![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de situatie van die man uit de reportage betreft: zoiets vind ik niet kunnen. Bij Schiphol zou zo iemand zijn onteigend (met volledige vergoeding uiteraard) en zijn huis afgebroken. Dat kan toch niet anders, kom op nou. Van die grote boeings een paar meter boven iemands dak, hoe verzin je het! Dat bedoel ik dus met het maximum aan geluidsnormen. Nòg meer vliegtuigen over zo'n dichtbevolkt gebied, dat kun je gewoon niet maken. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#84 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me eerder de vraag welke betonboer een nieuw zwembad heeft afgeleverd bij enkele politici.
Zaventem is door het verlies van Sabena, en de opvolgers, een stuk van zijn trafiek kwijt, dus eerst effe die invullen. Ook is er voor miljarden infrastructuur klaar,maar nog niet in volledig gebruik. Evenals infrastruktuur in de omgeving,de hele streek staat vol met bordjes te huur/te koop bij grote magazijnen of kantoorcomplexen. Als uitbreiding dan toch zo nodig is, haal het militaire deel van Melsbroek weg,en verplaats die naar verrewegistan.Om daar dan werkgelegenheid te creeren. Flahaut was toch al bezig met Vlaanderen te demilitarizeren. Dus waarom dan de transporttoestellen van de luchtmacht in Vlaanderen laten? En als dit allemaal gedaan is verhuur je het vrijgekomen deel dan als staat dan aan de juiste andere instellingen.Of is dat ook te simpel? Nu om het af te werken, ik woon wel in de buurt.
#88 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Zal ook nooit goed zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
De grote truuk om een competetieve luchthaven te zijn ligt em in het aantrekken van de grote transport Hubs waar wordt volgetankt voor men over de plas vliegt.
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Een tweede luchthaven is echter inderdaad een zeer elegante oplossing. Ik kan me echter wel voorstellen dat Guy moest wachten tot Agalev er niet meer bijzat om dat te kunnen voorleggen.
![]() |
#94 |
|
![]() Ik zie hier veel heen en weer gepraat over de locatie van een tweede luchthaven.
Laten we even realistisch zijn: De doelstelling van een tweede luchthaven is om nachtvluchten op te vangen. Op een paar uitzonderingen na, waar niemand last van zal hebben, heeft men het hier NIET over de Amerikaan die Brussel of Parijs komt bezoeken, dan wel over goederentransporten. Je moet in die discussie eigenlijk bitter weinig rekening houden met de noden van de reiziger. Je moet rekening houden met de noden van de transportfirmas. (o.a. DHL)
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeno, en andere flaminganten: ik vind het mooi dat jullie hier zo'n opbouwende en positieve berichten zetten in plaats van om een splitsing te schreeuwen
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die 2e nationale luchthaven word gefinancieerd best door Heel Belgie denk ik trouwens, daar de 'vlamingen rond brussel' die nu zo zagen, (andere ook zenne) dan ook verlost worden..
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar klaag ik ergens dat "Vlaanderen weer de geluidsoverlast zal moeten verdragen"?? Dit topic heeft niks te maken met het "communautaire", daarom staat het ook bij 'Binnenland' en niet bij 'Communautaire discussies'. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terug on-topic dan maar:
Volgens mij zal die nieuwe luchthaven er niet komen. Simpelweg omdat Wallonie reeds 2 luchthavens heeft, die in de komende jaren worden vernieuwd. - Charleroi "Brussels South" krijgt een nieuwe terminal: Citaat:
![]() ![]() ![]() Dus nog een èxtra luchthaven in Wallonie is gewoon onzin. De Waalse luchthavens hebben trouwens verzorgde en mooie websites (vooral Luik). Daar kunnen de Vlaamse regionale luchthavens nog wat van leren! www.liegeairport.be www.charleroi-airport.com |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Albert II Airport" is ook een mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#100 |