![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter iemand die steeds de mensen die toegeven ergens problemen te hebben met techniek en wetenschap op een beleefde en vriendelijke manier te woord staan. En ik weet dus niet wat KIM heeft gedaan om het probleem met MSM op haar pc op te lossen en zal dan ook niet toestaan dat iemand anders het tegendeel beweert. Ik kan namelijk niet door muren kijken of mij teldeporteren of onzichtbaar maken of veranderen in een vlieg om bij iemand te gaan kijken wat die aan het doen is. En of Kim een format C heeft gedaan op een zondag zonder een externe harde schijf te kunnen gaan kopen betwijfel ik. Ik denk dat er daarvoor te veel gegevens op haar pc staan die ze dan ook kwijt is, zoals bij 99% van de laptopgebruikers het geval is. Immers niet iedereen heeft 4 harde schijven zoals Jantje in zijn pc zitten. Ja, ik gebruik geen standaard pcke. deze is een beetje aangepast aan mijn onkunde en stomme streken op dat ding hier. Maar Ridderke, ook al zou je Kim persoonlijk kennen en persoonlijk problemen met haar hebben, dan nog vind ik dat je haar en iedereen hier en andere plaatsen met het nodige respect moet behandelen. Hoe jullie met elkaar omgaan als jullie onder jullie twee alleen zijn is jullie probleem. Maar doe nooit geen uitspraken meer uit mijn naam als je iemand wil beledingen. Ik kan dat zelf stukken beter dan jij, maar zal dit nooit doen tegenover mensen die ik niet ken en/of die durven toegeven dat ze niet alles kennen en de hulp van andere durven inroepen. Zulke mensen verdienen respect. En er komt misschien wel eens een dag dat jij ook andere hun hulp en kennis nodig hebt. En ik ben er zeker van dat Kim dingen kan en kent waar wij zelfs met alle kennis en kunde en ervaring van ons beide niet eens voor aan haar hielen komen op die punten. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Maar Ridderke, ook al zou je Kim persoonlijk kennen en persoonlijk problemen met haar hebben, dan nog vind ik dat je haar en iedereen hier en andere plaatsen met het nodige respect moet behandelen.
Hoe jullie met elkaar omgaan als jullie onder jullie twee alleen zijn is jullie probleem. .[/quote] ik heb geen problemen met Kim, zei waarschijnlijk wel met mij, ja denk dat ze wel spijt heeft dat ze me ooit vanalles verteld heeft. Maar zij begint altijd mijn voornaam rond te strooien, En WIE heeft hier als ENIGSTE in dit topic haar PC probleem echt willen oplossen, heb ik niet genoeg oplossingen gegeven. Dus als ik Kim haat, had ik gewoon eens goed gelachen en hier niets geschreven, begrijp je. Maar ok, misschien is er iemand die nou eindelijk haar probleem dan beter oplost he, als het nu nog altijd niet opgelost is. En ik zeg toch, ik heb ze geblokkeerd, haar GSM nummer gewist, ik praat niet meer met Kim, is dat nou nog niet duidelijk!!!! Wou gewoon haar probleem oplossen.
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar zij begint altijd mijn voornaam rond te strooien, En WIE heeft hier als ENIGSTE in dit topic haar PC probleem echt willen oplossen, heb ik niet genoeg oplossingen gegeven. Dus als ik Kim haat, had ik gewoon eens goed gelachen en hier niets geschreven, begrijp je. Maar ok, misschien is er iemand die nou eindelijk haar probleem dan beter oplost he, als het nu nog altijd niet opgelost is. En ik zeg toch, ik heb ze geblokkeerd, haar GSM nummer gewist, ik praat niet meer met Kim, is dat nou nog niet duidelijk!!!! Wou gewoon haar probleem oplossen.[/quote] gij zijt kim haar ex ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Schepen
|
![]() Ambiorix schreef
"gij zijt kim haar ex ofzo" juist toen ik dat las, viel mijn PC uit en startte weer op, heb ik zo ingesteld, dat hij dat af en toe doet. Ik denk als Kim dit leest ze ook even uitvalt. Bel de 100 Kim ligt in shocktoestand!!!!!!!!! ja Kim komt er vanaf als je mijn voornaam noemt, denken ze nog dat ik je ex ben. WOOOOOOOOOOhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, ben haar ex niet!!!!!!!!!!!!! Denk dat Kim nog liever de Vlaamse onafhankelijk uitroept dan met mij te verkeren, nietwaar Kimmy Girl. |
![]() |
![]() |
#87 |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ridderke ... En ik zeg toch, ik heb ze geblokkeerd, haar GSM nummer gewist, ik praat niet meer met Kim, is dat nou nog niet duidelijk!!!! ... Ge zou het toch niet zeggen Hoezo, nou denk dat Kim ook alles gewist heeft hoor!!!!!!!!!!!!!!! Waarom zien de mensen hier nou dingen die er niet zijn???? |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#89 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:12. |
||||||
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar zal je misschien ietsje meer informatica voor moeten kennen dan wat wij hebben aan kennis hier over. Maar je kan misschien idd best met een extern geheugen blijven werken voor je informatie en documenten die niet nodig zijn voor je stuurprogramma's. Dan is een format niet zo pijnlijk. Laatst gewijzigd door Jantje : 18 september 2006 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ter info: het is dankzij sujetten zoals jij dat ik een anders msn-adres heb moeten nemen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 september 2006 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet!
![]() Ik heb hem nog nooit in levenden lijve gezien, en maar goed ook!
#94 |
Banneling
|
![]() Kim, die format c zou ik toch maar als uiterste redmiddel houden hoor ... probeer eerst nog maar eens alle andere mogelijkheden !
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die oplossing is inderdaad ook wel drastisch in mijn ogen... tja, we zullen wel zien hoe het loopt. Ik heb alle suggesties uitgeprobeerd en niks werkt.
#96 |
Schepen
|
![]() ondertussen heeft op een ander topic Patriot mijn naam ook al genoemd, ze zijn zo slim he, zie je ik ken ze allemaal
Kim heb je wel in het echt gezien hoor ik je lastiggevallen, haha hoeveel heb je me zelf gebeld, me zelf als eerste geMSNd je moet nou niet liegen he nou nou Kimmy, zo liegen, foei foei, ik heb alle gesprekken nog hoor meisje En je bedelverhalen dan om je partijtje te sponsoren hahaha You are kidding meisje Nou dacht dat jij het orakel was!!! Kim ben al blond van nature hoor!!!! |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() Hey Kim mensen voeg je zelf toe hoor en je kan ze ook blokkeren, nounou door mij een andere MSN, ben vereert
Ik gefrustreerd haha, jaja, toch niet om jouw hoor, ja kijk je stadsgenoot Robbe De Hert noemt iedereen ook schatje, mijn gedichten vond je anders mooi hoor weet je nog. Kijk mensen ze bekend duidelijk dat ze me kent, maarja de rest, jezelf goedpraten ja, Nou en post die foto maar dan met Dewinter als je wil en vertel dan het ware verhaal er ineens ook bij he RED BARTJE, die jongen in die rolstoel die erbij staat. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ik een belediging vind voor kleine kinderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() hebben jullie ook zo'n zin om maar ineens een diagnose te stellen ?
![]() heb daarstraks anders heel discreet al eens een medicatie voorgesteld ... |
![]() |