![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry hoor maar daar wordt erg zwaar aan getild...het wordt bekenen als daad en niet enkel wat zwartmaken of beledigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan rest nog de vraag wat er zo fout aan is om een mening te hebben die niet strookt met wat het establishment zo graag verkondigd wil zien. In het geval van de holocaust lijkt het me eerder een zaak voor marginale narren om de harde en overeenstemmende bewijzen consequent tegen te blijven spreken. Maar er zijn véél subtieler kwesties waar over zowel het bewijsmateriaal als de interpretatie ervan stevige (en terechte) discussies kunnen bestaan. Is het enkel omwille van het feit dat sommigen een vermeend "geurtje" niet kunnen pruimen dat meteen alles wat afwijkt van de door de overheid geautoriseerde waarheid moet verbrand worden?
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moeten we het in twijfel trekken van de evolutie theorie dan ook maar strafbaar maken? Want het bewijs voor de theorie is er, onomstotelijk. Je moet enkel een redelijke kennis van chemie en fysica hebben om het te begrijpen. Moeten we dan ook de zinsnede "God is liefde" verbieden ? Er zijn namelijk al een hoop mensen gestorven in naam van diezelfde god. Als een anti-drugsactivist zegt dat drugs vergif zijn, kunnen we hem dan ook aanklagen? Er is namelijk bewijs dat cannabis bepaalde vormen van dementie tegenwerkt, en er lopen proefprojecten waarbij MDMA (=xtc) gebruikt wordt in de behandeling van post traumatische stress. En zo kunnen er nog wel voorbeelden gevonden worden. Dat er wetten zijn om die klopgrage, shit for brains skins in toom te houden, niets op tegen, maar kan dat niet op een andere, meer democratische manier? Wie gaat er bepalen welke meningen vallen onder de nieuwe wet? Patrick Dewael himself? Of gaan jullie het Vlaams belang (grootste partij nog altijd) mee laten beslissen? Ooit al aan gedacht dat dergelijke wetten ook tegen uzelf gebruikt kunnen worden, zou het politiek klimaat veranderen? Of zelfs tegen de hele bevolking? Mensen liegen, mensen zijn soms dom, allemaal heel jammer, maar ik vind het nogal belachelijk en gevaarlijk om de "juiste" mening bij wet vast te leggen. Ik wil trouwens nog eens zien of het in de toekomst verboden zal worden de Armeense genocide te ontkennen, daar zullen nog een hoop politiek correcte denkers voor een dilemma staan: de turkse gemeenschap schofferen of de miljoenen doden ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 4 september 2006 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf stelde al dat ik de negationisten ook liever zou berechten via de bestaande wetgeving op de xenofobie en racisme. Maar vergeet niet dat de genocidewet er was voor de andere. En het afschaffen ervan, om drie gekken plezier te doen is niet aan de orde. Fascisten respecteren geen wetten. Geen vrije meningsuiting. Geen vakbonden. Geen internationale verdragen. Geen CAO's, geen vakbonden, geen mensenrechtenorganisaties. Dacht je dat in het onwaarschijnlijke geval dat het VB een meerderheid behaalt op democratische wijze er nog één recht veilig is? Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 september 2006 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1) niet iedere blok kiezer is een vuile fascist 2) als ze nog willen groeien, gaan ze zich gematigder moeten opstellen, iets wat ze nu al doen. (of het geloofwaardig is, is iets anders) 3) er is nog altijd Europa; die partij zal dan wel merken dat ze geen problemen op 1 2 3 kan oplossen met wat simplistische one-liners, ze moeten nog altijd plooien naar Europa. mijn punt was vooral dat ik huiver wanneer ik een politicus zie pleiten voor het inperken van de vrije meningsuiting - op welke (verdoken) manier dan ook. het zou me niet verbazen moesten de anti-discriminatie wetten verstrengd worden om het blok monddood te maken, gesteld dat ze verder groeien, en dat is in mijn ogen nog erger dan het blok dat aan de macht komt. Ik zie steeds maar weer mensen oproepen om die partij haar dotatie af te nemen, het CGKR volgt ieder woordje wat het blok zegt maar is in grote mate blind voor andere vormen van rascisme, dan is er nog de hypocrisie van de marsen tegen rascisme enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
überFührer Feremans haalt het Vb weer al bij. NIEUWSFLASH ÖberFührer Feremans is zo gefrustreerd omdat hij het VB niet langs achter kan rammen met hele dikke argumenten. Het enigste wat die überFührer tiert en raast is hoe Fascistisch het VB wel is. Die mestkevers en zwartzakken moeten vernietigd worden. Maw hoe galant Oppertubbie Tobback het verwoorde, MET ALLE MIDDELEN. Maar geen nood , Brilsmurf de Gucht had een paar dagen geleden al verkennende gesprekken gehad om het Dossin-Kazerne te gebruiken als heropvoedingskamp voor VB-kevertjes. Er zijn dat ook geruchten dat Opper-Trol Aelvoet de kampleidster ervan word. Zelfs folteringen zouden toegestaan worden en uitgevoerd door de Rode Beul Onkelinx. Waarschijnlijk door een match van de Rode Duivels bij te wonen en als after-Folter een 0110-concert van Barman. Wat er daarna gebeurt is nog een raadsel. Voor de kleine VB-kevertjes is er wel goed nieuws, zij krijgen vanwege hun jonge leeftijd een mildere straf. Deze kindertjes mogen samen met Di Rupo naar de rozen balletten gaan kijken dat een productie is van Bert Bibber. Zover het nieuws NOGMAALS wat heeft VB met deze Topic te maken. Het gaat hier over negationistische organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Churchill moordde niet de joden, de zigeuners, de homo's, de ouderen, de geesteszieken uit. Hij richtte geen vernietigingskampen in. En hij schondt niet als eerste het verdrag op bombardementen van burgerdoelen door Londen plat te leggen. Met alle respect voor alle slachtoffers. Maar de daders zijn nu eenmaal alleen door gekken op gelijke voet te zetten. Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 september 2006 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men pakt dus die dotatie niet af. Dat is een kaakslag voor mensen die met wettige middelen fascisme bestrijden. Men laat ze voort stoken en doet niets, zelf intellectueel is er geen respons. Het is schandalige medeplichtigheid. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spijtig omdat er blijkbaar ministers zijn die wetgeving voorbereiden omtrent het verleden...... ![]() Als privé-personen in hun eigen tijd denken belachelijk te moeten doen omtrent de Joden-vervolgingen,dat ze dat dan maar doen...... Als andere regeringen (Iran bvb) daar ook licht overheen gaan,welnu,de Iraanse belastingsbetalers moeten dat maar bekostigen,niet onze zaak..... Ondertussen zijn er op Binnenlandse Zaken wel wat hetere hangijzers denk ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij probeert Dewael op die manier het AEL op te doeken.
Wie weet kunnen ze Abou Jahjah net zoals het VB ook retro-actief pakken op deze manier. Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2006 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat de leugens van het vlaams blok bestreden moeten worden, is een evidentie. Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men die leugens aangrijpt om de eigen inconsequenties en blunders te verdoezelen: zo wordt er na iedere daad van zinloos geweld opgeroepen niet te veralgemenen, maar De Gucht weet ons wel te vertellen "dat 1.000.000 mensen verantwoordelijk zijn voor de moorden in Antwerpen". En op Verhofstad zijn 200.000 jobs kunnen we nog lang wachten. Uiteraard is België klein en onderhevig aan macro-economische factoren, maar doe dan die belofte niet. En ging de CD&V de kieskring BHV niet splitsen? Naast de leugens bestrijden, zou het ook heel leuk zijn dat onze politici bepaalde samenlevingsproblemen kordaat aanpakken. Daarmee bedoel ik niet "al die bruine buiten!" maar een iets grotere inspanning en dwang inzake integratie zou mooi zijn. En dat is een inspanning die het blok ook niet wil leveren, iedere euro gespendeerd aan taalcursussen of inburgeringscursussen is er één teveel voor hen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een uitzondering maken voor gelegaliseerde asielzoekers, maar mensen die welbewust kiezen om hun bruid of bruidegom in het buitenland te halen, zouden (net zoals in Nederland) wel eens zelf voor hun inburgering moeten instaan. Daarvoor hoef ik geen uur langer te werken. Misschien kunnen ze alvast de bruidsschat beginnen uitbetalen in lesuren Nederlands? Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |