![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het woord regelneverij is hier weer eens gevallen.
- Ik denk dat die wel nodig is, want als je op de mensen hun verantwoordelijkheidszin en gezondverstand moet vertrouwen zoals men dat vroeger altijd deed, dan moet ik niet verder gaan wat de gevolgen er van zijn. Want je wordt volgens de algemene verkeersregels geacht je snelheid aan te passen aan de verkeerssituatie en defensief te rijden. Ik ken maar zeer weinig bestuurders die dat doen. Als iedereen zijn snelheid zou aanpassen aan elke verkeerssituatie zouden die snelheidsbeperkingen allemaal niet nodig zijn. Op het gebied van parkeren zou het veel strenger moeten. Elke dag zie ik honderden auto's die die verkeersregels niet respecteren en vele gevaarlijke situaties creëren. Parkeerwachters zouden een uitgebreider bevoegdheid moeten krijgen om alle foutief geparkeerde auto's op de bon slingeren. En dit dag en nacht. Nu moet dat de politie doen die daar de tijd niet voor heeft Landuyt heeft natuurlijk ongelijk toen hij zij dat hij vele ouder bestuurders een opfrissingscursus aanraadt. Het zou eerder logisch zijn, als deze die nooit één seconde rijles hebben gevolgd verplicht zouden worden om dit te volgen. Die hebben namelijk nog nooit gehoord van deze bovenstaande verkeersregels |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Al diegenen die tijdens een jeugd opstandig waren hadden een hart al diegene die dat als volwassenen niet meer zijn, waren tijdens hun jeugd meelopers
Laatst gewijzigd door pekka_123 : 16 oktober 2006 om 01:41. Reden: spelling |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
was dat nu zo moeilijk !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Steek nog een stickie op, dat is goed tegen de stress.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |