Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wat is het grootste probleem van Belgie?
Islam 17 32,69%
Allochtonen in het algemeen 9 17,31%
een ander probleem, namelijk... 26 50,00%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2003, 23:37   #81
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceazar
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Das toch simpel al is het moeilijk om in de poll te kiezen, maaja we wilde, 't komt van nen turk.
Probleem 1 2 en 3 is het probleem en 3 zen dan die stoeme corupte linkiewinkies mor de vraag zou mutte zen, wat zen de probleme van Vlaandere, dan komen de wale der ook nog bij.

De wale en de allochdinges pikken ons geld van de belastingen, de vremde pikke de rest, de vremde en de linkiewinkies steken onze vlaamse jeugd vol drugs en de linkiewinkies maken er dan nog is janette van oek.
.
Kom nog eens terug als je behoorlijk Nederlands kan schrijven, want ik stuur al onze allochtone leden niet naar een cursus Nederlands om ze dit gebroebbel aan te leren.
Heb ek a iets gevraagt misschin?
't is oek altijd hetzelfd he, ze kunnen het niet halen en dan beginnen ze mor over de taal.
'k zak a is zegge meneer pianooke, als ik oep school niet met al die vremde had gezete dan haddek misschin beter leren schrijven. Naa gij.
Uw gewauwel werd in ieder geval doorgegeven aan de moderators van dit forum. Als u persé wil komen provoceren is het mijn plicht om ervoor te zorgen dat u daarvoor gesanctioneerd wordt. Dat u géén vreemdelingen of homosexuelen kan luchten interesseert het merendeel van deze forumgebruikers allerminst. U maakt zich alléén onsterfelijk belachelijk met uw nagebootst Antwerps dialect en uw IQ van een laaggeschoolde gehandicapte van de beschutte werkplaats. Misschien kan u er wel niet aan doen best mogelijk maar u kunt beter een ander forum zoeken. U bent hier allesbehalve welkom.

Mijnheer de vrije liberaal, gaat U beslissen op een tekst wie die persoon is? Gaat U 'minderbegaafden' uitsluiten? Is dat Uw democratie? Moet iederéén een IQ van 120 hebben om hier te mogen meedoen? Jij lijkt wel De Gucht, ook zo'n dictator.

Eigenlijk zal er voor U op het 'blauw knopje' moeten gedrukt worden, mijnheer den DICTATOR.

Naar het schijnt hebben jullie dat toch zo graag... Dictators??? U dweept zelf met Joris Van Severen en Co en trouwens by the way er zijn nog altijd wetten in dit land o.a de wet op bestraffing van racistische en xenofobe uitspraken en naar mijn mening heeft Caezar die ruim overtreden. Als je persé xenofobe laagbij de grondse taal wil hanteren doe je maar maar niet op dit forum. 1 forum naar de bliksem is al méér dan genoeg!!!
Oud 6 november 2003, 23:43   #82
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Mijnheer de vrije liberaal, gaat U beslissen op een tekst wie die persoon is? Gaat U 'minderbegaafden' uitsluiten? Is dat Uw democratie? Moet iederéén een IQ van 120 hebben om hier te mogen meedoen? Jij lijkt wel De Gucht, ook zo'n dictator.

Eigenlijk zal er voor U op het 'blauw knopje' moeten gedrukt worden, mijnheer den DICTATOR.
Iedereen mag mee doen. Vooral minderbegaafden.
Maar ge moet wel iets zeggen hé Renilde !
ROTFL

Volgens mij was het zeer zeker een minderbegaafde, niet omdat zijn Nederlands zo slecht was (een cursus Nederlands voor Anderstaligen kan soms wonderen doen), maar omdat hij zo xenofoob en pro-Blok is. Geen mens met gezond verstand en een greintje naasteliefde die daar zijn heil gaat zoeken
Oud 6 november 2003, 23:56   #83
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Ik zie in die post niets wat enkele andere sujetten op dit forum wel eens omfloerster durven toevertrouwen aan het internet.
Enneuh.. die worden niet verbannen.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 00:03   #84
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Ik zie in die post niets wat enkele andere sujetten op dit forum wel eens omfloerster durven toevertrouwen aan het internet.
Enneuh.. die worden niet verbannen.
Uiteindelijk beslissen de moderators, en dat zal afhangen welk 'niveau' dat die heren hebben. Persoonlijk heb ik niet op de Blauwe Knop gedrukt voor deze razzisdt, maar ontelbare keren voor die andere sujetten. Maar blijkbaar houd er iemand hen de hand boven het hoofd.

