![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() Maar de resultaten komen toch overeen? Waarom twijfelen? Omdat je zelf hoopte dat het VB in Hoboken meer zou halen dan 41 procent?
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ge zijt zwaar geowned, so just quit while you are behind. Van 19 beste ter wereld maakt gij in de top 10 van de meest corrupte landen ter wereld, wanneer ik u er op attent maak da ge aant zeiken zijt en dat Belgie in de top 25 van MINST corrupte zit antwoord ge door een link te bezorgen en te beweren dat Belgie het 19de meest corrupte land is. Allemaal terwijl uw eigen fucking link Belgie als het 19de meest EERLIJKE land bestempelt. En nu maar terugkrabbelen. Zoals ik al eerder zei, realiteit en realiteitszin is niet verspild aan complete retards zoals u, en net zoals de criminelen van het belang(nuance, ik zeg niet dat elke persoon in het belang een crimineel is, sommigen echter zijn dat wel dus net zoals julie spreken over de criminele Marokanen kan ik spreken over de criminelen van het belang) scandeert u leugen na leugen en gelooft er tedoeme zelf nog in ook. Het vergt een speciale vorm van achterlijkheid om zulks gedrag jaren vol te houden zonder even stil te staan en te denken, verdoeme toch waar ben ik in gods naam mee bezig. U excelleerd hier blijkbaar echter in. Gefeliciteerd U bent white trash van het ergste soort, niet gespeend van enige intelectuele en mentale capaciteiten.
My tombstone will read GAME OVER Laatst gewijzigd door Fishie : 9 oktober 2006 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Iets later was het verlies wat minder omdan af te sluiten met 0,6% winst ? Je zou voor minder .....
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of gaade da ook ontkennen mischien ,vuile nestbevuiler! En belgie is niet corrupt ,of wa gaade gij na allemaal kome vertellen ,nuttige idioot!!
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als die eerste 4 of 5 stembureaus een paar stembureaus op het Zuid of in het centrum waren, dan krijg je inderdaad "verlies" voor het VB te zien, ja. Om de eenvoudige reden dat dat dure wijken zijn, met veel links stemmende mensen, studenten, artiesten etc. etc. De stemmen voor het VB krijg je vooral in andere wijken te zien. Niet voor niets dat ze het op de VRT voortdurend over "voorlopige" uitslagen hadden. Daar is een reden voor hé, dat heb je dus kunnen zien.
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En in Hoboken moest men alles "hertellen" ![]() sorry,mag ik het "verdacht" vinden ,of mag men niet twijfelen over onze "instellingen" is dat nu ook al verboden? Waarom moeten wij nog gaan stemmen eigenlijk?
![]() |
#88 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Enfin, laten we het er op houden dat het elektronische stemsysteem aangepast moet worden. Maar zelfs zonder stemcomputers is fraude mogelijk. Maar het punt is dat ik niet het gevoel heb dat de uitslagen voor Hoboken zo "abnormaal" zijn... ze zijn volledig zoals voorspeld werd in de peilingen!
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() wat betreft die "fraude" kunnen de dames en heren VB-ers misschien eens nagaan of er door hun partij getuigen werden aangeduid voor de kiesverrichtingen in Hoboken en als die er waren hun bevindingen vragen.
Voor die VB-ers die niet vertrouwd genoeg zijn met de praktische werking van een parlementaire democratie: http://www.vvsg.be/nl/verkiezingen/v...iezingen.shtml |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() Yup, gaat ongeveer gelijk op zou ik zo denken met de steigende aantallen mandatarisen van het blok/belang in de OCMW´s, bij de orde diensten, het leger etcetera.
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel als je het mij vraagt waren die stemmen van Antwerpen wel hééééééééééééél lang onvindbaar en computers zijn manipuleerbaar.
Dit was gisteren mijn eerste reactie na het verdacht uitblijven van de Antwerpse uitslag.
#92 |
Minister-President
|
![]() Ik kan mij, gezien de uitslag in Hoboken, heel goed voorstellen dat diverse partijen daar een hertelling gevraagd hebben.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En wa gade dan doen als ik voor u zou staan, mij ineen rammen, een handvol kogels in mijn brievenbus proppen, mij een kopke kleiner maken, uw en die van de partij waar ge voor staat hun ware aard nog wat tonen, wat? De sluier valt af en ge bewijst hier weer mooi dat julie een bende kleuterklas fascisten zijt, klaar om ten strijde te trekken en iedereen die het niet eens is met julie enge visie de mond te snoeren vanaf dat de mogelijkheid zich zou voordoen. U bewijst hier weer maar eens dat julie HEEL makelijk te provoceren zijn, gebruik de zelfde taal tegen julie die julie constant handhaven EN bewijs julie ongelijk en de maskers vallen af en je hervalt in je achterlijke, oermens instincten en je straatvechters mentaliteit. Weerom, arm arm Vlaanderen. PS Ik ben een nieuwe Belg, woon in Vlaanderen sinds 1974 en heb dubbele nationaliteit. Erg he dat ge dacht dit ik een raszuivere landgenoot van u was terwijl ik maar een tweederangs burger ben die zo snel mogelijk terug gestuurd dient te worden. En hoe beschaamd zijt ge nu nadat ge op elk mogelijke intelectuele en mentale manier vernedert bent door nen nuven Belg?
My tombstone will read GAME OVER Laatst gewijzigd door Fishie : 9 oktober 2006 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Tussen haakjes, 't is in deze zin "vernederd". Voltooid deelwoord...
Laatst gewijzigd door Stefanie : 9 oktober 2006 om 22:11. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vanuit mijn Islamitische overtuigingen echter ben ik een overtuigde pacifist, turn the other cheeck en dat soort stuff. Ik ga mijn Turkse nationaliteit spoedig moeten opgeven en als enkel Belg door het leven gaan aangezien ik weiger dienst te nemen in een leger of dat leger geld te betalen om mijn dienstplicht af te kopen. Turkije heeft ook geen burgerdienst, anders had ik gaarne 18 maanden van mijn leven opgeofferd met het helpen van de minderbedeelden in Afrika of wherever. Islam heeft me geleerd andere religies en overtuigingen te respecteren en mensen van andere overtuigingen te behandelen zoals ik door hen zou willen worden behandeld. Dit houd in dat ik geen enkel probleem heb met Christenen, Boedhisten, Joden of holebis(alhoewel die laatste niet gelden ls officiele religie(zie je, ik heb nog gevoel voor humor ook)). Waar ik wel een probleem mee heb zijn mensen die mij de rechten en plichten willen ontzeggen die zij zelf genieten vanwege de kleur van mijn huid, religieuze overtuigingen, sexuele coorkeuren of wat dan ook. Als pacifist bevecht ik hen dan ook op de enige manier die een pacifist tot zijn/haar beschikking heeft. Verbaal en met het aanhalen van FEITEN. Dingen die mijn waarde confrater Benji hier reeds meerdere malen bewezen heeft niet te kunen.
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Soms een beetje lastig wanneer je schrijft in ABN, verschillende dialecten, Engels en Turks.
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|