![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar slaat dat nu op? Vlamingen wonen al minstens duizend jaar op Vlaams grondgebied. Walen wonen ook al ettelijke eeuwen in Wallonië. Namen zijn dan wel veranderd doorheen de geschiedenis, maar niet de volkeren. Dit is de situatie zoals ie is in de meeste landen van de "oude wereld" (Afrika, Europa en Azië). Citaat:
Verder leven mijn voorvaderen al tientallen generaties in Vlaanderen. Dan kun je moeilijk nog van migranten spreken. Hetzelfde is waar voor de Palestijnen in Palestina maar niet voor het merendeel der joden. Ik heb nooit gezegd dat alle joden daar weg moeten. Ik heb enkel gezegd dat de joden nooit het recht hebben gehad om op dat grondgebied een joodse staat te stichten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sla je Knack-archief er eens op na. Ik herinner mij een erg onthullend artikel over Israel van enkele maanden geleden. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- van dit forum gebanned te worden - de staatsveiligheid een dossier van je te laten maken Een dergelijke naam is namelijk "antisemitisch", en dat is het ergste dat er bestaat. "Antisemitisme" is erger dan moord of verkrachting. "Antisemitisme" is erger omdat het een aanslag is op God's uitverkoren volk. Uiteraard mag je wel anti-X zijn, waarbij X een willekeurig niet-joods blank volk is. Blanke niet-joden zijn namelijk allemaal slecht.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 oktober 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Onderste deel van mijn laatste post was dus ironisch, voor het geval dat nog niet duidelijk mocht zijn
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 oktober 2006 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 oktober 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 oktober 2006 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
B'Tselem - The Israeli Information Center for Human Rights in the Occupied Territories Het is inderdaad geen moeite, maar ik heb wel betere dingen te doen. Als een klein beetje research voor jou al te veel gevraagd is..... Maar nee, jij slikt de zionistische propaganda met de paplepel, schijnbaar zonder je ook maar een seconde af te vragen of die onzin die je spuit waar is. Je staat er zelfs niet stil dat op de hoofdpagina van jouw "objectieve" bron de volgende tekst te vinden is : Citaat:
![]() ![]() Het is trouwens bijna tragisch dat je het concept "volk" niet eens snapt en blijkbaar volledig interpretteert volgens het kunstmatige statenprincipe. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 oktober 2006 om 21:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||
Banneling
|
![]() Laat mij even deze goede bron citeren :
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is dat trouwens met die forum? Ik ben zelden op een forum zoveel DT fouten tegengekomen. En dat op een politiek forum. Schandalig, gewoon ! ! Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 31 oktober 2006 om 09:18. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laten we het gewoon eens over de bezette gebieden hebben. Vindt jij het normaal hoe Israel zich daar als een tiran gedraagt en constant illegaal grond van de Palestijnen afneemt voor haar eigen kolonisten om zo Israel continue te vergroten en het leven van de Palestijnen onmogelijk maakt? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan nog.... iemand die zijn taal correct hanteert, maakt zelfs zo geen fouten zonder te herlezen. Ik zit trouwens ook op mijn werk (en zou dadelijk eens moeten doorwerken). |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit beweerd dat Palestijnen in de staat Israel onder militaire bezetting staan. Als jij denkt dat ik zo'n dingen heb gezegd, moet je eerst eens leren lezen. Tot dan lijkt het mij nutteloos om deze discussie verder te zetten, vermits jij toch maar alles verdraait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat de orthodoxen vrij waardig reageren op de scheldkannonade van de "doorsnee Joodse Amerikaan". Zij vinden - terecht - dat religie niet moet gebruikt worden om wereldlijke macht te verwerven, of als voorwendsel om andere, niet-uitverkorenen te onderdrukken. Voor de orthodoxen getuigt het van hoogmoed te beweren dat het Beloofde Land door mensen (in Israel) gerealiseerd kan worden. Nog iets over die zogezegde genetische factor: de overgrote meerderheid der Joden stamt niet af van voorouders uit Palestina, maar van "bekeerlingen" uit Oost-Europa en Centraal-Azië. Het blijft niettemin grappig hoe zelfverklaarde antifascisten hun toevlucht nemen tot Bloed-en-Bodem redeneringen om het bestaan van de Israelische staat te verrechtvaardigen. mvg, BdS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Hier nog een reactie op Knack. De lafaards van Knack zullen dat natuurlijk niet publiceren
http://lezersbrieven.wordpress.com/2...jn-lafaards-2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Weer zo'n leugen die in 1947 door islamofascisten werd verkondigd en blijkbaar lopen de andere islamonazi's daar natuurlijk in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() En? DAt slaat nog steeds op niks, enkel in west bank kan je zeggen dat de palestijnen onder militair bewind van israel leven . het slaat dus nog steeds op niks, en voordat je antwoord, antwoord liever op onderstaandehttp://forum.politics.be/showpost.php?p=2123171&postcount=92
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich Laatst gewijzigd door k9 : 6 november 2006 om 11:42. |
![]() |
![]() |