![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik me niet vergis kwam het vb af met een aantal breekpunten waarop ze niet wouden toegeven een aantal van die punten waren volstrekt onaanvaardbaar o.a. de splisting van de sociale zekerheid boeken toe en case closed geen water in de wijn en beide partijen die een dovemansgesprek voeren comedia del arte van beide partijen, dit moet ik grif toegeven rarara wiens fout is dit?
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ja, dat was met de omschakeling van Vlaams Blok naar Vlaams Belang maar ik vraag me ook af wat er toen is misgelopen...
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
probleem is dat vele van de vb standpunten voor de anderen onaanvaardbaar zijn en dat het vb er blijkbaar niet van wilt afwijken dan komen zagen dat de anderen hen niet lusten - een beetje kinderachtig, vind je niet? maar bon, ik geef te dat het ook van de kant van yl een hoop comedia del arte was de idioot had het beter niet gedaan - het had zijn geloofwaardigheid in mijn ogen enkel ten goede gekomen
![]() |
#85 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat de schuldvraag betreft, zonder meer details ga ik me daar voorlopig niet over uitspreken, het gesprek was achter gesloten deuren neem ik aan? (Waarom moet toch alles zo afgeschermd worden van de burger, hebben ze schrik dat we hun ware gelaat gaan zien, die politici?)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wel op basis van karakter, ideeen, voorkeuren, smaak en interesses dus hou die vb-vergelijking voor je eigen rekening aub
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Vlaams Blok is een moderne partij. Zo verstuurde het per fax een vraag aan formateur Yves Leterme om bij de Vlaamse regeringsvorming betrokken te worden. Voorzitter Frank Vanhecke verstuurde de fax eigenhandig… verkeerdelijk, zodat bij het CD&V-hoofdkwartier een blanco vel uit de fax kwam. Deze anecdote en de verbazende stilte die het VB over deze historische onderhandeling handhaaft is duidelijk voor wie hen kent... Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 september 2006 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je gezelschap zoekt om nakomelingen op de wereld te zetten, dan zal je wel degelijk discrimineren op basis van geslacht.......... Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 september 2006 om 15:34. |
|||
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in de criteria die ik opsom - de lijst is trouwens niet exhaustief - zit geen morele voorkeur, goed opgemerkt en toegegeven, politieke voorkeur speelt wel degelijk een rol - een klakkeloos vb-volgeling zal mijn interesse niet losweken om af te sluiten, een rethorische vraag : moet ik die herr khonnor als compliment opvatten?
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen zelfs een en dezelfde persoon zijn. Je bent dus helemaal niet discriminatie-vrij van het 1e lijstje dat je aan het VB toeschrijft. Citaat:
Citaat:
Ik bedoelde het als affront om wille van uw heel autoritaire opmerking waarin ge me het befehl gaf mijn vergelijkingen voor mezelf te houden, m.a.w. een onvervalst maul halten.
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() In feite zijn ze, na de klucht met de fax uitgenodigd door Leterme.
Die was toen nog niet zo bekend, natuurlijk. Hij heeft hen ontvangen en toen bleek dat ze niet eens een dossier hadden voorbereid was de "bespreking" natuurlijk rap over. De persbelangstelling goldt toen voornamelijk het feit dat Leterme blijkbaar het cordon sanitaire als onbestaande beschouwde. Zijn zakelijke mededeling dat er eigenlijk niets te bespreken was geweest gaf een geweldige anti-climax en sindsdien is er niet veel meer over in de pers verschenen. Dit bewijst eens te meer hoe nonchalant en lui de klassieke partijen staan tegenover het VB. Men laat open goalen voor wat ze zijn. Het is toch bijna hallucinant dat bij het voor het eerst doorbreken van het cordon, dan nog door de formateur, ze niet eens een fax konden versturen, en nadien niet de moeite deden om een tekst voor te bereiden. Ik denk trouwens ook dat men hen in het parlement kent als een bende luiaards die enkel voor de camera's nummertjes opvoeren, en voor de rest een beetje als outcast proberen rond te hangen. Zij komen bij collega politici eerder over als lummels dan als gevaarlijke figuren. Kwajongens die in de grote mensewereld wat rondhangen. Dit is natuurlijk gevaarlijk... Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 september 2006 om 15:54. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mijn huidige levensgezellin beschouw ik wel degelijk als een vriendin, zowel in de amicale als de amoureuze zin van het woord ook uiterlijk is een graadmeter bij mijn keuze - seksuele aantrekkingskracht, remember? indien u denkt dat ik mijn keuze van vrienden laat leiden door seksuele voorkeur of ras, dan slaat u de bal mis indien u de keuze van vrienden op basis van seksuele voorkeur of ras enerzijds en op basis van karakter, interesses, ideeen, etc... anderzijds even moreel wenselijk of verachtelijk acht, dan is dat voor uw rekening - i beg to differ 2. ik zie wel degelijk een morele rangorde - vrienden kiezen op basis van seksuele voorkeur of ras is niet aan mij besteed vanwege moreel verwerpelijk - vrienden kiezen op basis van gelijklopende interesses of karakters of ideeen is dit niet 3. dat u mijn vraag autoritair vindt, again, is voor uw eigen rekening dat ik het affrontelijk vind om vergeleken te worden met het vb, dat is voor mijn rekening dat ik u daarop wijs, is mijn volste recht
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk niet dat het vb echt de wil heeft om mee te regeren ze voelen zich perfect in de rol van oppositie-moloch constructiviteit is in elk geval geen kenmerk dat je aan het vb kan toeschrijven
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 6 september 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand bevelen zijn klep te houden is autoritair, en het VB is een autoritaire partij. Of wilde je dat ontkennen?
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een geluk dat je de disciminatie tussen '' zet - er is nog hoop nergens geef ik je het autoritaire bevel om je mond te houden
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het lijkt wel alsof ze de groei en het bestaan van het vb lijdzaam ondergaan ipv elke misstap die ze zetten politiek uit te buiten vb-kiezers zijn koppigaards, wat niet betekent dat ze niet meer voor rede vatbaar zijn