![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom gaan ze dan niet terug? Omdat ze officieel een € 700 per maand of minder (?)...verdienen. Hoe zit dat weer met die wetgeving die toelaat dat buitenlanders hier bedrijven mogen oprichten en daarvoor de eerste jaren geen sociale zekerheid moeten betalen... Er zijn er zelfs die geen BTW-boekhouding op na houden... Waarschijnlijk verdienen die ook minder dan € 700? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder zegt u dat eigen volk in armoede een schande is maar dat dat voor buitenlanders niet geld. Wat als die buitenlander zelf werkt om de eindjes aan elkaar te moeten knopen? En hoe zit het dan met 2de of 3de generaties. Die mensen kiezen niet voor armoede, want zo doet u het klinken. En wat ze hier krijgen is ook niet veel, u doet het klinken alsof werkloze buitenlanders royaal kunnen leven van dat geld. U mag het zelf eens proberen mijn beste om onder de armoedegrens te leven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() 'k meen mij te herinneren uit de krant deze ochtend (heb jammer genoeg het artikel niet bij de hand) .. dat bij de allochtone bevolking er een minder groot percentage werkend of werkzoekend is... zeker bij de vrouwen... Wie heeft toevallig het artikel bij de hand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
les nouveaux riches te worden in boomende landen als China? Onze sociale welvaartsstaat waar zo gemakkelijk van kan geprofiteerd worden? (Een verblijfsvergunning volstaat ... men hoeft zelfs nooit 1 eurootje bijgedragen te hebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
mag ik hieruit afleiden dat een belangrijk percentage van de vrouwen niet eens MAG of WIL zoeken naar werk? ongeveer 4/5 werkt niet en is zelfs niet werkzoekend.. blijkbaar... Dan is het wel niet eerlijk om te vergelijken met een gezin waar beide partners werken/werkzoekend zijn.. toch? en dan lees ik verder: Citaat:
Overigens.. als 63% niet eens een diploma lagere school heeft kan ik mij wel voorstellen dat het gemiddeld inkomen lager ligt dan het gemiddeld inkomen van autochtonen waar veel meer mensen een 'hoger diploma' hebben.. met een diploma lager onderwijs kom je hier nergens... wat ik verder nog lees - verontrustend overigens: Citaat:
Laatst gewijzigd door vulpes : 17 oktober 2006 om 21:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien dat dan de eerste logische stap is om er geen nieuwe meer binnen te halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de turken en marokkanen die bij ons werken verdienen evenveel als mij zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarschijnlijk tellen ze bij die 650€ evenmin de extra voordelen als extra kindergeld, sociale woning, goedkopere gezondheidszorg enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een paar snuggere jongens hebben een simulatie becijferd hoeveel de familie Bouziane kost aan de Belgische gemeenschapDeze gebaarde heer, Imam te Brussel die, na te hebben verklaard dat men zijn eigen vrouw mag slaan, is voorlopig door België uitgewezen.De stad heeft als sociale en islam-tolerante instelling de polygame gezinssituatie van Mijnheer Bouziane goedschiks aanvaard.Zij heeft aanvaard dat zijn tweede vrouw hem vervoegd in België zonder haar een verblijfsvergunning uit te reiken.
Maar aangezien al zijn kinderen in België geboren werden zijn zij echte Belgen. Daardoor kan zij, zelfs zonder papieren, niet uitgewezen worden. Imam Bouziane, ook wanneer hij veel kritiek heeft op het Westen, vraagt altijd aan alle moslims, om de wet van het land waar zij leven, te eerbiedigen Hij is zeer gelukkig wanneer Belgen zich tot de rechte weg van de islam bekeren. Imam Bouziane heeft met ieder van zijn vrouwen 8 kinderen, dus 16 in totaal. Zijn tweede vrouw is echter geen echte echtgenote, zij wordt door België als "een alleenstaande ouder" beschouwd. Zij geniet dus van een uitkering A.P.I. (allocation parent isolé) die 707,19 euro voor een ouder met 1 kind bedraagt, te vermeerderen met 176,80 euro per aanvullend kind = (+) 7 x 176,80 Eur. Ofwel een totaal van 1944.79 euro .Voor haar 8 kinderen geniet zij ook elke maand 978,08 euro kinderbijslag 2 van de kinderen zijn minder dan drie jaar dus geniet zij ook nog “A.P.J.E” ( allocation pour jeune enfant). zijnde 161,66 euro x 2 = 323,32 euro. Als alleenstaande ouder geniet zij ook nog van een woontoelage (Allocation d’aide au logement ) van 300 euro.Met 8 kinderen heeft mevrouw Bouziane-2 absoluut geen tijd om te gaan werken, te meer daar Imam-lief niet kan dulden dat zijn moslimvrouw in de nabijheid zou komen van andere verderfelijke westerse mannen.Dus geniet zij ook van een R.M.I. ( leefloon ) zijnde 417,88 euro plus 167,15 euro/kind maakt in totaal 1755,08 euro. Onder de 8 kinderen zijn er vier schoolgaand, dit geeft recht op een recent gestemde tegemoetkoming voor aanvang schooljaar van 257,61 euro X 4 = 1030,44 euro zijnde een maandelijks bedrag van 85,87 euro. In totaal ontvangt Mevrouw Bouziane-2 dus 5296,14 euro per maand.De heer en Mevrouw Bouziane-1: met hun 8 kinderen krijgen 978,08 euro gezinstoelagen iedere maand + 2 uitkeringen voor jonge kinderen 323,32 euro + uitkering huisvesting 300 euro + RMI voor gehuwd paar (626,82 euro) + 8 kinderen (1337,20 euro)! zijnde 1964,02 euro + uitkering voor aanvang schooljaar 4 kinderen X 85,87 euro. De Heer en Mevrouw Bouziane-1 ontvangen dus 3651,29 euro per maand. HET POLYGAME MOSLIM-GEZIN BOUZIANE ONTVANGT DUS IN TOTAAL EEN BEDRAG VAN 8947,43 EURO PER MAAND! ! ! (360 938 Bef.)
