Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2003, 00:17   #81
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dus jij WEET dat er wapens zijn? Zou ik toch even bush contacteren het VS leger van 150 000 man sterk zoekt er al een half jaar naar.
Grappig, je maakt hem eerst uit dat hij de feiten niet kent en de geschiedenis beter moet studeren, maar hier suggereer je alsof het regime van Saddam even gevaarlijk is als onze regering. Bekijk zelf eens de geschiedenis, en vraag je dan nog eens af of het niet mogelijk is dat Saddam nog een bedreiging vormde

Citaat:
De massa vergist zich van vijand.
Inderdaad, dat is de essentie, totdat er hier twee vliegtuigen in den boerentoren worden gevlogen zullen ze zich blijven vergissen. en dan: wir haben es nicht gewusst
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 09:32   #82
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiSTa SCienTiST

Voor de domsten onder ons:

1. Saudi arabie krijgt militaire steun om niet weerloos te zijn in die zee van islamlanden, en zal met die wapens niks kunnen beginnen tegen de vs, PIPO..
Saudi arabie is een moslimland en indien je de locatie zou kennen van dat land onbedreigd door zijn buren.

Niks kunnen beginnen tegen de VS? Ach ja een VS M1A1 is zoveel beter dan een Saudische M1A1

Saudi arabie heeft nu van het modernste materiaal ter wereld en heeft de training geregen ermee om te gaan. Moest de VS die aanvallen zouden ze door hun eigen wapens zware verliezen lijden.

Citaat:
2. Of er wapens zijn,... grapjas 100 atoombommen passen zo in een garageboxke hoor en zelfs in een garagebox-achtige ruimte 500 meter onder de grond. Wie vindt zoiets en daarbij hebben ze toch dank zij dat vn-circus meeeer dan tijd genoeg gehad om ze EENDER WAAR naartoe te brengen. Nu komen zagen van "waar zijn ze dan?" jeezes.
1 atoombom heeft minstens een kritische massa van 7 kg nodig tel al de rest bij op en je hebt al een serieus grote garage nodig.

Als jij denkt dat saddam 100 atoombommen heeft ben je nog dommer dan ik dacht .

Denk je dat die aan een boom groeien of zoiets?

Citaat:
Zeer amusant natuurlijk maar ik had het nu net over iets anders. Namelijk over de totalitaire fascistische islamregimes, die na de val van nazi-duitsland ( hun trouwe bondgenoot) gewoon verder hebben mogen broeien.
Mogen broeien? Jij moet echt de geschiedenis van die regio eens bestuderen

Citaat:
Tot op de dag van vandaag.
Mensen die afkomen met ",,,...waar zijn nu de wapens...,,," die WETEN NIET DAT HET OM VEEEEEL MEEEER GAAT DAN DAT. Dat zulke mensen roepen dat ze tegen de oorlog in iraq zijn, is logisch toch.

IETS WAT JE NIET BEGRIJPT DAAR KAN JE NIET VOOR ZIJN

De massa begrijpt het ontstaan van de huidige politieke situatie niet.
De massa gelooft toch zoo graag de "underdog".
Tuurlijk gaat het om veel meer de mensen weten dat de mensen weten dat het om olie ging en niet om iraq .

Vergist zich van vijand? Zeg dat tegen de tientallen die in turkije omgekomen zijn . Het conflict in iraq had zonder invasie kunnen opgelost worden dat is wat de mensen bush kwalijk nemen . Jij schijnt te denken alsof de meesten saddam steunen .

Citaat:
3. Mijn nichtje van 15 jaar ziet de zaken zelf realistischer dan u
Mij dochter van 9 m aand weet meer van het midden oosten dan U

Citaat:
LEES EN LEER beste k9.
KEN U VIJAND beste k9.
GET REAL beste k9.
Ik zou zeggen lighten up en word wat miner paranoia het leven zal heel wat leuker zijn
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 09:37   #83
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

Grappig, je maakt hem eerst uit dat hij de feiten niet kent en de geschiedenis beter moet studeren, maar hier suggereer je alsof het regime van Saddam even gevaarlijk is als onze regering.
Nee heb ik nooit gezegd dat heb je verkeerd begrepen zou ik zeggen .

Citaat:
Bekijk zelf eens de geschiedenis, en vraag je dan nog eens af of het niet mogelijk is dat Saddam nog een bedreiging vormde
Nee saddam had zelfs niet de controle over zijn eigen land, saddam had geen grote wapenprogrammas meer en saddam had niks meer om ,moest hij dan toch WMD hebben , ze op hun doel te krijgen .

