![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() de logische gang van zaken binnen een vereniging lijkt mij te zijn dat je (1) de zaak onderzoekt (2) daar intern over beraadslaagt in casu dus eerst binnen N-VA daarna met CD&V voorzitter waarna, als de partijen op dezelfde lijn zitten (3) de betrokkene door de CD&V voorzitter op het 'matje' wordt geroepen om tekst en uitleg te geven.. (4) waarna wordt beslist wat het meest opportuun is.
geschillen dienen niet in de eerste plaat openbaar te worden uitgevochten.. afijn.. da's mijn persoonlijke visie en heeft niets te maken met partijpolitiek.. |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, zoiets moet je intern oplossen. Zoiets openlijk aankaarten is niet goed voor de verkiezingen. Dat zou jij als Belanger toch moeten weten? ![]()
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De logische gang van zaken is dat men op voorhand duidelijke afspraken maakt en niet dat iedereen cavalier seule gaat spelen. En wat is er tegen een tekstje op de Gentse nva-webstek waarin dit gedrag afgekeurd wordt? Moeten ze eerst de toestemming van de CD&V krijgen.
|
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie wachten allemaal op toestemming van de partijleiding, precies of jullie kunnen zelfstandig niks.
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat die publicatie betreft.. in hun plaats zou ik afwachten en zien wat er gebeurt, wat de reactie is van CD&V .. 'k vind dat evident, niet? |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had het wel over uw partij. Maar ja ontkennen en terugkaatsen is het kenmerk van iemand die zich gepakt in woorden voelt.
![]()
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom ze met alle geweld Wim Verreyken aan boord wilden houden voor de verkiezingen destijds.
#91 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 21 september 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Zeg, wie ging er hier op de man spelen? Maar ik voel het hier al aankomen; onze niveanen hopen dat dit stinkend potje zo snel mogelijk vergeten wordt! Typisch!
|
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Er stond in die mail toch duidelijk dat dat niet door de beugel kan? Dat was het partijstandpunt.
Het enige wat jij kan is haatzaaierij en dan is meneerke verbaasd dat N-VA'ers niet meer met hem willen samenwerken en met andere mensen van die partij. In mijn gemeente staan er ook zo van die onbekende pipo's op de lijsten die niemand kent. Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 21 september 2006 om 14:11. |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe jij in het gewone leven ook zo? ![]()
![]() |
#96 |
|
![]() De maskers vallen bij sommige wel zeer snel af! Waar is nva'er, met die kan ik tenminste op een beschaafde manier discussiëren.
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij krijg je allang niet meer van het stuk met jouw demagogie hier! ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 21 september 2006 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() goh.. de email is maar gisteren of zo ontvangen... ik vermoed niet dat men dagelijks op elkaars lip zit...
voor de rest is het een beslissing die vooral de lokale n-va aanbelangt.. zij zullen moeten afwegen wat te doen.. in ieder geval betreft het geen N-VAer maar wel een cd&ver.. veel meer dan praten met de CD&V voorzitter en desgevallend een berichtje op een site zetten kunnen ze niet doen.. bovendien maak je op die manier mogelijks van een mug een olifant.. (maar zoals gezegd - ik kan daar moeilijk een uitspraak over doen.. ik woon niet in gent, heb die folder niet gezien, Ik weet evenmin hoe de relaties liggen.. etc. Zoals gezegd, persoonlijk is mijn eerste reactie dat een verkiezingsfolder in het Frans in Gent niet kan.. het geeft een fout signaal - al goed dat het niet uit gaat van een N-VAer.. maar het blijft wel pijnlijk als het uitgaat van iemand op de kartellijst.. Wat de meest 'passende reactie' is - buiten het volgen van het klassieke stramien zoals hoger omschreven (afijn.. ik vind dat evident.. maar wie ben ik), dat is aan de lokale afdeling om uit te maken.. moeilijk te beoordelen als buitenstaander. |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 | |