Ik vraag me soms af als we in de jaren 20 internet hadden gehad, en in de wetenschap wat de nazi's nog zouden aanrichten, of we Hitler, Goebbels en Julius Streicher ook zouden getolereerd hebben op de forums, ik vrees het ergste
Oud 7 november 2003, 00:10   #85
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Uiteindelijk beslissen de moderators, en dat zal afhangen welk 'niveau' dat die heren hebben. Persoonlijk heb ik niet op de Blauwe Knop gedrukt voor deze razzisdt, maar ontelbare keren voor die andere sujetten. Maar blijkbaar houd er iemand hen de hand boven het hoofd.

Ik vraag me soms af als we in de jaren 20 internet hadden gehad, en in de wetenschap wat de nazi's nog zouden aanrichten, of we Hitler, Goebbels en Julius Streicher ook zouden getolereerd hebben op de forums, ik vrees het ergste
hmm.. 'k moet er niet aan denken.
ze hadden het misschien wel niet zo ver geschopt; niet alleen hun propaganda, ook hun wandaden zouden breeduit over het internet verspreid worden.
Oud 7 november 2003, 00:24   #86
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Het grootste probleem is dat er geen grootste probleem is.
Oud 7 november 2003, 00:38   #87
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Het grootste probleem is dat er geen grootste probleem is.
Klopt als een bus sato, er zijn een hele hoop kleine probleempjes, die opstapelen tot een kluwen verwarde preken, misnoegde burgers en een leiding van dit land die verdeel en heers gebruikt om zichzelf te verrijken.

Ik zou zo zeggen, als we een start willen maken om problemen op te lossen, dat we eerst de bouwval die België noemt tot op de grond afbreken, en gewoon een nieuwe leefgemeenschap opbouwen.

Wat we nu doen is een ruïne opkalefateren met wat verf en loodgieterij waar een spagettiefabriek mottig van word. Dure, nutteloze aangelegenheid.
En het beste van al, de mensen die de verf aankopen, en de loodgieters laten komen die zijn het niet eens over de kleure, kennenniks van verven zelf, en laten een compostmeester de loodgieterij doen.
Oud 7 november 2003, 00:40   #88
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Het grootste probleem,hmmmz

Het gedrag en de atitude van een aantal allochtonen
De criminaliteit
Het verkeer
Werklozen
Kiezers die genegeerd worden
Corrupte politici
De € die alles duurder maakt

Met andere woorden vele kleine probleempjes maken 1 groot gigantisch probleem
Oud 7 november 2003, 00:41   #89
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Het grootste probleem,hmmmz

Het gedrag en de atitude van een aantal allochtonen
De criminaliteit
Het verkeer
Werklozen
Kiezers genegeerd worden
Corrupte politici
De € die alles duurder maakt
De inflatie van de emoticon

Met andere woorden vele kleine probleempjes maken 1 groot gigantisch probleem
Oud 7 november 2003, 00:42   #90
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Iemand heeft het al eens gezegd, maar ik herhaal het toch maar eens: een slecht beleid. Al de rest zijn er afgeleiden van. Zo simpel is het.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 00:44   #91
pistoléke
Burgemeester

pistoléke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Iemand heeft het al eens gezegd, maar ik herhaal het toch maar eens: een slecht beleid. Al de rest zijn er afgeleiden van. Zo simpel is het.
Kan niet anders zeggen dat ik het er mee eens ben 8)
Oud 7 november 2003, 01:12   #92
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:

Iedereen mag mee doen. Vooral minderbegaafden.
Maar ge moet wel iets zeggen hé Renilde !
ROTFL

Volgens mij was het zeer zeker een minderbegaafde, niet omdat zijn Nederlands zo slecht was (een cursus Nederlands voor Anderstaligen kan soms wonderen doen), maar omdat hij zo xenofoob en pro-Blok is. Geen mens met gezond verstand en een greintje naasteliefde die daar zijn heil gaat zoeken
Eigenlijk begrijp ik dit allemaal niet goed. Misschien lag het iq van Ceazar niet zo hoog maar anderen mogen wel hetzelfde zeggen. Moest ik het niet zo oneens zijn met z'n manier van denken zou ik het zelfs spijtig vinden dat hij (of zij) onder dwang is moeten vertekken. 'k zou zelfs Renhilde gelijk moeten geven en dat doe ik liever niet beste moderators.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 10:15   #93
Suits You, Sir!
Burgemeester

Suits You, Sir!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wat is het grootste probleem van Belgie?
De verschrikkelijke ruimtelijke ordening met daarop volgend het slechte stedelijke beleid.
Suits You, Sir! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 10:33   #94
thePiano

Standaard

Citaat:
Inderdaad, er gebeurt wel vanalles, maar ik krijg er geen touw aan vastgeknoopt. Het is ook niet duidelijk tussen wat er wordt gezegd en beloofd en wat er echt al goedgekeurd en in uitvoering is. Dat heb je wanneer de ene verkiezingen op de andere volgen, en je niet weet wat pure propagandapraat is wat echt beleid is.
Oud 7 november 2003, 11:32   #95
Ta'azir
Burger

Standaard

Het grootste probleem van Belgie is het onderwijs !
Als je de mensen de juiste opvoeding en opleiding geeft en hen leert dat belgie géén eiland is, maar moet openstaan voor meerdere culturen en de mensen leert hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat, dan pas kan je een politieke leiding kweken die de realiteit van de wereld onder ogen durft te zien en kan toegeven dat de wereld zo klein geworden is dat "multiculturele samenleving" gewoon een "must" is !
Oud 7 november 2003, 15:54   #96
Tegendradigaard

Standaard

Het grootste probleem in dit land ?

Het feit dat iedereen iedereen in een bepaalde vakje wilt steken en men niet leest wat men schrijft maar alleen de naam van een persoon ziet en dan al op voorhand begint te roepen.

Het feit dat men geen manieren meer heeft, alles moet overboord gegooid worden waar onze voorouders generaties lang voor geijverd hebben.

Het feit dat het hier vol loopt met personen die zichzelf als God beschouwen. Personen die hier rondlopen die denken dat ze de ultieme waarheid in pacht hebben. Zij en zij alleen hebben gelijk en de rest is dom; achterlijk, onnozel racist, zeveraar,.....

en wat dat laatste betreft : alleen ik heb de waarheid in pacht
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 15:59   #97
Tegendradigaard

Standaard

en ik heb mijn bijdrage geschreven als ik op blz 3 was geraakt en weer dat overloos heen en weer gezever zag dat al 100.000 keren de revue is gepasseer. en nu ik verder lees zie ik dat het toen al mijn juiste conclusie was.

'k lees hier nog ergens minderbegaagd en zo voor....

Ik krijg zo stilaan goesting om gewoon op iedere posting te antwoorden met een rits van die woorden en dit tegen iedereen.

Laat de mensen eens in hun waarde verdorie nog aan toe. Ik merk trouwens ook op dat hoe meer men post hoe meer men aan voldoet aan de kenmerken die ik hier aangegeven heb.

Mensen moeten andere meningen hebben anders of willen jullie soms in eens soort maatschappij gaan leven die zo meesterlijk beschreven wordt door Solzjenitsin in de Goelach Archipel ? Gun ieder zijn eigen mening eens en gun ieder de vrijheid van een afwijkende mening.

als tegendradigaard heb ik niets anders dan afwijkende meningen trouwens.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 7 november 2003, 17:20   #98
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Geachte Turk4ever,

Het zwaartste probleem van België zijn de Walen die de Vlamingen als minderwaardig beschouwen, net zoals het Vlaams Blok dit van allochtonen denkt. Een klein verschil is dat de allochtonenhaters hier in Vlaanderen zo rond de 20% zijn, terwijkl de anti-Vlaamingen in Wallonië met zo'n 90% zijn.
De oplossing is simpel: Vlaanderen wordt een onafhankelijke staat mét allochtonen en met verdraagzaamheid van de Vlamingen aan de ene kant en de wil van de allochtonen om zich te integreren aan de kant zullen we een (h)echte samenleving creeëren waarin Vlamingen, Turken, Marrokanen, Oost-Europeanen, enz zonder al te veel conflicten naast elkaar zullen wonen. Deze logische analyse willen/kunnen de BUB'ers niet snappen. Misschien kan jij het hun duidelijk maken...

Vlaamse groeten

Erwin
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 17:51   #99
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Inderdaad, er gebeurt wel vanalles, maar ik krijg er geen touw aan vastgeknoopt. Het is ook niet duidelijk tussen wat er wordt gezegd en beloofd en wat er echt al goedgekeurd en in uitvoering is. Dat heb je wanneer de ene verkiezingen op de andere volgen, en je niet weet wat pure propagandapraat is wat echt beleid is.

Een slecht beleid, daar kan ik inkomen. Wie is dse grootste dooddoener van dat slecht beleid? Juist de sjoemelende SP-Asten partij, en hun broeders van het zuiden onder leiding van pedobaas Di Rupo
Renilde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2003, 17:52   #100
Tegendradigaard

Standaard

als ik het herlees dan vind ik dat ik een juiste analyse heb gemaakt, alleen is het niet het grootste probleem in Belgie maar wel op dit forum.

Pak vast

Het grootste probleem in Belgie is te veel meelopers met de stroom Te weinig tegendradigaards dus. te weinig mensen zoals ik dus

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be