Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 september 2006, 10:20   #81
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ridderke Bekijk bericht
woehahaha ik denk dat je nou echt gek ben, wie heeft mij ooit al eens gezien in de buurt van een belanger, haha
ik extreem links woehahaha

nou kan ik al even goed zeggen dat jij een militante dierenactiviste bent, die Bin laden vereert, is al even grote kul.

Ik denk dat ik de mensen gelijk geef die de BUB en de Ex-Bubbels je weet wel vinden.
Nou, los het zelf op
Ik heb het hier je al genoeg gezegd zie vorige topics.
Of luister naar jantje die zei al 7 minuten later toen je dat topic startte, format C

We willen je gewoon de schande besparen Kim, Jantje weet dat niet en ik weten wel wat je gedaan hebt, maar als we dat vertellen, ja, dan is dit binnen 5 jaar nog het onderschrift hier bij sommige flaminganten.

Kijk heb dit topic even aan zon kleine aap doorgespeeld, die zei haha als die Kim zoveel posts mag doen, Politiekers allemaal idioten.

Blondeer je nou maar en koop zon tshirtje die ze in discotheken dragen.

Kijk ze kunnen dit topic sluiten, niemand kan je helpen
Format C
F Van frietpot
O van onnozel
R van rijstpap
M van moeke
A van Antwerpen
T van Thuis

C van computer

Dada Kimmeke
Als ik wil dat er iets uit MIJN NAAM gezegt of geschreven word, zal ik dat zelf wel doen. En als ik mensen wil beledigen dan zal ik dat wel in hun gezicht doen, zodat zij zich behoorlijk kunnen verweren.
Ik ben echter iemand die steeds de mensen die toegeven ergens problemen te hebben met techniek en wetenschap op een beleefde en vriendelijke manier te woord staan.
En ik weet dus niet wat KIM heeft gedaan om het probleem met MSM op haar pc op te lossen en zal dan ook niet toestaan dat iemand anders het tegendeel beweert. Ik kan namelijk niet door muren kijken of mij teldeporteren of onzichtbaar maken of veranderen in een vlieg om bij iemand te gaan kijken wat die aan het doen is.
En of Kim een format C heeft gedaan op een zondag zonder een externe harde schijf te kunnen gaan kopen betwijfel ik. Ik denk dat er daarvoor te veel gegevens op haar pc staan die ze dan ook kwijt is, zoals bij 99% van de laptopgebruikers het geval is.
Immers niet iedereen heeft 4 harde schijven zoals Jantje in zijn pc zitten.
Ja, ik gebruik geen standaard pcke. deze is een beetje aangepast aan mijn onkunde en stomme streken op dat ding hier.

Maar Ridderke, ook al zou je Kim persoonlijk kennen en persoonlijk problemen met haar hebben, dan nog vind ik dat je haar en iedereen hier en andere plaatsen met het nodige respect moet behandelen.
Hoe jullie met elkaar omgaan als jullie onder jullie twee alleen zijn is jullie probleem.

Maar doe nooit geen uitspraken meer uit mijn naam als je iemand wil beledingen. Ik kan dat zelf stukken beter dan jij, maar zal dit nooit doen tegenover mensen die ik niet ken en/of die durven toegeven dat ze niet alles kennen en de hulp van andere durven inroepen. Zulke mensen verdienen respect. En er komt misschien wel eens een dag dat jij ook andere hun hulp en kennis nodig hebt.

En ik ben er zeker van dat Kim dingen kan en kent waar wij zelfs met alle kennis en kunde en ervaring van ons beide niet eens voor aan haar hielen komen op die punten.
Jantje is offline  
Oud 18 september 2006, 10:35   #82
ridderke
Schepen

ridderke's schermafbeelding

Standaard

Maar Ridderke, ook al zou je Kim persoonlijk kennen en persoonlijk problemen met haar hebben, dan nog vind ik dat je haar en iedereen hier en andere plaatsen met het nodige respect moet behandelen.
Hoe jullie met elkaar omgaan als jullie onder jullie twee alleen zijn is jullie probleem.

.[/quote]

ik heb geen problemen met Kim, zei waarschijnlijk wel met mij, ja denk dat ze wel spijt heeft dat ze me ooit vanalles verteld heeft.

Maar zij begint altijd mijn voornaam rond te strooien,
En WIE heeft hier als ENIGSTE in dit topic haar PC probleem echt willen oplossen, heb ik niet genoeg oplossingen gegeven.

Dus als ik Kim haat, had ik gewoon eens goed gelachen en hier niets geschreven, begrijp je.

Maar ok, misschien is er iemand die nou eindelijk haar probleem dan beter oplost he, als het nu nog altijd niet opgelost is.

En ik zeg toch, ik heb ze geblokkeerd, haar GSM nummer gewist, ik praat niet meer met Kim, is dat nou nog niet duidelijk!!!!

Wou gewoon haar probleem oplossen.
Oud 18 september 2006, 12:23   #83
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

En ik zeg toch, ik heb ze geblokkeerd, haar GSM nummer gewist, ik praat niet meer met Kim, is dat nou nog niet duidelijk!!!!

...
Ge zou het toch niet zeggen
Oud 18 september 2006, 12:42   #84
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

.
ik heb geen problemen met Kim, zei waarschijnlijk wel met mij, ja denk dat ze wel spijt heeft dat ze me ooit vanalles verteld heeft.

Maar zij begint altijd mijn voornaam rond te strooien,
En WIE heeft hier als ENIGSTE in dit topic haar PC probleem echt willen oplossen, heb ik niet genoeg oplossingen gegeven.

Dus als ik Kim haat, had ik gewoon eens goed gelachen en hier niets geschreven, begrijp je.

Maar ok, misschien is er iemand die nou eindelijk haar probleem dan beter oplost he, als het nu nog altijd niet opgelost is.

Wou gewoon haar probleem oplossen.[/quote]

gij zijt kim haar ex ofzo
Ambiorix is offline  
Oud 18 september 2006, 13:13   #85
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Wou gewoon haar probleem oplossen.
in welke betekenis bedoel je dat juist ?!
Anna List is offline  
Oud 18 september 2006, 14:02   #86
ridderke
Schepen

Standaard

Ambiorix schreef
"gij zijt kim haar ex ofzo"

juist toen ik dat las, viel mijn PC uit en startte weer op, heb ik zo ingesteld, dat hij dat af en toe doet.

Ik denk als Kim dit leest ze ook even uitvalt.
Bel de 100 Kim ligt in shocktoestand!!!!!!!!!

ja Kim komt er vanaf als je mijn voornaam noemt, denken ze nog dat ik je ex ben.
WOOOOOOOOOOhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ben haar ex niet!!!!!!!!!!!!!

Denk dat Kim nog liever de Vlaamse onafhankelijk uitroept dan met mij te verkeren, nietwaar Kimmy Girl.
ridderke is offline  
Oud 18 september 2006, 14:06   #87
ridderke
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ridderke
...

...

Ge zou het toch niet zeggen

Hoezo, nou denk dat Kim ook alles gewist heeft hoor!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom zien de mensen hier nou dingen die er niet zijn????
ridderke is offline  
Oud 18 september 2006, 14:08   #88
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Is je msm nu terug in orde Kim?

En wat was het probleem dan en hoe heb je het opgelost?

Kan wel eens zeer leerzaam zijn voor sommige onder ons.
Ik ben nog maar net thuis eigenlijk... sebiet een kopie maken van alles en alles terug in de oorspronkelijke staat herstellen. Eigenlijk best wel raar, msn werkt niet meer en je kan gans de boel gaan formatteren.
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:11   #89
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
woehahaha ik denk dat je nou echt gek ben, wie heeft mij ooit al eens gezien in de buurt van een belanger, haha
ik extreem links woehahaha
Tja, jij moet maar niet zo dom zijn om mij daar foto's van te sturen, ik houd dat namelijk bij.
Citaat:
nou kan ik al even goed zeggen dat jij een militante dierenactiviste bent, die Bin laden vereert, is al even grote kul.
Dat is inderdaad flauwe kul.
Citaat:
We willen je gewoon de schande besparen Kim, Jantje en ik weten wel wat je gedaan hebt, maar als we dat vertellen, ja, dan is dit binnen 5 jaar nog het onderschrift hier bij sommige flaminganten.
Jij weet helemaal niet wat ik gedaan heb, of pretendeer je weer het grote orakel te zijn?
Citaat:
Kijk heb dit topic even aan zon kleine aap doorgespeeld, die zei haha als die Kim zoveel posts mag doen, Politiekers allemaal idioten.
Weet die "kleine aap" ook dat jij hier zulke onzin zit uit te kramen?
Citaat:
Blondeer je nou maar en koop zon tshirtje die ze in discotheken dragen.
Ik stel voor dat jij dat doet, het IQ heb je alleszins al.
Citaat:
Kijk ze kunnen dit topic sluiten, niemand kan je helpen
Format C
F Van frietpot
O van onnozel
R van rijstpap
M van moeke
A van Antwerpen
T van Thuis

C van computer

Dada Kimmeke
Jongens toch, wie heeft jou laten loslopen?

Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:12.
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:13   #90
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik ben nog maar net thuis eigenlijk... sebiet een kopie maken van alles en alles terug in de oorspronkelijke staat herstellen. Eigenlijk best wel raar, msn werkt niet meer en je kan gans de boel gaan formatteren.
Er zal nog wel een andere manier zijn om het terug in orde te krijgen.
Maar daar zal je misschien ietsje meer informatica voor moeten kennen dan wat wij hebben aan kennis hier over.

