![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste mods,
Kunnen jullie misschien eens de datum in het eerste bericht veranderen in 14 nov, ipv 7? Dank u! |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Parlementslid
|
De datum werd gewijzigd.
Met vriendelijke groeten, Diatonos. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Fijn dat jullie een forummeeting houden, ik zal moeilijk erbij zijn...
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
#85 |
|
Minister-President
|
Ik wil wel proberen om aanwezig te zijn.
Maar ik heb ook nog een examen de 16e, dus ik ga het wellicht ook niet te heel lang rekken. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie komt er nu morgen?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Europees Commissaris
|
Ik weet het nog altijd niet... zal eens nazien wanneer de laatste trein Leuven-Anvers of Louvain - Antwerpen gaat...
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, ik heb het even voor je opgezocht: de laatste trein vertrekt in Leuven om 23u08, en komt om 0u50 in Antwerpen aan. Je kan ook een trein vroeger nemen om 22u40, dan kom je om 23u40 aan. At your service
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal er helaas niet bij kunnen zijn...
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
ik kom niet.
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ambiorix en ik staan dus voor het stanbdveeld aan 't station, met ons gezicht naar de Oude Tijd, dus niet naart station gericht. Er zullen stickers met belgische vlagjes en handen af van mijn land op mij plakken, en vlaamse leeuwtjes op Ambiorix dus ge zult ons wel herkennen
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bruno komt!
![]() |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reden te meer voor mij om zover mogelijk uit Leuven weg te blijven!
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb een ander idee van ene ideale avond dan een uur op een trein te zitten, een uur te wachten op iemand die niet afkomt, en nadien terug een uur op de trein te zitten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 14 november 2006 om 21:56. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Auch... dat klinkt als een niet zo geslaagde forummeeting.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaani, wij - Ambiorix en ik hebben tot negen uur staan wachten aan de plaats van afspraak en hebben daarna dan maar met twee enkele pinten gaan pakken... Waar jij was weet ik niet maar voor ons was het alleszins een zeer gezellig weerzien..
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb de hele tijd (van 19u30 tot 20u30) tussen het standbeeld en "Den Ouden Tyd" gestaan (kwestie van de twee plaatsen in het oog te kunnen houden). In het vervolg eerst telefoonnummers uitwisselen...
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
wij hebben echt wel zitten rondlopen op zoek naar Jaani en uiteindelijk zelf maar naar ouwe tijd gekommen. als je waart binnengekomen kont ge aan de leeftijd van de aanwezigen meteen raden wie we waren enfin, ik blijf ervan overtuigd dat Leuven een ideale plek is om eens samen te komen, alleen volgende keer wat meer volk, en betere afspreektechnieken allesins sorry voor het wachten, volgende keer krijgt ge een pint van mij. yoo |
|
|
|
|