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 18 oktober 2006 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wat u ongetwijfeld bedoeld is het medisch toerisme, en dan vooral het GRATIS medisch toerisme voor gezinsherenigden etc... Boma die heel haar leven in Marokko heeft gewoond maar nu ze begint te sukkelen en een rusthuiske kan gebruiken, rap rap herenigen en hier laten oplappen gratis en voor niets... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Bobke;2088810]Dan trappen we toch terug.
Waar en niet waar. Er leeft hier, zoals ge hierna zelf schrijft, niemand onder de armoedegrens. Zo eenvoudig is dat. Niet meer akkoord. Het heeft zelfs niets meer met armoede te maken maar alles met luxe. Er is in België geen enkele plaats die niet te voet, laat staan met de fiets te bereiken is. Hoe dacht je dat men zestig jaar geleden op zijn werk geraakte ? Klopt, maar zieook hierboven. [quote] En dan komt nog eens de vraag naar boven, hoe heeft men bepaald dat deze mensen onder de armoedegrens leven. Is het 750€ per maand per persoon, of is het 750€ per maand per gezin. Want dit leverd dus een totaal ander beeld en in het eerste geval is het aantal mensen dat onder de armoede grens leeft veel groter over heel het land dan wat nu word door gegeven. Citaat:
Ik kan met uw beiden behoorlijk akkoord gaan, vooral ook de laatste opmerking van Bobke is zeker belangrijk, al die mensen die alleen gaan wonen, echtscheidingen enz... zorgen er natuurlijk voor dat er niet alleen een tekort komt op huizenmarkt (goedkope woningen... die dan duur worden...) maar meestal verdienen die mensen alleen te weinig om het zich te kunnen permiteren alleen te wonen. Een alleenstaande moeder die 2 kinderen moet opvoeden, en ergens in een fabriekske of bureau werkt en met 1000 of 1500 euro netto naar huis komt op het einde van de maand, zal niet te ver moeten springen... En ik vrees dat er zo nogal wat mensen rondlopen in die situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal om uw bloot gat van te laten zien ! ![]() Dat verklaard natuurlijk ineens die nachtwinkelkes, import en export van alles wat niet te heet of te zwaar is, etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik versta die mensen best, die doen wat ze kunnen klaarkrijgen, maar dat wil niet zeggen dat men ze moet laten voortdoen.Naastenliefde begint nu éénmaal bij uw ...naasten, anders gezegd, het "eigen volk", dat begint bij mijn familie.DezeVreemde Avonturiers de boel verder laten leegplunderen, betekent minder "erfdeel" voor hen...Maar daar vegen de zogezegde ,zelfverklaarde , linkse, verdraagzame(=angstige) progressieven koninklijk hun klootjes aan: "het zal onze tijd wel duren", is deze egoïsten hun motto.De kinderen zullen de rekening wel betalen, l�*ter, véél l�*ter... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vreemdeling
|
![]() Als ze nu eens aan t werk gingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Zolang ze niet gaan doppen en echt huisvrouwen zijn toch geen probleem? Of vind je het beter zoals vele vrouwen die ik ken van aannemers die hun kuisvrouw betalen met hun stempelgeld of ermee gaan shoppen. Ik kom uit een ex-schoonfamilie waar vrouwen ook niet gaan werken, alle mannen waren/zijn zelfstandig en de vrouwen gaan stempelen en dan maar stoefen tijden hun dagelijkse koffieklets over wat ze doen met hun stempelgeld en mij gek verklaren omdat ik niet wou gaan doppen. Tja...
|
![]() |
![]() |