![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En waar heb ik gezegd dat de dood van een hond niet mag wijken voor het leed van een kind... WAAR; gelieve dit héél duidelijk en concreet te citeren aub, gelieve anders zo'n grove zware beschuldigingen voor jou te houden aub!
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al veel last gehad op café van krapuul op café , maar van homo's nooit = megasympatieke mensen . mijn vraagstelling heeft echter betrekking op die hond . Ik ging onlangs op café in Assenede ( uitgebaat door een homo trouwens ) en daar begon een hond op 3 poten te keffen ( zijn vierde poot was eraf gereden door een auto ) naar mij en ik gaf dat beestje een schop . Dat beestje begon te braken en begon nadien zijn eigen braaksel op te eten ? Mijn vraag is , was mijn gedrag moreel aanvaardbaar of eerder verwerpelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat je op 8 oktober heel wat minder lachende smilies zult kunnen plaatsen, of zijn er ook groen-lachende smilies? ![]() Ja hoor! Hier de smilies van Bart na 8 oktober: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 24 september 2006 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik vind? Deze topic heeft geen schep, maar een heel vat olie op het vuur van de homohaat gegooid. Bartje, jij met jouw hond. Denk toch eerst eens na, ik verheug me niet over een oplaaiende homohaat. Of... was het erom te doen om in een slachtoffer rol te kruipen? Ja, datgene wat je het Vlaams Belang zo dikwijls verwijt. Het is je niet gelukt hoor, integendeel. Laatst gewijzigd door Duym : 24 september 2006 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duym : 24 september 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ik ga nog warempel moeten geloven dat jij dat gaat goedkeuren van de arme beestje.
En tja wat Vanderpoorten gezegd heeft laat ik voor haar rekening; dat zijn dan haar woorden waar ik totaal niet kan achterstaan zoals ik ook al reeds gezegd heb maar tja je moet het allemaal willen lezen hé. Oh ja jullie kunnen goed lachen na 8 oktober in de oppositie yeah ![]() ![]() ![]() Mijn haat tegen over het VB (waar ik héél fier op ben) wordt alsmaar groter en groter als ik hier ook al de meest walgelijke postings lees en zelfs al ongehoorde grappen maken over een hond die wordt opgehangen. En oh ja groen ga ik sowieso niet kunnen lachen daar Groen hier niet opkomt ![]()
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 24 september 2006 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fier zijn op haat.
D�*t vind ik nu eens walgelijk zie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog het ergste van alles, een aantal van die figuren ken ik, en ze zijn even idioot als ze uitzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Tegen het VB woon ik in de haat straat omdat ik tegen die partij alleen maar meer en meer haat begin te voelen die dag per dag groter en groter wordt, ik ben er alleen maar héél blij om dat die haat er op vergroot.
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Mensen die pronken met hun haat zijn walgelijk. Ik haat ze niet; ik walg van hen.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Maak u niet ongerust, met de vooruitgang in de neurologie en in de genetica kunnen we binnenkort deze psychotische rechtse genenpoel op voorhand wegselecteren. Noem het linkse eugenetica. Nog voorstanders?
Voor mij mag een normaal homokoppel kinderen hebben. Maar een rechtse psychopaat niet. Zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() De vraag is wat je als "normaal" bestempeld, wat het is net daar waar het fout loopt. Er wordt nogal graag naar holebi's verwezen als "abnormale" mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Precies. En ook om dat jij misselijk wordt als je dat fototje nog maar ziet, hé? Zo'n kale hyperintelligente homo professor die boeken over u schrijft... schandalig hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oproepen tot geweld zijn niet toegestaan! Laatst gewijzigd door Diatonos : 24 september 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben een liberaal en dus per definitie geen homo, of wa?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]()
Laatst gewijzigd door Diatonos : 24 september 2006 om 18:44. |
![]() |
![]() |