Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 16 september 2003, 16:42   #81
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
De NSV heeft drie soorten activiteiten: Vlaams-nationale acties, studentikoze zaken en vorming. U toont een foto van de eerste soort activiteiten, niet van de tweede, domme Yann!
Zeg maar gewoon Yann aub.
Tsss... Mogen we de waarheid weeral niet zeggen? Een belgicist is per definitie dom, en jij bent een belgicist dus...
Citaat:
Ik vind u...
Niemand geeft iets om wat een domme marginaal als jij denkt of vindt hoor...
Citaat:

Je hebt gelijk. Pissig reageren, dat is het niet waard. Jij behoort tot een uitstervend ras, de allerkleinste minderheid, dus waarom ons druk maken.

Zeer eigenaardig. De nieuwe leden van de NSV voor het komende academiejaar stromen toe, het ledenaantal van andere organisaties waar ik toe behoor stijgt, maar een domme belgicist waarvan het "partijtje" zegge en schrijve 0,01% van de stemmen haalde zegt dat ik tot een "uitstervend ras" behoor....
H. Guderian is offline  
Oud 16 september 2003, 16:46   #82
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Citaat:
AAAAGHAHAHAHAHAHAHAhahahahahaha... HIHIHIhihihihi...
Man, wat ben jij een giecheltrut!
Misschien, maar dan wel eentje die op uw links bakkes klopt als ge in de weg loopt!
H. Guderian is offline  
Oud 16 september 2003, 16:46   #83
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Een stormloop van 20 man...
Oud 16 september 2003, 17:03   #84
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Een stormloop van 20 man...
Da's NSV-Brussel alleen die nog maar heropgericht is! NSV-Antwerpen heeft bijvoorbeeld voor het komende jaar al 20 nieuwe leden erbij.

Trouwens, uwen belgicistische bollenwinkel is niet bepaald iets om over naar huis te schrijven hé, zowel qua kwantiteit als kwaliteit? Begrijpelijk dat je dan maar fixeert op een tegenstander!
H. Guderian is offline  
Oud 16 september 2003, 17:34   #85
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Ik heb hier van sommige Flaminganten gehoord dat de VLD, de Sp-a, en zelfs Spirit Belgicisten zijn. Het is volgens jullie de meest anti-Vlaamse regering ooit.

Nu ga ik aan mijn brief beginnen! 8)
Oud 16 september 2003, 17:57   #86
A
Gouverneur

Standaard

NSV is overduidelijk passé . Zeker als ze t moeten hebben van die belachelijk goeikope gele papierkes die ze overal opplakken en die der den dag nadien al door ieder normaal denkend mens afgetrokken zijn . 8)

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline  
Oud 16 september 2003, 18:08   #87
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
Kom Yann je moet niet bescheiden zijn, we weten allemaal dat belgicisten zowel uitstervend zijn als de allerkleinste minderheid zijn...

Beetje assertiever Yann!
Toch wel raar dat elke Belgische verkiezing een stap verder van de Vlaamse onafhankelijk is. Of ga je dat ook al ontkennen?

Hoe verklaar je dan de opkomst van vlaamse partijen ; Vlaams blok , Nva , cd -v . Er zal met den tijd alsmaar meer Vlaanderen komen , tot op de dag dat Vlaanderen onhafhankelijk wordt , iets wat vlugger zal komen dan je denkt

op de heide waait de wind vrij van haag en van heg , BELGIE WEG
pibo® is offline  
Oud 16 september 2003, 18:46   #88
Benjamin
Burger

Standaard

Sorry, ik vier alleen Carnaval in februari, niet het ganse jaar.
Benjamin is offline  
Oud 16 september 2003, 19:52   #89
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
Hoe verklaar je dan de opkomst van vlaamse partijen ; Vlaams blok , Nva , cd -v .
Welke opkomst? N-va heeft de kiesdrempel niet gehaald en CD&v zit weeral in de oppositie. Bovendien herinner ik mij de woorden van Leterme toen hij het na de kartelonderhandelingen over de N-va had: (sic) "ouwbollig en bekrompen Vlaams-Nationalisme".

Dat het Vlaams Blok aan het opkomen is, daar heb je gelijk in. Al is dat eerder aan andere programmapunten, dan dat over Vlaamse Onafhankelijkheid te wijten.
Oud 16 september 2003, 20:02   #90
Commie
Lokaal Raadslid

Commie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien, maar dan wel eentje die op uw links bakkes klopt als ge in de weg loopt!
Dit zal ik toch maar even quoten. Het is alvast een mooie illustratie van waar de NSV voor staat. Een reden te meer om begin maart in Antwerpen te betogen in de anti-NSV betoging!
Commie is offline  
Oud 16 september 2003, 20:12   #91
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit zal ik toch maar even quoten. Het is alvast een mooie illustratie van waar de NSV voor staat. Een reden te meer om begin maart in Antwerpen te betogen in de anti-NSV betoging!
Waarom moeten jullie zonodig betogen en tegenbetogen. Noemt U dat democratie?
Laat de mensen betogen.
En organiseer zelf een betoging zonder die stomme tegenbetogingen.
Daarmee toont U aan dat het hem alleen te doen is om heibel te zoeken met de betogers.
Ooit meegemaakt na het naar huis gaan door een groepje "democratische tegenbetogers" aangeklampt.
fernand is offline  
Oud 16 september 2003, 20:30   #92
Commie
Lokaal Raadslid