Maar je kan misschien idd best met een extern geheugen blijven werken voor je informatie en documenten die niet nodig zijn voor je stuurprogramma's.
Dan is een format niet zo pijnlijk.

Laatst gewijzigd door Jantje : 18 september 2006 om 14:20.
Jantje is offline  
Oud 18 september 2006, 14:14   #91
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Ridderke kent mij niet persoonlijk en daar ben ik héél blij om. Hij heeft me een tijdje lastiggevallen op msn maar hij had al snel door dat ik daar niet echt mee opgezet was (ik hou niet zo van mannen die mij direct aanspreken met "schatje" e.d.). Sindsdien is Ridderke een beetje gefrustreerd blijkbaar. I don't care.
Citaat:
En ik ben er zeker van dat Kim dingen kan en kent waar wij zelfs met alle kennis en kunde en ervaring van ons beide niet eens voor aan haar hielen komen op die punten.
Ach, dat heeft iedereen wel...

Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:15.
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:16   #92
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, alsof ik persoonlijke dingen aan jouw neus zou hangen, get real!
Citaat:
Wat zit je hier dan te zagen?

En ter info: het is dankzij sujetten zoals jij dat ik een anders msn-adres heb moeten nemen.

Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:19.
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:17   #93
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
gij zijt kim haar ex ofzo
Absoluut niet!

Ik heb hem nog nooit in levenden lijve gezien, en maar goed ook!
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:22   #94
Anna List
Banneling

Standaard

Kim, die format c zou ik toch maar als uiterste redmiddel houden hoor ... probeer eerst nog maar eens alle andere mogelijkheden !
Anna List is offline  
Oud 18 september 2006, 14:23   #95
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Kim, die format c zou ik toch maar als uiterste redmiddel houden hoor ... probeer eerst nog maar eens alle andere mogelijkheden !
Ja, die oplossing is inderdaad ook wel drastisch in mijn ogen... tja, we zullen wel zien hoe het loopt. Ik heb alle suggesties uitgeprobeerd en niks werkt.
Kim is offline  
Oud 18 september 2006, 14:31   #96
ridderke
Schepen

Standaard

ondertussen heeft op een ander topic Patriot mijn naam ook al genoemd, ze zijn zo slim he, zie je ik ken ze allemaal

Kim heb je wel in het echt gezien hoor

ik je lastiggevallen, haha hoeveel heb je me zelf gebeld, me zelf als eerste geMSNd je moet nou niet liegen he

nou nou Kimmy, zo liegen, foei foei, ik heb alle gesprekken nog hoor meisje

En je bedelverhalen dan om je partijtje te sponsoren hahaha

You are kidding meisje

Nou dacht dat jij het orakel was!!!

Kim ben al blond van nature hoor!!!!
ridderke is offline  
Oud 18 september 2006, 14:40   #97
ridderke
Schepen

Standaard

Hey Kim mensen voeg je zelf toe hoor en je kan ze ook blokkeren, nounou door mij een andere MSN, ben vereert

Ik gefrustreerd haha, jaja, toch niet om jouw hoor, ja kijk je stadsgenoot Robbe De Hert noemt iedereen ook schatje, mijn gedichten vond je anders mooi hoor weet je nog.

Kijk mensen ze bekend duidelijk dat ze me kent, maarja de rest, jezelf goedpraten ja,

Nou en post die foto maar dan met Dewinter als je wil en vertel dan het ware verhaal er ineens ook bij he RED BARTJE, die jongen in die rolstoel die erbij staat.
ridderke is offline  
Oud 18 september 2006, 14:46   #98
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hey Kim mensen voeg je zelf toe hoor en je kan ze ook blokkeren, nounou door mij een andere MSN, ben vereert

Ik gefrustreerd haha, jaja, toch niet om jouw hoor, ja kijk je stadsgenoot Robbe De Hert noemt iedereen ook schatje, mijn gedichten vond je anders mooi hoor weet je nog.

Kijk mensen ze bekend duidelijk dat ze me kent, maarja de rest, jezelf goedpraten ja,

Nou en post die foto maar dan met Dewinter als je wil en vertel dan het ware verhaal er ineens ook bij he RED BARTJE, die jongen in die rolstoel die erbij staat.
Voor iemand van 29 gedraag je toch als een klein kind
Oud 18 september 2006, 14:48   #99
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Voor iemand van 29 gedraag je toch als een klein kind
wat ik een belediging vind voor kleine kinderen.
Oud 18 september 2006, 14:51   #100
Anna List
Banneling

Standaard

hebben jullie ook zo'n zin om maar ineens een diagnose te stellen ?
heb daarstraks anders heel discreet al eens een medicatie voorgesteld ...
Anna List is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be