![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: een Brits echtpaar krijgt geen paspoort voor het dochtertje met die foto, die de moslims zou kunnen shockeren. Dat omdat ze naar Zuid-Frankrijk willen reizen, voorwaar nog een moslimland. Leg me eens uit welke conclusie ik daar WEL uit moet trekken ? Mèt argumenten, aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() die klerk bij de Post heeft tegen de voorschriften ingehandeld, vastgelegd door het bevoegde Ministerie. Uw 'ze zijn hier al helemaal de baas' ,alsof een dergelijke regel opgelegd werd door de Staat omdat er rekening gehouden dient te worden met bepaalde gevoeligheden in het Midden Oosten, slaat aldus ook de bal mis. Als je het artikel had gelezen (of alle pagina's van deze post) dan had je gezien dat die bevoegde klerk door een vertegenwoordiger van het MInisterie werd gewezen op de fout die hij maakte.
Nu is de vraag mischien wel of die bevoegde klerk al dan niet een moslim was. dat zou kunnen, maar dat staat dus nergens vermeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Toch gek dat u net deze opmerking maakt op een reactie die niet getuigt van enige zinvolle discussie
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Terwijl Vaticaan gewoon fatsoen is, beleefdheid; ge gaat ook niet met short op audiëntie bij de koning. En dat heeft niox met goddelijke geboden vandoen. Das verschil. Stelletje schijnheilige farizeeërs om een kind te weigeren terwijl Mo met zijn tengels er nie af kom blijven en er als dekmantel mee trouwde. ![]() ![]() Buige voor islam ? Nooit ik ga volgd pas foto in zwembroek en wee het gebeente van wie mij durft weigeren. Die zal der nie goe van zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Vorig jaar was er in Florida het geval van een bekeerde moslima die weigerde haar doek af te nemen voor de rijbewij foto. Ze heeft haar rechtzaak tot het hooggerechtshof gevoerd en daar verloren. Ik vind dit persoonlijk goed. Hoe meer zo'n gevallen in het nieuws komen hoe negatiever het beeld men krijgt van die religie. En ik vind het ook positief wanneer de evangelische christenen alhier negatief in het nieuws komen. Mensen moeten voortdurend herinnerd worden aan de gevaren van religieuze fanaten ipv er schrik van te hebben en op hun wensen (eisen) in te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u de verschillende onderwerpen over Israël hier en elders zou gelezen hebben dan wist u dat neonazi's quasi-unaniem de kant van de arabieren kiezen. Ofwel weet u niet wat neonazi's zijn. Kan ook. Laatst gewijzigd door Rene Artois : 15 augustus 2006 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zie geen enkele dame met een vod. Ik zie wel een dame met en één zonder hoofddoek.
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
-een man echt onfeilbaar kan zijn -een maagd zwanger kan worden -een overleden lichaam spontaan kan gaan vliegen -een beetje rondlummelen in een Franse grot kan genezen -wijn in bloed kan veranderen door wat tekstjes boven te staan lummelen.
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Ijscreem uit de rekken wegens aanstootgevend ...
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2...30136,,00.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Eeuwenoud beeld ongewenst wegens aanstootgevend ...
http://somehavehats.typepad.com/some...go_matamo.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Men zou beter beledigde moslims verwijderen wegens aanstootgevend.
![]() |
#94 |
|
![]() Oké, het Vaticaan naar Soaudie-Arabië overbrengen. We kunnen het een afdeling geven in Mekka. Alle religieuze gekken op 1 plaats en we ontnemen ze de mogelijkheid om zich nog in de EU politiek te mengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Perfecte synthese van de zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ja, ze vergeten dat ze voor de Euro een zekere Marianne met iets meer dan haar schouders bloot op hun bankbiljetten hadden staan. Waarom is daar nooit een moslim over gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Van alle andere die je opsomt heb ik hier nog weinig gemerkt. Als je trouwens niet tegen alles wat je opsomt kunt, waarom blijf je hier dan je off topic commentaren posten? Het gaat hier om het feit dat een Europese regering een pasfoto van een Europees kindje dat naar een ander Europees land wil reizen, boycot, omdat het een niet-Europese godsdienst, die zich niet met de Europese politiek te moeien heeft, zou kunnen shockeren. Als je dat geen brug te ver vind, hul je vrouw dan maar al meteen in een boerka, laat je baard groeien en ga in de zandbak spelen. Als je kwaad bent op degene die hun identiteit niet willen opgeven voor die matjesbidders uit het Oosten, dan is dat jouw probleem. Jij verloochend jezelf als Westerling, terwijl al die andere mensen juist degene zijn die voor jouw cultuur opkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat die fundi's met lange tenen eigenlijk vrijwillig in het Westen doen. Geen enkel mens wenst toch langs alle kanten beledigt te worden?
Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 augustus 2006 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ongelofelijk. |
|
![]() |
![]() |