![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook voor doodslag is er geen grond. Doodslag betekent opzettelijk doden, maw de dader(s) moeten geweten hebben dat zijn (hun) handeling(en) Demoor's dood zou(den) kunnen veroorzaken. In het geval van enkele slagen is dat niet zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op gegevens die ik heb gelezen of gezien en gehoort hebt. Anderzijds aangezien ik tot de meer conservatieve en rechtse hoek bevind zal ik ook minder mild zijn voor bepaalde daden en vergrijpen. Nu eventjes of-topic Pedofiel: Ik zal een zeer zware straf oordelen en problemen zoals een slechte jeugd of zelf slachtoffer geweest, daar kijk ik niet naar. Je moet je handen van een kind afblijven. Jij of iemand anders van de linkse hoek, zal molder straffen. Jullie houden wel rekening mee met zulke zaken. Dit telt ook in deze zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moest hem mij naar de keel zijn gevlogen ik had hem achter bus gehangen. Ik snap ehct niet hoe iemand na het lezen van de first post het ook maar in zijn hoofd kan halen om Demoor nog als slachtoffer aan te duiden. Het enigste slachtoffer hier zijn de marokanen en dan heb ik het niet over de daders op de bus maar over alle marokanen die in belgie wonen. Want zij zijn het soort mensen geworden dat ge zomaar naar de keel moogt vliegen zonder dat daar een kwaad woord over gezegd mag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
verder ga ik hier niets over zeggen. Het is te goedkoop gelijk te willen halen op de kap van een dode of van zes jongeren die deze afloop ook niet gewild hebben. Als jullie dit wel willen doen, zegt dat meer over jullie, dan over Demoor of die zes jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
En leg mij eens uit wat er "willen gelijk halen op de kap van een dode" is aan zeggen dat de rechtbank zal oordelen of en aan wat de verdachten schuldig zijn op basis van autopsie, getuigenverklaringen en reconstructie??? Laatst gewijzigd door Edina : 30 september 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat beweer ik ook niet... je hoeft helemaal niet te blowen, zo blijkt, om er een rijke fantasie op na te houden
![]() mijn verwijzing naar dat voorbeeldje in die bewuste topic zou afdoende moeten zijn Citaat:
wat ik hier las hoe het volgens jou verlopen ( schoppen tot ie dood bleef liggen ed. ) is ... dat heb ik zelfs niet op de vb-site moge lezen... dus dat wilt dan toch al wat zeggen, medunkt Citaat:
ik vraag je enkel dezelfde definitie te hanteren als het gaat over daden en vergrijpen als dat gaat over autochtonen enerzijds en allochtonen anderszijds of is dat teveel gevraagd ? Citaat:
Citaat:
daar een straf per definitie hangt aan een vergrijp ( misstap dus )... dus de aard van het vergrijp is bepalend anders spreek je niet over een 'straf' in de zin van een schuldbelijdenis maar een sanctie, een vergeldingsmiddel zondermeer als jij spreekt over één en dezelfde soort straf voor eenzelfde categorie inbreuk ... vraag ik me af waarom je ( cfr. voorbeeld ) anderszijds aan dat romannetje bent begonnen toen als verzachtende omstandigheid bij die kindermoorden bij die autochtonen als ware het allemaal familedramas blijkbaar kan je je daar wel perfect inleven Citaat:
moord noch doodslag dat heeft niets te zien met verzachtende omstandigheden ofzo... daar kan pas sprake van zijn ( niet volgens jou maar volgens links zullen we maar zeggen ) van zodra er een uitsprak gekomen is wie nu precies schuldig is aan wat en het tot een proces komt Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 14:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||
Banneling
|
![]() [quote=praha;2031477]dat beweer ik ook niet... je hoeft helemaal niet te blowen zo blijkt om er een rijke fantasie op na te houden
![]() Alleen in realiteit met bloedmooie vrouwen. Citaat:
Of deze feiten waar zijn of niet, ik weet het niet. Ik maak daar alleen mijn besluit uit wat voor mij geloofwaardig is. Ik durf dan ook toegeven dat ik ernaast kan zitten. Maar gelukkig voor de beklaagden krijgen de rechters de feiten voorgeschoteld. Citaat:
Schuldig is schuldig en onschuldig is onschuldig. doe maar Citaat:
Als iemand slachtoffer is geweest van een pedofiel, is hij degene die juist moet beseffen wat de gevolgen zijn van zulke perverse daden. Citaat:
Maar wij beschikken niet over de exacte bewijslast. Aan de rechtbank om te beslissen. Alleen heb ik op basis van mijn redenering een mening erover. Citaat:
Maar dit is voor de rechters. Laatst gewijzigd door Vorenus : 30 september 2006 om 14:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Waarom heb ik dees forum niet vroeger gevonden? De grootste lolbroeken komen hier samen! ![]() Ocharmkes toch, die arme marokkaantjes toch... het leven hier is zooooo slecht dat ze allemaal met trossen naar hier willen komen. Maar ze zijn toch zo te beklagen met al die stoute Vlamingen. Pas op of ik begin hier subiet nog te snotteren. ![]() Voortdoen mannen, die commentaren hier zijn ronduit schitterend! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar leg eens uit, hoe gij weet wat de rechtbank zal beslissen en of die advocaten de waarheid spreken of liegen. Extreem-rechts en mensen zoals jij, zijn net hetzelfde, goedkoop willen scoren met het leed van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() gek... 'k peins dat ik veel meer zal moeten gaan blowen ![]() kortweg... je weet dus niet veel zinnigs te zeggen over heel die zaak ... laat staan dat je dan nog met begrippen als 'moord' of 'doodslag' kan gaan staan zwaaien ... uit je posts blijkt dat zelfs al hang je zowat elk mogelijk verhaaltje op als waarheid ( je exacte volledige verhaaltje ken ik overigens niet eens... 'k ben wel eens benieuwd ) dat je zelfs voor de betekenis van die begrippen je een eigen interpretatie hebt ... uit diezelfde krant hoogstwaarschijnlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Totaal van de pot gerukte en idiote persoonlijke aanval. Hoe kun je nu goedkoop scoren door de te zeggen dat je het oordeel van de rechtbank afwacht? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Goedkoop gezever van beide kanten op de kap van een dode en zes jongeren, die dit ook niet gewild hebben. Enkel dit, als je echt eerlijk was, waarom schrijf je dan ook niet: stel dat blijkt dat de heer Demoor, geen aanleiding heeft gegeven? Laatst gewijzigd door luvali : 30 september 2006 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge hebt dezelfde reactie als ik als ik weer zo'n spast begint over de nabestaanden van Demoor. Ik haal dan ook steeds de denkbeeldige snotvod boven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach... dit is beter.. om te reageren ... thnks voor de aanpassing, Hellfigger
Citaat:
![]() Citaat:
houden we het dan bij de beschrijving van Edina ? wat betreft de ten laste legging ? tot nader order ? Citaat:
dus hier onschuldig doe maar Citaat:
btw wat doe je dan familiedramas ? de meeste van die zaken gebeuren ook net in milieus waar men bv niet anders kent dan zaken in nauwe familie of gezinsverband met geweld op te lossen... terwijl ze net beter hadden moeten weten aldus jou logica dus waarom neem je dat dan wel als 'verzachtende omstandigheden ' ? Citaat:
snap je ? en moest dat zo zijn en jij stelt moord gelijk aan doodslag vraag ik me af waarom je je nog afvraagt :'onvrijwillig of met voorbedachte rade' ? jij slaat toch wat begrippen door elkaar als je 't mij vraagt Citaat:
dat staat er los van alleen als het om puur wettelijke zelfverdediging zou gaan dan is dat uiteraard wel bepalend Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 14:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je insinueert hier duidelijk dat het hele verhaaltje niet zou kloppen en dat de 'waarheid' toch niet aan het licht zal komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() [quote=praha;2031531]
![]() gek... 'k peins dat ik veel meer zal moeten gaan blowen ![]() Nee, gewoon u kot proper houden en zien dat je goede drank in huis hebt. En vooral sypatiek tegen de meiskes zijn. Dan komen ze wel eens af. En mits geluk kunt ge u fantasiekes beleven. ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Of je nu mijn versie volgt of niet, aan u de keuze. Mijn interpretatie uit een krant ? Niet te ver gaan. Mijn interpretatie is intellectueel gezien fenomenaal logisch. Mijn observatie ondergaat eerst verschillende kronkelingen eer het de grijze maynoaise bereikt dat half verzopen in alcohol staat te weken en beademt word door nicotine. Daarna word alles nog is geklutst om fictie van non-fictie te scheiden en tenslotte dan alles nog in elkaar zetten tot iets zinnig (meestal heb ik dan de neiging om iets met bloedgeile wrouwen te doen). Dus ge ziet, mijn interpretatie is onfeilbaar volgens de vrouwen, drank en sigaretten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
komaan hé je kan blijven stellen... nog niet zolang geleden heb ik een post geplaatst in die zin... dacht ik ( beetje serieus blijven... je kan net zogoed stellen : stel dat G. demoor overleden is door de elektromagnetische interferentiepulsatie veroorzaakt door die gigantische roze olifant die rond pluto orbiteert ) er is tot nu toe geen reden om zoiets aan te nemen waarom moet het dan expliciet gestelt worden ? en als dat zo zou zijn dan veranderd dat nog niets aan de ten last legging ofwel ? |
|
![]() |
![]() |