Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 16 oktober 2006, 12:10   #81
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Waar heb ik gesteld dat ik afga op lichaamstaal???

TAAL = SPREKEN = KLANK
Juist, op de verkeerde geschoten, lichaamstaal is "veilig en leefbaar brugge". U bent diegenen die al meer ontwikkeld is en al voortgaat op de taal = spreken=klank. Dus sorry voor het ongemak.
ERLICH is offline  
Oud 16 oktober 2006, 12:19   #82
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Juist, op de verkeerde geschoten, lichaamstaal is "veilig en leefbaar brugge". U bent diegenen die al meer ontwikkeld is en al voortgaat op de taal = spreken=klank. Dus sorry voor het ongemak.
Van ontwikkeling gesproken... Blokkers zijn toch allemaal eender...
Taal= spreken= klank. Doofstommen hebben dus geen taal, en volgens u ook geen lichaamstaal. Bestaan ze wel en mogen ze wel bestaan ?

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 16 oktober 2006 om 12:20.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 16 oktober 2006, 12:44   #83
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Van ontwikkeling gesproken... Blokkers zijn toch allemaal eender...
Taal= spreken= klank. Doofstommen hebben dus geen taal, en volgens u ook geen lichaamstaal. Bestaan ze wel en mogen ze wel bestaan ?
Als u "doof" van "stommen" af laat hebt u uzelf goed beschreven. Waar haalt u de wijsheid dat ik een blokker zou zijn, teneerste blok bestaat al niet meer moet met uw tijd meegaan is nu "belang". U schrijft over "morel" en "lichaamstaal" niet over doofstommen het zoveelste bewijs hoe een partijdier zich niet bij zijn leest kan houden. Dus voor de duidelijkheid,huidige politiek is een hoerenbedrijf dat zich verleidelijk opensteld naar de meest biedende, dus met dat bedrijf heb ik niets vandoen is duidelijk niet!
ERLICH is offline  
Oud 16 oktober 2006, 12:54   #84
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als u "doof" van "stommen" af laat hebt u uzelf goed beschreven. Waar haalt u de wijsheid dat ik een blokker zou zijn, teneerste blok bestaat al niet meer moet met uw tijd meegaan is nu "belang". U schrijft over "morel" en "lichaamstaal" niet over doofstommen het zoveelste bewijs hoe een partijdier zich niet bij zijn leest kan houden. Dus voor de duidelijkheid,huidige politiek is een hoerenbedrijf dat zich verleidelijk opensteld naar de meest biedende, dus met dat bedrijf heb ik niets vandoen is duidelijk niet!
Ach, u begint nu persoonlijk te worden. Ook een typische Blokgewoonte.
Het Blok blijft voor mij trouwens altijd het Blok, Vlaams 'belang' is voor mij een totaal ander begrip.
O ja, ik een partijdier ! Woeha, nooit geweest. Pas niet in een keurslijf...
Ge slaat de bal nog niet redelijk mis, wees dan niet verbaasd dat ik geen woord geloof van uw zogenaamde onafhankelijkheid !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 16 oktober 2006, 17:16   #85
theglanconer
Vreemdeling

Standaard

Waarom spreekt de Belgische media uberhaupt nog over een democratie. De televisie en kranten zijn in handen van de gevestigde orde en de politieke constellatie is gebaseerd op een ondemocratische systeem waar vette oligarchen de dienst uitmaken.
Ik denk dat Belgie de minst democratische samenleving is van West-Europa.
theglanconer is offline  
Oud 16 oktober 2006, 17:27   #86
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ach, u begint nu persoonlijk te worden. Ook een typische Blokgewoonte.
Het Blok blijft voor mij trouwens altijd het Blok, Vlaams 'belang' is voor mij een totaal ander begrip.
O ja, ik een partijdier ! Woeha, nooit geweest. Pas niet in een keurslijf...
Ge slaat de bal nog niet redelijk mis, wees dan niet verbaasd dat ik geen woord geloof van uw zogenaamde onafhankelijkheid !
Geloof gerust, dat wat u gelooft mij volledig koud laat en geen bal interesseert. Zou het mischien kunnen en dit enkel uit nieuwschierigheid dat u familie bent van feremans, die ziet ook overal vb. Moest het niet zo lachtwekkend zijn men zou medelijden kunnen krijgen, maar troost u elke gemeente of stad heeft er wel zo eentje lopen.
ERLICH is offline  
Oud 19 oktober 2006, 12:31   #87
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Alleen weet ik niet of Pedigree dan nog zou verkopen, want zeg zelf, een referentie is dat geenszins, hé.
Goede opmerking
u snapt dan ook mijn punt, net zoals pedigree niet meer zou verkopen hoop ik dat SPA hier volgende kiezingen ook niet meer verkoopt

Veerle23 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be