![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Nog meer Oost-Europese landen tot de EU toelaten, dan kan hun geboefte zich nog gemakkelijker over het continent verspreiden!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54592 Laatst gewijzigd door metten : 20 augustus 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Burgerlijke ongehoorzaamheid geblazen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Ik herhaal mezelf
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten er minder criminelen rondlopen, vooral van vreemde afkomst, zou er geen of veel minder VB zijn. Alle VBers zijn criminelen volgens sommigen, en... alle niet-VBers blinde en dove naïevelingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Al bouwt men straks een gevangenis in elke straat, mettertijd geraken die ook nog vol als niet alleen onze eigen autochtone misdadigers een plaatsje moeten krijgen maar ook het binnengewaaide schorriemorrie van de ganse planeet! Wie als binnenkomende "vreemdeling" in de eerste jaren te maken krijgt met justitie terug , en liefst definitief, de grens weer overzetten. Ik heb het niet over een paar snelheidsovertredingen of niet betaalde parkeerbonnen, uiteraard. En al diegenen die er al zijn,sinds jaren, zelfs de papieren-Belgen, tja... dat komt ervan, nietwaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw zin voor nuance is wereldschokkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Vreemdeling
|
![]() Ik wist niet dat er zoveel verzuurde mensen zijn in Vlaanderen!
Het enige waar jullie het over hebben is schorriemorrie uit het buitenland, vuile Oost-europeanen die door de uitbereiding van de EU nog makkelijker het land in komen... Waar gaat het naartoe met Vlaanderen? Naar antwerpen op 0110 zou ik zo zeggen! Citaat:
Citaat:
Waar halen wij verdorie als mens zijnde het recht om andere mensen te verbieden waar zij mogen gaan en staan! Stelen en andere misdrijven kunnen niet, zowel bij ons als in om het even welk land, maar voor derest zou elke mens mogen gaan en staan waar hij wil! Als een Roemeen, Congolees, Turk of Nepalees naar hier wil komen dan moeten wij die met open armen ontvangen en niet uitsluiten, dicrimeneren of gewoon neerschieten. Het is pas als we op zo een manier reageren dat die mensen zich tot criminaliteit gaan wenden (in veel gevallen toch). Neem ze op in de maatschappij, aanvaard hun culturele gebruiken en geeft ze werk (de eerste die durft zeggen dat ze dat niet willen zal ik alvast terechtwijzen: De meesten willen maar kunnen niet omwille van geen arbeidskaart of omwille van discriminatie van de werkgevers). Dit betekent dus dat partijen zoals het VB zelf aan de basis liggen van al deze criminaliteit! Ze teren op het onveiligheidsgevoel dat door hunzelf gecreeërd wordt, daardoor worden allochtonen gediscrimineerd waardoor ze zich wel moeten keren tot criminaliteit. En zo is de cirkel natuurlijk weer rond! Want er komt meer criminaliteit, het onveiligheidsgevoel stijgt nog en de mensen stemmen nog meer op het VB dat eigenlijk zelf die criminele sfeer voedt. Schitterend gevonden zou ik zo zeggen, alleen jammer dat de mensen zo dom zijn om er in te lopen... Waarchijnlijk zullen er wat concentratiekampen moeten komen vooraleer de mensen zullen gaan inzien wat er aan het gebeuren is. History repeats zeker? Stef Bos zong ooit: Als we het vergeten, begint het weer opnieuw! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Als ze nu al dat geld van die vijf op zes overbodige parlementen en regeringen in de gevangenissen stopten, was dat probleem ook al opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nu wordt het beleid van minister Onkelinx ondermeer verdedigd door uitlatingen als deze: (ik citeer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien jij de mening bent toegedaan dat de ganse wereldbevolking, met inbegrip van hun grote en kleine criminelen, hier met open armen moeten ontvangen worden, dan deel ik je mening niet, en ik ben niet de enige. Veel, heel veel mensen zijn dat soort van onverantwoorde leuterpraat beu... En kom aub niet af met nazi's, concentratiekampen enz. Evenveel mee te maken als boskabouters en K3. We leven in 2006, en onze volgende "wereldoorlog" zal een héél andere vorm aannemen. Of misschien is ze reeds bezig... En maak je niet ongerust, ikzelf ben helemaal niet "verzuurd". En ik hoop het niet te moeten worden... Weer zo een misbruikt woord dat zijn betekenis aan het verliezen is, zoals "racist" en "vber"... En mens zou er moeten kunnen mee lachen, indien het niet zo ernstig was. Slaap zacht vannacht, en sluit goed deuren en vensters: een hele schare "allochtone" dieven enz zijn pas uitgebroken en dus weer op pad. Die mensen moeten ook eten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik vind het spijtig : ik had gehoopt de vluchtende gevangenen te zien lopen in hun streepjespak en een ijzeren bol met daarachter de politie. Maar niets daarvan : ze hebben gewone kleren aan.
![]() En de politie vloog alleen met de helikopter rond, voor de rest geen flic gezien. ![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 20 augustus 2006 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goed herkenbaar en simpel. professoren moeten kaal zijn en een snor of baard hebben. boeven moeten ongeschoren zijn. sapperdepitjes. hemel! plopperdeplop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door metten : 20 augustus 2006 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |