![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle redenen zijn goed om aan het beleid deel te nemen, zelfs de enigszins onverdraagzame idee dat 40 pct van de burgers niet aan dat beleid mogen deelnemen wegens "fout". |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals hier dus.
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie zegt dat ze willen meedoen aan het beleid? dat is niet wat er in dat bericht staat. ik hoor ze geen postjes opeisen. dat ze willen wegen op het beleid lijkt me dan weer logisch, anders doe je namelijk niet mee aan de verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is vrij logisch dat ze met de PvdA in zee zullen gaan. Dit heeft de eenvoudige reden dat ze minder zetels hebben. Natuurlijk heeft de PvdA genoeg om wat standpunten erdoor te duwen. Dit is niet waarop men gehoopt had in Hoboken, alleszins. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 oktober 2006 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()