![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet blote kunstfoto's wegnemen in universiteiten omdat moslima's geschokt zouden kunnen zijn. Vorig jaar problemen ivm hygiëne slachting rammadam ook dit jaar zul je er weer van horen enz...... Het stopt gewoonweg niet en het zal nooit stoppen. Nogmaals het is de enige gemeenschap waarmee men problemen heeft, en heeft te maken met hun religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat stuk textiel heb ik geen probleem mee. Het symbool waar het voor staat en de problemen die het met zich meebrengt. Neem mij niet kwalijk maar ik heb genoeg rond marokkanen gezeten en nog. En t'zijn veelal arogante betwetertjes waar je enkel problemen mee hebt. Ik krijg al een fysieke aversie als ik hun toonhoogte en de timbre van hun magrebstemmetje hoor. K'moet ze nog niet eens zien. Ik kan met iedereen omgaan en in alle situaties, maar indien ik continu tussen moslims zou moeten leven. Zou ik het wel moeilijk krijgen. Heb een maand eens ergens gezeten, dat gejankt v/d gebeden, gezaag v hun godsdienst, zolang je geeft ben je goed tot je stopt metgeven ![]() Heef mij maar het vrije westen mentaliteit. Laatst gewijzigd door colargo : 22 september 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hang die kunstfoto's dan in een aparte ruimte, met de boodschap "Naakt". Dan is het iedereen zijn vrije keuze om die foto's te gaan bekijken. De gemiddelde moslim heeft er heus ook geen probleem mee dat de supermarkt alcohol en varkensvlees verkoopt hoor, het is zijn vrije keuze om van die producten af te blijven. En ja, hygiëne bij de schapenslacht kan idd een probleem zijn. Betere informatie kan misschien al wel wat verhelpen. Maar het is nu niet bepaald een reden om een hele godsdienst te gaan afschrijven. Overal zijn wel kleine probleempjes. Dat Gaia maar eens stopt met hun ridicule acties tegen eeuwenoude rituelen zoals de slacht van schapen tijdens de ramadan of het drinken van visjes in Geraardsbergen. Dat het Vlaams Belang profijt probeert te halen bij de acties van extreem-linkse dierenactivisten, dat bewijst eens te meer de intellectuele oneerlijkheid van de partij.
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik had dat namelijk al een paar pagina's geleden gesuggereerd. Als je nu eens met iets inhoudelijks zou komen af en toe, maar nee. Het is hun "toonhoogte" en het "timbre van hun magrebstem" die jou inspireren om voor het Vlaams Belang te stemmen. Ook al ben je voor het koningshuis, heb je niks tegen de Walen etc. etc. Conclusie: je bent gewoon een xenofoob, of iemand die in zijn leven één keer 5 Marokkanen is tegengekomen, de schrik van zijn leven heeft opgelopen, en nu op een Internet-forum de "waarheid over de islam" is aan het verkondigen. (Inclusief allemaal nonsens over Iran en de "mullahs" die alle imams ter wereld zouden "trainen".) Kijk, dit is nu net de reden waarom ik eigenlijk niet meer op jou wil reageren: je kraamt nonsens uit. Patente nonsens.
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 22 september 2006 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag is hoe is die gekomen ![]() Stel mij liever vragen over marocco want ik kan het land misschien beter dan sommige marokkanen. ![]() ajja xenofoob is de verkeerde woordkeuze, dat is een racist(bekrompen) en dat ben ik zekers niet. Ik zie de wereld te graag en reis te graag vandaar dat ik betreur wat de islam met de wereld aanvangt, triestig zeer triestig. T'is meer islamofoob en marokkanen !! wel ik blijf beleeft maar liever kwijt dan rijk. Laatst gewijzigd door colargo : 22 september 2006 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger was ik vld'er en nu dacht ik met dedecker die ook z'n stoute schoenen durft aan te trekken..........maar nee Ik wil dat men eens deftig wakker wordt hier in belgie. Laatst gewijzigd door colargo : 22 september 2006 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() niet enkel (sommige) boeren zijn stompzinnig en bevooroordeeld. Bij fanatieke imam's komt dat ook voor.Ik zag ooit eens zo een woestbebaarde schreeuwen dat "christians and jews have all to die".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() @Carlgustaaf:
Citaat:
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 22 september 2006 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens naar mijn ervaring toen ik nog multicul was. MIJN ERVARING MET ISLAM Wat ik ervaren heb is volgende. Ik was niet zo favoriet van de islam, maar collega kreeg verkering met moslim uit turkije\ koerdistan. Hij was best aardig en leek goed aangepast en spreekt goed nederlands. Dus mijn mening begon te veranderen, dat er nog wel goeie zijn. Ondanks de waarschuwingen van de baas is ze er toch mee getrouwd en ik heb de bruiloft nog gefilmd. Hoewel het op zich niet veel bijzonders was: ge gelooft het niet maar we hebben de hele avond zonder drinken gezeten. Er werd nopes opgediend en er stonde alleen wat pindanoten op tafel. Er werd alleen maar gedanst door die gasten. Na enige tijd weet niet precies hoelang kwam collega met problemen aan en met blauwe plekken. Ze was onhandig en viel met de fiets of liep tegen de keukendeur. De anderen hadden het direc door en duurde en tijdje eer ik in mijn goedgelovigheid achter de feiten kwam. Dit is al een paar jaar geleden allemaal gebeurd is. Ze is gescheiden en heeft nog lang problemen gehad met alimentatie enz.. Gelukkig geen kinderen. Toch wil ze haar naam niet melden , maar ik mocht wel dit zeggen. Vooral mijn eigen ervaring dak ik dus van een kouwe kermis thuiskwam begrijpt ge nu wel. Daar stond ik dan met de aangepaste, geintergeerde moslim, ja totdat hij getrouwd was en toen kwam de ware moslim boven water. Heb er jaren spijt van gehad dat ik die trouwerij geflimd heb, en collega heeft de videotape ondertussen weggedaan..prullebak. Ik heb me goed bedonderd gevoeld. WAT COLLEGA ERVOER IN ISLAM HUWELIJK Ik heb hem leren kennen in een café, hij zei dat hij anders was en geen moslim. Zijn oudere broer had hem naar Nederland gehaald en had grote invloed op hem. Na enige tijd zijn we getrouwd. Ik had niets te vertellen en ben zowel geestelijk als fysiek mishandeld en ook financieel gesloopt. Hij heeft me gebruikt om hier te kunnen blijven.op het laatst bleek hij ook in de drugs te zitten. In ieder geval is hij nu met de noorderzon vertrokken. Mijn huwelijk heeft 4 jaar geduurd. In Turkjie bleek hij al een relatie te hebben en een kind elders. De politie heeft nooit wat gedaan, terwijl ik vol blauwe plekken zat. Dit was geen bewijs, pas als ge dood bent wel. Ik ben nog steeds op mijn hoede, altijd nog een stuk angst die nooit meer over gaat.voor altijd een stuk van mezelf is kapot, verdwenen. Hij verdient om gestraft te worden. TWEE TREINREIZIGERS Het volgende overkwam een stel in de trein. Ze kwamen in een coupe zitten en ervaren een stel luidruchtige moslimas met CD rom zonder oortelefoon. Er werd gevraagd of de muziek wat stiller kon en de moslimas waren daar niet van gediend. Ze vonden dat de autochtone reizigers mar naar andere coupe moesten omdat hun plaats voor allochtone was. En ze gingen door met muziek en schelden tegen stel. En dan ook nog niet in nederlands. Tja das nu de praktijk tegen alle theorie en verhaaltjes in. Mij moet ge nie meer vangen, daar moet ge vroeger vooor opstaan. ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 22 september 2006 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sidi ifni ouerzazate casa rabat tetouane agadir(waar al de marokkanen naartoe gaan ![]() enz...... ajja mohamedia vissershaventje net buiten casa waar je wel leker kunt verse vis smullen, en waar veel hamerhaaitjes gevangen werden ![]() ps als je ver terug gaat in m'n post zul je ook zien dat ik indonesië ook een paar keer aangedaan heb. En omwille van m'n hobby-sport ook veel stranden wereldwijd ![]() ps club med : is opgericht door een belg he ![]() Belgen behaalden brons by the way. Kwetie dat je hier iets kan bijleren he ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 22 september 2006 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De staat zou beter alle subsidie's aan alle religieën afschaffen, is geld wegwerpen. Laat de gelovigen opdraaien voor hun geloof.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En trouwens, Marokkanen uit Europa worden in Marokko heel anders bekeken als hier. Daar zijn ze melkkoeien. In Turkije is er zelfs echt sprake van een zekere háát tov Europese Turken.
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zolang je mij (= moslima) en mijn atheïstische vriend met rust laat, mag je van mij geloven wat je wil. ![]() |
|
![]() |
![]() |