![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is het grootste probleem van Belgie? | |||
Islam |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,69% |
Allochtonen in het algemeen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17,31% |
een ander probleem, namelijk... |
![]() ![]() ![]() |
26 | 50,00% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat is het grootste probleem van Belgie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Geachte Turk,ik heb voor een ander probleem gekozen,nl.de opstelling van de autochtonen t.o.v. de allochtonen.
De autochtonen liggen aan de basis van de problemen dankzij hun bekrompen houding,en hun egoïsme t.o.v.mensen van vreemde origine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ... angst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het altijd de schuld van de mensen hier. Altijd geweest, niet ? En dan beweren ze dat het VB alles zwart/wit ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() rot justitieapparaat, te complexe staatsstructuren en oude politieke cultuur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het grootste probleem van Belgie?
Tja... beginnen bij het begin. Het grootste probleem van België is België zelf. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Te hoge loonlast.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het grootste probleem van België is het zogenaamde Politiek Correcte denken.
Deze denkwijze zorgt ervoor dat de echte problemen van de mensen onbespreekbaar zijn geworden en dat oplossingen voor reële problemen, zoals veiligheid, vreemdelingen, illegalen, sociale zekerheid, etc. , niet meer objectief kunnen besproken worden. Dit brengt nog een neveneffect mee: nl. dat, in de naam van het PC denken velen het idee krijgen dat België het OCMW van de wereld dient te spelen, wat als gevolg heeft dat wij langzaam maar zeker de pispaal van de wereld worden. Ons landje is bang, laks maar denkt nog steeds een enorme standing in de wereld te hebben, terwijl men de economische en geopolitieke realiteit niet meer ziet. Dat, beste mensen, is Belgiës grootste probleem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Allochtonen moeten gewoon ophouden met zichzelf altijd in de slachtofferrol te steken. Als je iets wil bereiken dan moet je ervoor vechten en dan zal je het bereiken. Je kan niet verwcahten dat de mensen het je zomaar allemaal kado gaan doen.
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() ''Als je iets wil bereiken dan moet je ervoor vechten en dan zal je het bereiken. Je kan niet verwcahten dat de mensen het je zomaar allemaal kado gaan doen.''
Dit is meer van toepassing op de autochtonen dan op de allochtonen die misbruik maken van onze Vlaamse maatschappij. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik associeer dergelijke uitspraken en polls niet met links of rechts, noch met gezond verstand, maar eerder afkomstig van het soort opgeblazen kikkers als politieke leiders waar ons arme Vlaamse land inderdaad een monopolie op schijnt te hebben.
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Iemand die,
Eerst 1) overtuigd Vlaams Blokker is 2) dan ne Liberale appel 3) dan ne Vlaams nationale(?) rechtse 4) en nu op de Vlamingen kotst!!! 5) graag 5 keer per dag in Turkije zijn kont wil omhoogsteken ![]() ![]() ![]() Er past er maar ene aan deze beschrijving....rara wie is het ![]() ![]() ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() 1-0 voor Eugene. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nadien werden wij naar huis gebracht door mijn lokale waarnemend Voorzitter Hendrik Boonen(woont achter mijn hoek). Deze liet mij weten dat FDW een voorkeur heeft voor jonge mannen. Mijn achterwerk is geruster in Turkije. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb jou nog nooit iets constructiefs zien posten, nog nooit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... een ander probleem, namelijk..... het Vlaams Blok!
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|