![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() In vroegere tijden was dat allemaal geen probleem. Het huwelijk was vooral voor geld en nakomelingen, en wat je daarnaast deed maakte niet zoveel uit (tot de Kerk op de proppen kwam).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Er is wel nog een verschil tussen iemand die liefde voelt voor een kind maar nooit een kind kwaad zou willen doen (dat moet een vreselijke innerlijke strijd zijn), en het soort dat een ziekelijke neiging heeft om seks te hebben met kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En naar het schijnt is mannelijke homoseksualiteit ook een totaal ander fenomeen dan lesbianisme (zowel biologisch, genetisch als psychologisch). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van genetica.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, homoseksualiteit is aangeboren...ik zie geen enkele reden om homoseksualiteit niet als gelijkwaardig te beschouwen maar jezelf op basis hiervan boven anderen plaatsen is ronduit lachwekkend, pathetisch en beetje zielig...evenals de redenering dat homoseksualiteit gepaard zou gaan met karaktereigenschappen, daarvoor is er doodsimple te veel diversiteit onder homo's net zoals bij hetero's!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles moet toch niet sex gerelateerd zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Net als ziektes . Voor jou is homofilie dus een ziekte ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de kleur van het haar en de kleur van de ogen dan ook "ziektes"?
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om te antwoorden , neen, wel heb ik een homoseksuele zoon en bi dochter, mag dit of moet ik eerst mijn deskundigheid aan jou "bewijzen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt over elk onderwerp op dit forum wel op één of andere manier een "rechtstreekse link". Als je niet in de sector gewerkt hebt, zijn het wel je kinderen. Je zoon is homo en je dochter bi... Hoe handig toch weer zeg!
![]() Je mag je leugens niet te veel overdrijven, alice, als je de zaken nog een tikkeltje geloofwaardig wil laten overkomen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U probeert door mijn woorden uit het verband te trekken en er een eigen interpretatie aan toe te voegen (ik heb nergens gesproken over ziekte) mij woorden in de mond te leggen. Als je wil debatteren, gelieve het dan op een intellectueel eerlijke manier te doen, anders kijk je maar naar Cartoon Network of zo...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 10 augustus 2009 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ach Alice, had je anders verwacht van Raf? Het is niet alleen zijn geaardheid om homo te zijn maar op de koop toe om andere mensen ook te jennen en belachelijk te maken. Constant met zijn homo-zijn hier te koop lopen. Het begint stilletjes aan afgezaagd te worden.
|
![]() |
![]() |