![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat dit nog ooit kan zonder bij de mestkevers gegooid te worden?
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Je moet er wel een democratische meerderheid voor vinden.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog veel ingewikkelder. Ge moet er de Walen van kunnen overtuigen. Bij de Vlamingen zie ik er stilaan wel een meerderheid voor groeien.
Laatst gewijzigd door Bob : 8 augustus 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De resultaten in discriminatiebestrijding zijn - ondanks omkering van de bewijslast - zo zwak dat nieuwe tovermiddeltjes nodig zijn : quota en praktijktesten. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat het dan om een ondemocratische beslissing die de democratie zou ondermijnen? Kwestie te weten of je in een kringredenering zit, of niet ...
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ter info, ik ben er voor 99% zeker van dat het Arbitragehof zo'n beslissing zou goedkeuren gezien er een einde zou gemaakt worden aan uitzonderingen op algemene regels of mensenrechten.
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() De oprichting van het CGKR is een beleidsbeslissing, de eventuele opheffing ervan zou dat ook zijn. Als die past in de democratische marge, kan daar geen probleem mee zijn. Of dit betekent dat het opportuun zou zijn nu, op dit ogenblik, het CGKR te ontbinden, is een andere zaak. Ik zou tegen stemmen.
![]() |
#90 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CGKR is een natte droom versie van wat de patriot act is voor George Bush. Kon hij maar zo ver gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat Verhofstadt zijn burgermanifesten heeft verbrand. Ik zou referenda leuk hebben gevonden. Zo van die vragen als "moet het CGKR afgeschaft worden" zouden dictatoriale wezentjes als Black Cat al jankend een depressie ingestuurd moeten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan kunnen de mensenrechtennegationistische fascistjes verder gaan met hun inteelt.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 11 augustus 2006 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Drogreden? Hellend vlak?
Waarom? Ik ga ervan uit dat Harald als volgt redeneerde: Het CGKR pakte het VB aan mbt racisme en vooral het uiten van die mening. Ok? We laten in het midden of dit goed of slecht is. Mocht Harald zonder meer stellen: Het CGKR stond eerst in voor het beknotten van vrije meningen bij partijen en individuen DUS nu gaan ze dat ook bij de pers doen. D�*n is inderdaad sprake van een drogredenering hellend vlak omdat het gaat om een niet-gefundeerde gevolgtrekking. Hij onderbouwt echter zijn gevolgtrekking op volgende manier: -Brussels Journal behoort tot de pers. -Een klacht werd geuit via Cyberhate. -Cyberhate staat onder controle van het CGKR (zie logo op die site linksonder: http://www.cyberhate.be/templates/nl/faq.html ) -Het CGKR moet optreden tegen Brussels Journal dus tegen de pers. DUS: -eerst tegen partijen en individuen EN NU: -op basis van bovenstaande feiten tegen pers Ik kan me vergissen maar als dit de redenering is van Harald, dan is het geen drogredenering. Ze is ten hoogste wat algemeen gesteld.
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die 'DUS' staat er wanneer ik het heb over Harald MOCHT hij op zo'n manier hebben geredeneerd. D�*n zou het inderdaad drogreden zijn. Dit is niet het geval. Daaronder staat hoe zijn conclusie WEL tot stand kwam. De tweede DUS is een inleidende: -DUS hij stelt eerst dat -EN DAN stelt hij op basis van feiten iets anders dat aan 'eerst dat' kan gekoppeld worden. Als het je bedoeling was bewust dingen te verdraaien vind ik het erg; als je gewoon door bevooroordeeldheid niet eens de moeite deed te lezen wat er staat, is het des te erger. Wat is het?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 11 augustus 2006 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijkbaar flapte je er zomaar iets uit waarvan je merkt dat het nergens op sloeg en spring je snel op een ander onderwerp.
![]() |