Commie's schermafbeelding

Standaard

WIJ zijn hier dus wel eerst met het aankondigen van onze tegenbetoging! Dus eigenlijk zal de oproep van NSV de tegenbetoging zijn en onze betoging de originele betoging want onze oproep is eerst
Commie is offline  
Oud 16 september 2003, 21:05   #93
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Citaat:
Wat de NSV betreft. Brussel is pasd heropgericht en stelt bij mijn weten nog niet veel voor. Wie doet als laatste het licht uit in Leuven? Maarten Vandael? Of zit die terug in Limburg..
Wat weet jij nu over NSV!-Brussel.
De laatste jaren niet veel meer, toegegeven. Ik weet dat Branckaert en Berckmans achter de heropstarting zitten. Enkele jaren geleden, toen NSV!-Brussel een rechts-conservatieve vereniging was die een beetje een buitenbeentje was binnen de NSV!, ben ik echter meermaals naar Brussel (Ezelsbrugske, La Bécasse) afgezakt.

Citaat:
Stelt niet veel voor Gisteren zijn ze weer bijeen gekomen. Meer dan twintig Brusselse studenten trokken met pet en lint door de straten van Brussel. Dit academiejaar zal men in Brussel zeker veel horen van de NSV!-Brussel. Prosit!
Des te beter voor de NSV! Hopelijk betekent kwantiteit ook kwaliteit. Hoe zit het nu in Leuven?
Rudysfonduehuisje is offline  
Oud 16 september 2003, 21:29   #94
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WIJ zijn hier dus wel eerst met het aankondigen van onze tegenbetoging! Dus eigenlijk zal de oproep van NSV de tegenbetoging zijn en onze betoging de originele betoging want onze oproep is eerst

weer een reden temeer om ook als niet nsv lid mee te gaan opkomen , als jullie zomaar gaan tegenbetogen ga ik zeker mee met de betoging , en ik breng men vrienden ( hondjes ) mee kwestie van een veiligheidsgevoel met die link(s)e ratten

linkse ratten rolt uw matten !!!!!!
links gespuis ga naar huis !!!!!!
pibo® is offline  
Oud 16 september 2003, 21:37   #95
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Wat voor hondjes? Als het poedeltjes zijn kom ik mss ook wel tegenbetogen...
Oud 16 september 2003, 22:29   #96
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal het nog eens extra quoten zie: 8)

Citaat:
H. Guderian is offline  
Oud 16 september 2003, 22:32   #97
H. Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A
NSV is overduidelijk passé

Iemand die zich als belgicist bekend maakt, spreekt best niet al te veel over "passé"!
H. Guderian is offline  
Oud 16 september 2003, 22:39   #98
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stoere taal.
Oud 17 september 2003, 07:56   #99
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor hondjes? Als het poedeltjes zijn kom ik mss ook wel tegenbetogen...

ne poolse jachthond , 't is geen echt poedeltje zenne hij jaagt graag op ratten
pibo® is offline  
Oud 17 september 2003, 09:22   #100
Rood
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Citaat:
Wat de NSV betreft. Brussel is pasd heropgericht en stelt bij mijn weten nog niet veel voor. Wie doet als laatste het licht uit in Leuven? Maarten Vandael? Of zit die terug in Limburg..
Wat weet jij nu over NSV!-Brussel.
De laatste jaren niet veel meer, toegegeven. Ik weet dat Branckaert en Berckmans achter de heropstarting zitten. Enkele jaren geleden, toen NSV!-Brussel een rechts-conservatieve vereniging was die een beetje een buitenbeentje was binnen de NSV!, ben ik echter meermaals naar Brussel (Ezelsbrugske, La Bécasse) afgezakt.

Citaat:
Stelt niet veel voor Gisteren zijn ze weer bijeen gekomen. Meer dan twintig Brusselse studenten trokken met pet en lint door de straten van Brussel. Dit academiejaar zal men in Brussel zeker veel horen van de NSV!-Brussel. Prosit!
Des te beter voor de NSV! Hopelijk betekent kwantiteit ook kwaliteit. Hoe zit het nu in Leuven?
Rudy, het is fout als je schrijft dat Branckaert en Berckmans achter de heropstarting staan. Branckaert heeft 3 jaar geleden het initiatief genomen en Noens is op de kar gesprongen. Berckmans zat vorig jaar in Leuven, maar is vanaf dit jaar aan het studeren te Brussel en zit nu bij de NSV van Brussel. Branckaert en Noens kennen elkaar als zeer lang en zaten in 96-97 al samen in Brussel. Brussel zal waarschijnlijk altijd het buitenbeentje blijven en misschien is dat de reden waarom ze dit jaar zo aan het opkomen zijn. Leuven, weet ik veel minder over. Maar naar het schijnt is het daar na een paar mindere jaren ook aan het verbeteren. Spijtig genoeg, want voor mij mogen ze NSV buitensmijten en verbieden. Groep krapul.
Rood is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be