![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Ik vraag me af welke maat T-shirts die draagt. XXXXXXL ?
![]()
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() http://www.3dfitness.nl/
Hier vind je goei illustraties.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Btw, wat een monster ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel met de Mike Mentzer way al van deze aantallen gehoord,maar dat is dan met een ritme van 4 seconden duwen,2 seconden houden,4 seconden terugkeren.Dat is echt wel extreem.Ik heb het 1x gedaan,het brand enorm,maar ik vind het totaal niet leuk om te doen.Hij neemt dan dacht ik ook 10 dagen rust tussen de trainingen... Er zijn er niet veel die zo trainen peis k,ook niet aan de wereldtop. Nuja,je ziet het verschil allicht wel tussen jouw programma en dat van bvb. mij en Gorefest.Ik denk dat wij een redelijk standaard programma hanteren naar normen die onderlegde mensen hanteren om een programma op te stellen naar wat wij als doel stellen-breder worden. Misschien moet je eens bij ex-competitiebodybuilders te rade gaan voor een second opinion. ![]() Hoe meer meningen hoe beter. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 oktober 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik doe dat eigenlijk nooit.
![]() Zou daar beter eens mee beginnen denk ik. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 oktober 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ja,dat zijn het eigenlijk wel een beetje...men beweert wel eens dat bodybuilders weinig kracht hebben,maar deze ballon is al lang doorprikt.Ik las een artikel van een pro die klaagde dat er in de meeste gyms geen dumbells zijn van meer dan 65kg.
![]() Ik meen me tevens beelden te herinneren van Ronnie Coleman die incline dumbell benchpresses deed met als ik me goed herinner 185 pond...geen klein bier. Ik kan best geloven dat ze niet erg veel waard zijn als ze iets zwaars naar het derde verdiep moeten dragen,maar ze hebben wel enorm veel kracht. ![]() Zoals je zegt...they're monsters. ![]()
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind power training wel leuk, maar eerder saai. Ook kweek je wel een spiermassa, maar je kan er nix mee......OK, buiten zware dingen opheffen.
Daarom denk ik dat het beter is om een vechtsport te toen, en kracht en techniek te koppelen. Beter lijkt mij dus om te Thai Boxen ofzo...net als ik. Het is wel ff gelden dat ik nog op de club ben geweest(werkomstandigheden), maar binnekort begin ik er terug aan. Het is nml. zeer verslavend, en je kweekt er ook spiemassa mee, maar ook zeker techniek en timing. Want er is imo niets belachelijker om zien dan een 'kleerkast' die slaag krijgt van 'ne smalle', en dat heb ik al meermaals mogen zien. Met voor de spiegel te staan en te pronken met je spieren, koop je nml. NIETS.......maar da's slechts mijn mening eh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw spieren groeien sneller als ge stretcht en is zowiezo ook beter, veel slechte bodybuilders kunnen nauwelijks hun schouders draaien... aangaande creatine: ge neemt er niet enkel water mee op, ge wordt er sterker ook door wanneer ge stopt verliest ge idd, maar een deel van de extra spiermassa dankzij de creatine blijft wél degelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het interesseert mij helemaal nie om te vechten het enige dat mij interesseert is er wa zwaarder, breder en gespierder uit te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gohja, het is wel interessant de programma's te vergelijken... ik ga na volgende week, als ik wat meer tijd heb, eens jullie programma aandachtiger bekijken voorlopig ga ik af op de raad van mijne maat, hij is echt wel supergespierd en weet er veel vanaf...allez, dat laatste is mssn relatief. Alleszins weet hij overtuigend veel, en bij hem bracht het blijkbaar resultaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Mike Mentzer is ook Mister Olympia geworden in 1978 met high intensity training (een minimum aan sets en heel lang rusten ertussen).Dorian Yates zweerde ook bij de Mike Mentzer way en is meervoudig Mister Olympia. ![]() Zoals jij traint is nitet de Mike Mentzer way,maar kan best ook werken.
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij zegt: zo trainen als ik nu doe, en na een maand of 2 kortere sets doen (met meer gewicht dan natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk zullen Coleman en Cutler zoals ze nu zijn geen marathon lopen,maar datzijn extreme gevallen.Ik begrijp niet goed dat men zich/ons blijft afspiegelen aan dat soort gevallen in een gevecht...het draait toch om veel meer. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als je jaren aan een stuk enkel en alleen gewichten train ok,maar het is allicht niet hun bedoeling om vechtkampioenen te worden.Zij trainen om het maximum uit hun sport te halen,vechtsporters doen hetzelfde. ![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 oktober 2006 om 08:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Raadt hij aan na een maand of twee dezelfde spiergroepen samen te blijven doen?
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goed, en nu foto's van al die BB'ers hier ?
Laatst gewijzigd door Bijter : 27 oktober 2006 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Die van mij staat op p. 1 van deze draad (de tweede post van onder).
![]() Een bodybuilder ben ik niet en zal dat ook nooit zijn. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 oktober 2006 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]() aha, strak buikske...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |