwaren wenst, dan zal ik op eenvoudige vraag aan zijn verzoek voldoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin jullie hoe langer hoe meer te bewonderen, eigenlijk (*VEEG * VEEG)
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste van die bezwaren werden reeds meermaals afdoende weerlegd. De bezwaren die wél hout snijden, gelden a fortiori voor een representatief systeem en zijn in feite bezwaren tegen (het principe van) de democratie zelf. u bent de enige die hier spam in ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |