Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2006, 08:43   #81
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Randa Bekijk bericht
Ja, openbaar vervoer!!!! ik rij elke maandagmorgen van antwerpen naar Herentals met van die lange bussen, jongens, wie heeft die getekend ??
Een politicus.

De lage vloer fetish begint uit de hand te lopen.

Citaat:
opstap is goed laag en zonder trapjes, maar de zetels een hoge dan weer een lage, en dan het schokken, een krant of een boek kun je bijna niet lezen,
je schokt dooreen langs alle kanten, ik heb al eens geprobeerd van achter te gaan zitten, maar het is overal hetzelfde. de bus moet volledig vol zitten om iets confortabel te zijn
Je kan natuurlijk niet om het feit heen dat er onder een bus wielen moeten. En dat er ook nog een moter in moet. Dus heb je wielkasten. En zitjes op verschillende hoogtes.

Sowieso is voor een afstand als Antwerpen - Herentals een gelede bus niet erg geschikt. De lijn slaat echter wel vaker de bal mis op dat gebied. Ik herinner mij nog de Brugge - Breskens bus toen die nog door Zuidwestnederland gereden werd. Was een comfortabele lijn. Op een gegeven moment werd er echter tot een samenwerkingsverdrag met de Lijn besloten, en werden de helft van de ritten gereden met "Lijn" die totaal ongeschikt waren.

De Zwitserse "Postauto" lost het aanbodsprobleem op het platteland zo op:

Ruimte voor fietsen, rolstoelen, kinderwagens en bagage op het benedendek, met lage instap en klapzitjes. 60 echte zitplaatsen boven.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive."
-- Thomas Sowell
Kpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2006, 12:53   #82
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

zo een bus zou idd wel handiger zijn voor langere afstanden
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2006, 01:54   #83
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En dan moet je nog weten dat die stomme belbus ook nogeens haar hele tour rijd als er iemand heeft gebeld. Want als ze dat niet doet, speeld ze voor taxi en doet ze dus aan concurentie vervalsing.
Met andere woorden als je ze bel rijd ze daarna met jou nogeens een paar km rond zonder dat er iemand anders moet gebeld hebben.
De grootste ironie is nog wel dat ik dus aan het station van Mol in uiterste nood dus toch maar (tegen mijn principe) een taxi naar Balen heb genomen.

Dat heeft me geld gekost, maar aangezien de NMBS heeft besloten maar om de 2 uur een trein te laten stoppen in Balen op de lijn Antwerpen-Hasselt, moest ik dat dus wel doen.

Ik snap dus niet waar heel dat verhaal over "concurrentievervalsing" t.ov. taxi-maatschappijen vandaan komt. Ze hebben verdorie winst gemaakt door MIJ!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be