Nee buiten voor zijn eigen bevolking was saddam op dit moment geen dreiging iedereen die anders zegt heeft gewoon wat teveel de bush propaganda gelooft

Citaat:
Inderdaad, dat is de essentie, totdat er hier twee vliegtuigen in den boerentoren worden gevlogen zullen ze zich blijven vergissen. en dan: wir haben es nicht gewusst
boerentoren ? ach ja ik zie al qaida al plannen zeg maar EU parlement of nato/shape
Oud 25 november 2003, 17:11   #84
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
1 atoombom heeft minstens een kritische massa van 7 kg nodig tel al de rest bij op en je hebt al een serieus grote garage nodig.
Ik vrees dat jouw nucleaire kennis nogal miniem is K9. De hoeveelheid splijtstof in een nucleair wapen kan VEEL kleiner zijn. Hangt gewoon af van het type, "Guntype"-"Little Boy"Hiroshima bommetje met U235 ,ja, dan zit je met die 7 kg in de juiste regionen. "fat man" implosietype, dat was al wat minder van het kunstmatige en toen walgelijk zeldzame element Plutonium 239.

Dat gecombineerd dat men in de jaren 60 gestopt is met de Davey Crocket bazooka- "16 ton TNT" mininuke lanceerende kachelbuis- te ontwikkelen doordat bepaalde verdragen getekend werden.

Waarom denk je dat een 'kleine" of primitieve atoombom niet gemaakt kan worden in een grote garagebox, of kleine machinewerkplaats?
Het enige dat ruimte vraagt is de stralingsbescherming naar Europese of VS norm. Als je niet inzit met de gezondheid of levensduur van de "makers" dan kan je met een conventionele draaibank en freesmachine al veel doen.

Sheba start
Citaat:
Namelijk over de totalitaire fascistische islamregimes, die na de val van nazi-duitsland
K9's afwerking
Citaat:
Ik zou niet weten hoe je dat rotzooitje van Islam staten in die regio zo mmoeten noemen. Maar Democratie is er een modewoord ,gebruikt om een stel "Geestelijke" dictators internationale status te geven.
Oud 25 november 2003, 19:27   #85
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik vrees dat jouw nucleaire kennis nogal miniem is K9. De hoeveelheid splijtstof in een nucleair wapen kan VEEL kleiner zijn. Hangt gewoon af van het type, "Guntype"-"Little Boy"Hiroshima bommetje met U235 ,ja, dan zit je met die 7 kg in de juiste regionen. "fat man" implosietype, dat was al wat minder van het kunstmatige en toen walgelijk zeldzame element Plutonium 239..
En daar zal saddam echt aan geraken en dan nog genoeg voor 100 bommem.

Maar ja we waren al aan het dromen dus waarom niet. Hij is wel nog de UFO van saddam vergeten tesamen met zijn onsterfelijkheidsdrank .

Citaat:
Waarom denk je dat een 'kleine" of primitieve atoombom niet gemaakt kan worden in een grote garagebox, of kleine machinewerkplaats?
Het enige dat ruimte vraagt is de stralingsbescherming naar Europese of VS norm. Als je niet inzit met de gezondheid of levensduur van de "makers" dan kan je met een conventionele draaibank en freesmachine al veel doen..
Heb ik nooit iets over gezegd

Citaat:

Ik zou niet weten hoe je dat rotzooitje van Islam staten in die regio zo mmoeten noemen. Maar Democratie is er een modewoord ,gebruikt om een stel "Geestelijke" dictators internationale status te geven.
Ik reageerde op het "mogen broeien" ik denk niet dat er 1 regio is waar het westen zo in gemoeid heeft.

Nee democratie is er daar helemaal niet .
Oud 25 november 2003, 19:33   #86
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:

Voor de domsten onder ons:

1. Saudi arabie krijgt militaire steun om niet weerloos te zijn in die zee van islamlanden, en zal met die wapens niks kunnen beginnen tegen de vs, PIPO..
Saudi arabie is een moslimland en indien je de locatie zou kennen van dat land onbedreigd door zijn buren.

Niks kunnen beginnen tegen de VS? Ach ja een VS M1A1 is zoveel beter dan een Saudische M1A1

Saudi arabie heeft nu van het modernste materiaal ter wereld en heeft de training geregen ermee om te gaan. Moest de VS die aanvallen zouden ze door hun eigen wapens zware verliezen lijden.

Citaat:
2. Of er wapens zijn,... grapjas 100 atoombommen passen zo in een garageboxke hoor en zelfs in een garagebox-achtige ruimte 500 meter onder de grond. Wie vindt zoiets en daarbij hebben ze toch dank zij dat vn-circus meeeer dan tijd genoeg gehad om ze EENDER WAAR naartoe te brengen. Nu komen zagen van "waar zijn ze dan?" jeezes.

Als jij denkt dat saddam 100 atoombommen heeft ben je nog dommer dan ik dacht .

Denk je dat die aan een boom groeien of zoiets?

Citaat:
Zeer amusant natuurlijk maar ik had het nu net over iets anders. Namelijk over de totalitaire fascistische islamregimes, die na de val van nazi-duitsland ( hun trouwe bondgenoot) gewoon verder hebben mogen broeien.

Citaat:
Tot op de dag van vandaag.
Mensen die afkomen met ",,,...waar zijn nu de wapens...,,," die WETEN NIET DAT HET OM VEEEEEL MEEEER GAAT DAN DAT. Dat zulke mensen roepen dat ze tegen de oorlog in iraq zijn, is logisch toch.

IETS WAT JE NIET BEGRIJPT DAAR KAN JE NIET VOOR ZIJN

De massa begrijpt het ontstaan van de huidige politieke situatie niet.
De massa gelooft toch zoo graag de "underdog".
Tuurlijk gaat het om veel meer de mensen weten dat de mensen weten dat het om olie ging en niet om iraq .

Vergist zich van vijand? Zeg dat tegen de tientallen die in turkije omgekomen zijn . Het conflict in iraq had zonder invasie kunnen opgelost worden dat is wat de mensen bush kwalijk nemen . Jij schijnt te denken alsof de meesten saddam steunen .

Citaat:
3. Mijn nichtje van 15 jaar ziet de zaken zelf realistischer dan u
Mij dochter van 9 m aand weet meer van het midden oosten dan U

Citaat:
LEES EN LEER beste k9.
KEN U VIJAND beste k9.
GET REAL beste k9.
Ik zou zeggen lighten up en word wat miner paranoia het leven zal heel wat leuker zijn

k9 vindt het blijkbaar fijn om mijn posts in 7 stukken te knippen en deze stukken vervolgens te verkrachten. Het is zinloos dat ik opnieuw elke k9reactie citeer en verbeter.

Ik heb op dit forum een gepast spreekwoord gelezen

Voed diegene op die weet dat hij niet weet

Luister naar diegene die weet dat hij weet

Maak diegene wakker die niet weet dat hij weet

En vermijd als de pest diegene die niet weet dat hij niet weet
(chinees spreekwoord)

k9 is duidelijk in de overtuiging dat hij GOED geinformeerd is en hij weet bijgevolg niet

dat hij niet weet
.

Toch ben ik het niet eens met dat deze mensen vermeden moeten worden, het zijn er namelijk te veel.
Deze mensen moeten zwaar geconfronteerd worden met hun eigen kortzichtige uitspraken.
Maar zo over een forum lukt dat in veel gevallen niet.
Deze mensen hebben een diepgaande "tête �* tête" nodig met iemand die ze vertrouwen, voorzien van geschiedenisboeken, kaarten van min. 2000 B.C. tot nu, tijdsbalken langs elkaar leggen van alle versies,... kortom veeel werk aan de winkel.

Deze mensen moeten inzien dat de leugens NOG veel groter zijn en VEEL verder gaan dan alleen maar corrupte amerikanen.

Gewoon doen k9,
doe het voor u kleine van 9 maanden die hopelijk nog 100 jaar vredig mag leven.
Liefst zonder op te groeien met een smerige hoop leugens.

HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE DE GESCHIEDENIS

HERSCHREVEN HEBBEN

HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE NOOIT GESTOPT ZIJN MET

JODENHAAT EN NIET-MOSLIMHAAT TE KWEKEN EN AAN TE LEREN

VANAF DE JONGST DENKBARE LEEFTIJD

HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE DE DUITSE NAZI'S EXPONENTIEEL

OVERTREFFEN

HET ZIJN ENKEL ATHEISTEN DIE ISLAM KUNNEN BEOORDELEN VOOR

WAT HET WERKELIJK IS

en dat is

De grootste MONSTERSEKTE die de wereld ooit gezien heeft.

Wordt het niet hoooog tijd voor IEDEREEN om in te zien dat na de kerstman, de sint en de paashaas, ook GOD niet bestaat.

Wij zijn ANNO 2003 maar miljarden mensen geloven nog steeds in een denkbeeldig opperwezen dat ons gemaakt heeft en waaraan we ons leven moeten wijden. Zo'n mensen zijn voor te beginnen al rijp voor indoctrinatie.
Het is dus wel begrijpelijk dat als mensen in GOD kunnen geloven, ze ook de bewuste leugens, de halve waarheden, de beeldsuggestie van in de media kunnen geloven.

K9 is helaas één van de zovelen die denkt dat de wereldproblemen zijn veroorzaakt door enkele corrupte amerikanen. Was het maar zo simpel.
Oud 25 november 2003, 19:34   #87
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik ben blij dat Sadam weg is, hij was een dictator. Maar ik zou toch nog altijd graag weten of er nu WMD zijn in Irak of niet. Ik geloof er al niet meer in dat ze er liggen.

En indien dit zo is, dan moet Bush dit ook zeggen.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 22:59   #88
k9

Standaard

Citaat:

K9 is helaas één van de zovelen die denkt dat de wereldproblemen zijn veroorzaakt door enkele corrupte amerikanen. Was het maar zo simpel.
Grappig je wilt niet antwoorden omdat het teveel tijd zou kosten maar ondertussen typ je wel een epistel dat nergens op slaat buiten het duidelijk maken dat je islamophoob bent .

Oh en gewoon dit laatste aangehaald om je te zeggen dat dat complete onzin is. Nooit heb ik zoiets gezegd en het is trouwens fout ook.
Oud 26 november 2003, 18:30   #89
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

K9 ik heb al meeermaals kunnen lezen hoe u de zaak in het middenoosten herleidt tot hebberige amerikanen die de hele regio onderdrukken voor olie. Dikke ZWAM natuurlijk :o .

En ik weet niet waar u gelezen hebt dat ik omwille van tijdsgebrek iets niet zou beantwoorden. Ik zei WEL dat het niet zinvol is om telkens opnieuw al u goedgeïnformeerde, weloverwogen dwalingen recht te zetten want dit komt neer op 10 keer hetzelfde zeggen tegen de zelfde persoon dan nog.

En in plaats van mij islamofoob te noemen, noem mij dan ineens godsdienstofoob of iets dergelijks.
Islamofoob zijn is volgens mij iets wat iedereen kan zijn.
Het is toch begrijpelijk dat iemand, die realistisch genoeg is om niet in goden te geloven, een enorme afkeer heeft van zoiets als islam. Als men de geschiedenis van het christendom langs die van de islam legt dan wordt het al snel duidelijk dat islam niet "just another religion" is.
Wanneer een vrij- en ruimdenkend mens dat NIET inziet dan kent deze persoon de islam niet. 8)
Oud 27 november 2003, 14:33   #90
k9

Standaard

Citaat:
K9 ik heb al meeermaals kunnen lezen hoe u de zaak in het middenoosten herleidt tot hebberige amerikanen die de hele regio onderdrukken voor olie. Dikke ZWAM natuurlijk :o .
Sommige zaken zijn inderdaad zo neem nu de oorlog in iraq . Wat is de voornaamste reden dat de VS 150 000 soldaten daar heeft inderdaad olie .

Voor de rest heb ik het westen gezegd niet de VS

Citaat:
En in plaats van mij islamofoob te noemen, noem mij dan ineens godsdienstofoob of iets dergelijks.
Islamofoob zijn is volgens mij iets wat iedereen kan zijn.
Het is toch begrijpelijk dat iemand, die realistisch genoeg is om niet in goden te geloven, een enorme afkeer heeft van zoiets als islam. Als men de geschiedenis van het christendom langs die van de islam legt dan wordt het al snel duidelijk dat islam niet "just another religion" is.
Wanneer een vrij- en ruimdenkend mens dat NIET inziet dan kent deze persoon de islam niet. 8)
Euh als je de beide godsdiensten naast elkaar legt zijn die even slecht hoor het valt me gezoon op dat je constant op de islam zit te kappen en nooit op een andere religie.
Oud 27 november 2003, 18:31   #91
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sommige zaken zijn inderdaad zo neem nu de oorlog in iraq . Wat is de voornaamste reden dat de VS 150 000 soldaten daar heeft inderdaad olie .
Ah, dus u hetb teogang tot de oliecontracten, heb je soms ergens een link die naar die documenten wijst, of ben ik naïef om te stellen dat je je baseert op geruchten, populaire anti-Amerikaanse trends en andere quatsch?

Citaat:
Euh als je de beide godsdiensten naast elkaar legt zijn die even slecht hoor het valt me gezoon op dat je constant op de islam zit te kappen en nooit op een andere religie.
Misschien omdat de Islam een actueel probleem vormt, terwijl de tijden van de kruistochten toch al een tijdje voorbij zijn en niet meer echt tot het gedachtegoed van de Kerk behoren?
Oud 27 november 2003, 19:40   #92
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, dus u hetb teogang tot de oliecontracten, heb je soms ergens een link die naar die documenten wijst, of ben ik naïef om te stellen dat je je baseert op geruchten, populaire anti-Amerikaanse trends en andere quatsch?
Sorry, ik heb de hele discussie niet gelezen maar toch: Ik vond het contract voor Halliburton anders wel een teken aan de wand(en ja, dat is een oliecontract). Of waarom werd het ministerie van olie beschermd maar dat van volksgezondheid niet.
De olie ging niet om olie, olie was slechts een deelreden. Maar zeggen dat het géénenkele rol gespeeld heeft. Lijkt me wat overdreven.
Oud 27 november 2003, 19:42   #93
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sorry, ik heb de hele discussie niet gelezen maar toch: Ik vond het contract voor Halliburton anders wel een teken aan de wand(en ja, dat is een oliecontract). Of waarom werd het ministerie van olie beschermd maar dat van volksgezondheid niet.
De olie ging niet om olie, olie was slechts een deelreden. Maar zeggen dat het géénenkele rol gespeeld heeft. Lijkt me wat overdreven.
Aha, maar ik ontken niet dat olie een deelreden is, maar u hebt wel gezegd:
Citaat:
Wat is de voornaamste reden dat de VS 150 000 soldaten daar heeft inderdaad olie .
De oorlog is niet gestart omwille om een contract te kunnen aanbieden aan Halliburton, ik neem aan dat u verstandig genoeg bent om dat te beseffen
Oud 27 november 2003, 19:47   #94
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha, maar ik ontken niet dat olie een deelreden is, maar u hebt wel gezegd:
Citaat:
Wat is de voornaamste reden dat de VS 150 000 soldaten daar heeft inderdaad olie .
psst... Dat was ik niet!
Oud 28 november 2003, 10:47   #95
k9

Standaard

Citaat:

Gewoon het nieuws ? Maar dan wel meer dan VTM natuurlijk .

Citaat:

Misschien omdat de Islam een actueel probleem vormt, terwijl de tijden van de kruistochten toch al een tijdje voorbij zijn en niet meer echt tot het gedachtegoed van de Kerk behoren?
Ach ja zeg dat in noord ierland
Oud 28 november 2003, 10:51   #96
k9

Standaard

Citaat:

De oorlog is niet gestart omwille om een contract te kunnen aanbieden aan Halliburton, ik neem aan dat u verstandig genoeg bent om dat te beseffen
Nee de oorlog is vooral gestart zodat de VS ten dele controle kan krijgen over de olieprijs en die zo naar beneden kan halen. Moest het haliburton niet zijn was het wel een ander VS bedrijf.
Oud 29 november 2003, 20:02   #97
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

[size=6]K9 is blind

en ziet

in het beste geval

de helft.[/size]

maak u nie te moe aan dat onwijs.
Oud 1 december 2003, 07:28   #98
k9

Standaard

Citaat:
[size=6]K9 is blind

en ziet

in het beste geval

de helft.[/size]

Mai weer zo'n schitterende argumenten
Oud 1 december 2003, 21:37   #99
MiSTa SCienTiST
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
[size=6]K9 is blind

en ziet

in het beste geval

de helft.[/size]

nix argumenten, dit stond gewoon goed onder uw posts.
Oud 2 december 2003, 07:32   #100
k9

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=6]K9 is blind

en ziet

in het beste geval

de helft.[/size]

nix argumenten, dit stond gewoon goed onder uw posts.
En weer een compleet nutteloze post . Ik vraag me af of je wel iets anders kan ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be