![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar jullie zijn toch Blokkers, waarom vragen jullie het hem niet zelf, of via de echte Blokkers(!) die jullie toch ook kennen op de forums (mij vertellen ze nooit wat.... <snif> ![]() Trouwens, vertel mij maar eens wat bvb in de boeken van Spruyt staat, wat niet door de beugel kan. Als er echt wat aan de hand was, had het Blok dat wel uit de handel laten nemen, denk je dat zelf ook niet?
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het Blok ook geregeld infiltreerde in x-linkse betogingen en dan foto's trok, maar gebeurt dat niet bij andere organisaties ook? Ik zou het ook niet leuk vinden, maar privacy is een begrip dat echt wel te rekken valt hoor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Maar wat wel opvallend is, en dat vermeld ik wel op m'n webiste, is dat nav die boeken van Spruyt, de stdiedienst er Van Cleemput op zet, om dat boek te weerleggen (zo onbelangrijk vonden ze diens werken dan toch niet) maar dat VC opvallend heel die paragraaf over Kosmos doodzwijgt. En weet je wat ook nog opvallendder is, wat mijn persoonlijke ervaring betreft? Toen ik die site over Kosmos aan het opmaken was, en dat studiewerk van Van Cleemput had gelezen (in PDF file), dat zodra ik mijn website over Kosmos online bracht, een paar dagen later die PDF file van het net is verdwenen(!!?!). Ik had er oorsponkelijk een link naar gelegd, maar heb die er terug moeten afhalen toen drie dagen later iemand mij mailde dat die link niet (meer) werkte. Het kan toeval zijn, maar ja, bewijs maar zoiets.
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Wat je website betreft, daar kan ik weinig over zeggen, want ik zou helemaal niet weten hoe ik er één moet maken.
Gijsels is leuk om lezen, maar die man begaat toch wel ongelooflijke flaters. Je kan hem wel in een bibliografielijst plaatsen, maar voor mijn thesis heb ik hem nooit in een voetnoot willen plaatsen. Spruyt wel, omdat hij bepaalde punten objectief bekijkt. Toch is hij ook niet vrij van wilde interpretaties. Nu, misschien kunnen we overgaan tot het volgende punt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
CGKR: Sector Klachtenbehandeling inzake racisme en discriminatie (PDF file) http://www.antiracisme.be/nl/rapport...b_klachten.pdf Maar er staat niet het vonnis in detail bij, anders had deze discussie al afgesloten kunnen worden.
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Wat betekent bvb "Aanpassen of opkrassen"? De Blokmandatarissen hebben zich al in duizend bochten geworsteld om daar voor iedereen een pasklaar antwoord te bedenken. Met die slogan kan je werkelijk iedereen counteren of tevreden stellen.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
![]() Citaat:
Dat is nu net de kracht van slogans: je hoeft niks uit te leggen en het spreekt iedereen aan. Maar wat het precies inhoud, dat houden ze graag nog even voor zichzelf.
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) hoe doe je dat, een feitelijke vereniging ontbinden? 2) ‘op laste van’ is m.i. tendentieus. De CBPL kan niets gelasten (zie ook verder) 3) sinds wanneer is ‘slachtoffers bekladden’ juridische terminologie? 4) sinds wanneer is het bekladden van tegenstanders een misdrijf? of is stemmingmakerij nu ook al verboden? verwijt de pot dan niet de ketel? Citaat:
Het is me dan ook een raadsel wat je hier bedoelt. Of stel je hier enkel vast dat je net zo min als ik beschikt over de letterlijke tekst van de 'aanbeveling' die de CBPL gegeven heeft? Ik blijf op mijn honger zitten.
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Dienst ledenadministratie Als 3de partij van Vlaanderen beschikt het Vlaams Blok over zo'n 18.000 betalende leden. Het beheer van een dergelijk ledenbestand is meer dan een voltijdse bezigheid. Hebt u vragen in verband met uw lidmaatschap, wil u een adreswijziging doorgeven, kent u iemand aan wie u graag een proefabonnement op ons magazine wil laten bezorgen, ... dan kunt u steeds terecht bij Luk Dieudonné die verantwoordelijk tekent voor de ledenadministratie. E-post: [email protected] Tel. 02/219.60.09 Fax 02/219.72.56 De VVBM is niet ondergebracht in de Senaat. Ik heb het even opgezocht en lokaal 1142 is een lokaal in de Kamer. Huis der parlementsleden kantoor 1142 Leuvenseweg 21 1008 Brussel Tel: 02/549.86.32 Fax: 02/549.84.53 E-post: [email protected] 8.30 uur -17.30 uur |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Philipe Dewinter waarschuwt tijdens een debat met Nahima Azough op Nederlandse TV voor groen totalitarisme: "de islam hoort in Europa niet thuis'Het werd een pittig debat waarin Philipe Dewinter geen blad voor de mond nam.
Een bloemlezing uit zijn uitspraken: "Ik ben niet politiek correct. Ik ben evenmin islamcorrect. Tegenwoordig is het verplicht om de islam voor te stellen als een tolerante, open godsdienst terwijl in de meeste islamitische landen het omgekeerde blijkt", "ik waarschuw voor het groene totalitarisme. De islam duldt naast zich geen andere godsdiensten en culturen. Het is een veroveringsgodsdienst die wil overheersen". "Tot driemaal toe hebben we in Europa een invasie van de islam moeten trotseren. We laten geen nieuwe islaminvasie toe. De islam hoort in Europa niet thuis". "Wie de tsjador draagt, tekent een contract voor de terugkeer". (Uit het Antwerps Nieuws. Jaargang 10 Nr3; oktober 2003. Verant. Uitg. Filipe Dewinter)) Ik post dit hier omdat er een kans bestaat dat ThePiano deze citaten volledig uit de historische context kan rukken. Verhofstadthater, Abramis, : jullie zijn gewaarschuwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijnheer Dewinter heeft gelijk, die Islammieten bedreigen onze vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Meneer Dewinter moet s beseffen dat de grenzen open zijn en Dat onze grote gemeenschap Europa heet.
niels |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Europa dat is juist, maar geen Islam profiteurs. Een Europa van de Europese volkeren, daar horen geen islamieten bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En de linkse bietekwieten moeten es beseffen dat de grote meerderheid der europeanen geen boodschap heeft aan open grenzen en dat ze europa een warm hart toedragen maar niet een europa waar bloedzuigers aan de macht zijn!
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |