![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Wakker worden in het park van Leuven terwijl eendjes uwen kots aan het opsnavelen zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist daarom zou het vervoer zich moeten aanpassen aan ons, niet omgekeerd!
Als wij de intentie hebben om naar punt A te gaan, dient dat rechtstreeks te gebeuren en niet via een langere route! ![]() Wij Antwerpse wereldburgers verdienen respect en een koninklijke behandeling! Nah! ![]() ![]()
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Hier net... nog geen kwartier geleden. Buitengewandeld zonder sleutels op zak te hebben. Ruim anderhalve kilometer verder mogen stappen om een zeer lange ladder te lenen en dan dat loodzware ding [met drie man] terug naar huis zeulen. Via een minuskuul dakvenstertje naar binnen gesukkeld. Slotenmakers kunnen enkel met veel misbaar de deur openboren (en die is dan ook finaal voor het schroot); inbraakbeveiligde sloten hebben ook hun nadelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Mij gisteren net overkomen. Ik was op straat aan het lopen. Komt er een kennis van mij met de auto langsgereden en wuift. Denkend dat hij mij een lift wil aanbieden, loop ik naar de auto en stap in. Zegt hij: "euh, ik ging net parkeren". Als dat niet pijnlijk is...
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leuk begin van je reis! Gelukkig was mijn buurman thuis, en waren er vlakbij mannen aan het werk die een grote ladder bij zich hadden. M'n buurman heeft een klapraampje opengeboord, de ladder paste net, en ik heb mij door een 40x40cm raampje naar binnen gewerkt vanuit een onmogelijke positie. Naar een winkel gefietst om tang te halen om raampje te kunnen fixen, en de reis kon beginnen!
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals: na een hele nacht doorblokken net op tijd arriveren voor het examen strafprocesrecht. Parkeren op de Kouter (Gent -- in mijn tijd kon je nog bovengronds), snelsnel en dan de deur van de auto dichtslaan met de sleutels in het contact terwijl de motor nog draait. Bij Alfa was dat perfect mogelijk. In de split-seconde dat je die deur een zwengel geeft en dat ze in het slot valt, dringt het besef door dat je iets héél stoms hebt gedaan. Soit, 4 uur later (schriftelijk + mondeling examen) kom ik terug en die kar staat nog altijd te snorren; de man van Touring had hem binnen de 6 seconden open.
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#93 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Op een vrijdag opstaan zoals altijd om 6h, 1h10 sporen naar het werk, bij het gebouw aankomen, merken dat er weinig beweging is en voor gesloten deuren staan. Dán pas doorhebben dat het eigenlijk een verplichte vrije dag was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik werkte met ene die de zondagmiddag in slaap gevallen was.Hij moest vertrekken naar het werk maandagochtend omstreeks 7u.Hij werd wakker zondagavond omstreeks 19u,rap op de brommer en naar het werk.
Het was nogal een uil.Hij is daar blijven staan tot de boer van naast de hangar hem kwam vragen wat ie kwam doen en hem vertelde dat het zondagavond was i.p.v. maandagochtend. Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 31 augustus 2006 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo ook eens een fratske uitgehaald. Met een conciërge ergens op een bedrijf in de Noorderlaan. Ronduit geweldig. Goededag, u spreekt hier met airport Deurne, toestel 102-AA, een 2 personen helikopter heeft mogelijk niet meer genoeg brandstof om tot Deurne airport te geraken. Kan u zorgen dat deze kan landen op de parking. We zien die gans stressen. Naar de parking spurten, naar boven kijken, rondjes lopen, terug naar binnen spurten. Ook wij gaven er nog een schepje boven op. Dag mijnheer, toestel 102-AA heeft moeilijkheden om visueel contact te maken met de landingsbaan. Zou u dit kunnen signaleren met een lampederl eeuhm seinlicht. Hup spurter naar de parking, waai waai met zo'n licht van Securitas dat 'm ergens had gevonden. ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |