![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Bazilfunk's knuffelcrimineel wordt voor de correctionele rechtbank gedaagd :
Meerderjarige dodelijk busincident Antwerpen voor rechter ![]() Het Antwerpse parket wil één meerderjarige verdachte van het busincident, waarbij treinbestuurder Guido Demoor (54) om het leven kwam, voor de correctionele rechtbank brengen. Voor de andere twee meerderjarigen vraagt het de buitenvervolgingstelling. D De raadkamer buigt zich maandag over de kwestie. Guido Demoor kreeg het op 24 juni met zes allochtone jongeren aan de stok op buslijn 23 in Antwerpen. Hij vroeg hen om zich wat rustiger te gedragen. Toen de jongeren niet luisteren, zou hij één van hen bij de keel hebben gegrepen. Twee van de zes jongeren hebben het slachtoffer vervolgens geslagen en geschopt. De vier anderen zouden toegekeken hebben. De jongelui namen daarop de vlucht. Demoor overleefde het incident niet. Uit het verslag van de autopsie bleek dat hij overleed aan een hersenvliesbloeding, die mogelijk veroorzaakt werd door de slagen. Enkele dagen na de feiten werden de zes opgepakt. Van hen zitten nog een minderjarige en een meerderjarige vast. Zij zijn de enigen die tegen Guido Demoor geweld hebben gebruikt. Het parket wil daarom als enige meerderjarige voor de correctionele rechtbank brengen. De tenlastelegging tegen hem luidt: opzettelijke en voorbedachte slagen en verwondingen die ongewild de dood tot gevolg hadden. (belga) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is nog altijd milder dan onvrijwillige doodslag voor de moord op Georgin...
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Maw Demoor wordt niet vrijgepleit. Zoals ik al eerder stelde : Demoor heeft zijn verdiende straf gehad en het gerecht zal oordelen over de straf van de andere betrokkene.
Wat me wel enigzins verbaasd is dat men plots wel gelooft in het gerecht als deze allochtoon voor de rechter komt. Was het gerecht dan toch juist in de veroordeling van het VB of is deze allochtoon het zoveelste slachtoffer van een gemanipuleerd gerechtsysteem? ![]() Zijn jullie echt wel rechts want ik zie jullie van de ene kant naar de andere wankelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Demoor wou die kerel wurgen dus moest hem nog geleefd hebben had het geen slagen en verwondingen met ongewild de dood als gevolg geweest. Wees blij dat hem dood is, nu kunt ge hem nog gebruiken. Ne levende Demoor hadden jullie moeten afdoen als de zoveelste gek die zeker niet was opgehitst door extreem rechts.
![]()
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Zijn er dan nog getuigen die zeggen dat Demoor niet de in initiele aanstoker is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Het VB is veroordeeld voor een misdrijf of is moord geen misdrijf?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er dan getuigen die zeggen dat Demoor de aanstoker is ? In dat geval vraag ik mij af waarom ze voor de rechter moeten verschijnen. En dan vraag ik mij af waarom ge niet op mijn oorspronkelijke vraag antwoordde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welke vraag heb ik over geslagen? Oe gij hebt geen inzage in het dossier? Waarom opent ge dan uw klep zelfs als ge der niks van weet? ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen het maar bij gebrek aan kennis houden. Wat er u niet van weerhoudt om iemand te veroordelen lang voor er een uitspraak is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Ik heb die vraag allang beantwoord leert lezen, mqaar verder wil ik er aan toe voegen ; Ik heb nergens ooit gelezen dat de marokanen de aanstokers waren. Ik weet wel dat ze rumoer maakten en dat ze dien demoor wat klappen hebben gegeven. Er stond nergens in die eerste verslaggeving dat de marokanen als eerste tot geweld zijn overgegaan. Al in de eerste verslaggeving kwam naar voor dat Demoor hen aanmaande om stil te zijn. Nergens stond vermeld hoe. Waarom denk je? Als ze in de gazet gaan schrijven dat demoor als eerste begon hebben de voortvluchtigen al een engelen verhaal klaar op een schoteltje aangeboden gekregen.
En lees het nu niet verkeerd, ik zeg niet dat in de eerste verslaggeving werd gesugereerd dat demoor de aanstoker was. Er werdt geen aanstoker vermeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En da
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat uit uwe mond horen ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge beginnen lullen over de mp3 moorden een antwoord noemt wel.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Ik wil het u zien typen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Feremans is in het zelfde bedje ziek hoor. Oorspronkelijk bericht door ericferemans ![]() Dat was een gefrustreerde: die viel jonge mensen van één meter zestig aan en begon die te wurgen. Een ware Vlaamsche Held. Dé Martelaar voor het blok: een verzuurde oude zak die kinderen wurgt omdat ze lol maken, en die geen het minste kinderen kan verdragen omdat ze een ander kleurtje hebben. Een dikke looser. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 november 2006 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |