![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Meest fascistische politicus? | |||
Filip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
31 | 36,47% |
Frank Vanhecke |
![]() ![]() ![]() |
12 | 14,12% |
Daniel Feret |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,41% |
Ward Beysen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 15,29% |
Geert Bourgeois |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,94% |
Luc Vandenbrande |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,71% |
J-M Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() Wie missen we ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hallo Tacitus ? Nogmaals vanwaar haal je die cijfers ? Niet zwijgen nu Tacitus, wie a zegt moet ook b zeggen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Studie van het VBO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat was de juiste opdracht ? Onder welke naam verschenen ? Hoeveel waren de genoemde cijfers dan ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaaaaaaaaaaaah! Het gaat over DIE studie van het VBO!
![]()
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je vergeet Pino van Sesamstraat in je lijst!!!
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Nogmaal STATICUS, vraag ik je om dan eens de juiste cijfers te geven van het VBO over de grootheid van de transfers in die landen.
Of anders moet ik dit beschouwen als blaaskens.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burgemeester
|
![]() verwondert mij dat Daems er nog niet tussenstaat, met zijn "werklozen moeten gemeenschapsdienst uitvoeren" idee.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ik moest selecteren, vandaar 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb wel nog dit artikel: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
3000 MENSEN! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dit te maken met ontslagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
3000 ontslagen = ERNSTIG !!! Wat vind je ervan dat een anti VB'er zoals prof De Schouwer in zijn cursus schrijft en dus aan zijn leerlingen onderwijst dat fascisme is uitgestorven en dat er geen enkele partij bestaat die zich hierop baseerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet ernstig. 3000 ontslagen = ERNSTIG !!! Hou je tot ernstige zaken of is dat te moeilijk voor een flamingant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() en waar is Steve?
Das de grootste Fascist van Vlaanderen! Diene geeft alles gratis weg..........aan de verkeerde mensen! Filip DeWinter daarentegen is de enige die min of meer de waarheid zegt... Niet zoals de huidige "regering", allez, als dat al een regering is. Tis just een bende pottestampers bijeen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik denk toch dat het begrip fascisme voor sommigen nog niet duidelijk is. In enge zin is fascisme een staatsvorm die opgeld maakte in de jaren '20. In brede zin streeft het fascisme naar een autoritaire staat, waarin een volksgroep zich op basis van veronderstelde gemeenschappelijke kenmerken verbindt en de strijd aangaat tegen volksvreemde elementen. In een fascistische staat is de publieke opinie onbestaand, of wordt ze door de machthebbers afgeschilderd als de wil van het "volk". Fascisme streeft er eveneens naar om de overheid greep te doen krijgen op het maatschappelijk middenveld, organisaties en personen. Hoewel het fascisme in zuivere vorm niet voorkomt, of toch niet officieel, hebben bepaalde politici zulke trekken. Vandaar deze poll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1901-1925 <It. fascismo, gevormde van Lat. fasces bundel roeden met bijl) 1 politiek systeem berustend op ultranationalistische, corporatistische, autoritaire en onverdraagzame (m.n. anti-communistische) beginselen: En kijk eens wat Patriot van zichzelf zegt: Van: Patriot Aan: Peter De Ryck Geplaatst: Wo Okt 01, 2003 7:10 pm Onderwerp: Proficiat Ik wens U proficiat met Uw benoeming in de Antwerpse afdeling van onze Partij. Met Belgisch-Nationalistische groet, De BUB beschuldigt met andere woorden het Vlaams Blok van iets waar de BUbbels zichzelf schuldig aan maken. Voorzitter Hans van de Cauter mag dus zeker niet in de poll ontbreken! Hij is immers een politicus die zonder twijfel bovenstaande trekjes vertoont. En hij is niet de enige BUBbel!
![]() |