![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niks kunnen beginnen tegen de VS? Ach ja een VS M1A1 is zoveel beter dan een Saudische M1A1 ![]() Saudi arabie heeft nu van het modernste materiaal ter wereld en heeft de training geregen ermee om te gaan. Moest de VS die aanvallen zouden ze door hun eigen wapens zware verliezen lijden. Citaat:
Als jij denkt dat saddam 100 atoombommen heeft ben je nog dommer dan ik dacht . Denk je dat die aan een boom groeien of zoiets? Citaat:
Citaat:
Vergist zich van vijand? Zeg dat tegen de tientallen die in turkije omgekomen zijn . Het conflict in iraq had zonder invasie kunnen opgelost worden dat is wat de mensen bush kwalijk nemen . Jij schijnt te denken alsof de meesten saddam steunen . Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee buiten voor zijn eigen bevolking was saddam op dit moment geen dreiging iedereen die anders zegt heeft gewoon wat teveel de bush propaganda gelooft Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gecombineerd dat men in de jaren 60 gestopt is met de Davey Crocket bazooka- "16 ton TNT" mininuke lanceerende kachelbuis- te ontwikkelen doordat bepaalde verdragen getekend werden. Waarom denk je dat een 'kleine" of primitieve atoombom niet gemaakt kan worden in een grote garagebox, of kleine machinewerkplaats? Het enige dat ruimte vraagt is de stralingsbescherming naar Europese of VS norm. Als je niet inzit met de gezondheid of levensduur van de "makers" dan kan je met een conventionele draaibank en freesmachine al veel doen. Sheba start Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja we waren al aan het dromen dus waarom niet. Hij is wel nog de UFO van saddam vergeten tesamen met zijn onsterfelijkheidsdrank . Citaat:
Citaat:
Nee democratie is er daar helemaal niet . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
k9 vindt het blijkbaar fijn om mijn posts in 7 stukken te knippen en deze stukken vervolgens te verkrachten. Het is zinloos dat ik opnieuw elke k9reactie citeer en verbeter. Ik heb op dit forum een gepast spreekwoord gelezen Voed diegene op die weet dat hij niet weet Luister naar diegene die weet dat hij weet Maak diegene wakker die niet weet dat hij weet En vermijd als de pest diegene die niet weet dat hij niet weet (chinees spreekwoord) k9 is duidelijk in de overtuiging dat hij GOED geinformeerd is en hij weet bijgevolg niet dat hij niet weet. Toch ben ik het niet eens met dat deze mensen vermeden moeten worden, het zijn er namelijk te veel. Deze mensen moeten zwaar geconfronteerd worden met hun eigen kortzichtige uitspraken. Maar zo over een forum lukt dat in veel gevallen niet. Deze mensen hebben een diepgaande "tête �* tête" nodig met iemand die ze vertrouwen, voorzien van geschiedenisboeken, kaarten van min. 2000 B.C. tot nu, tijdsbalken langs elkaar leggen van alle versies,... kortom veeel werk aan de winkel. Deze mensen moeten inzien dat de leugens NOG veel groter zijn en VEEL verder gaan dan alleen maar corrupte amerikanen. Gewoon doen k9, doe het voor u kleine van 9 maanden die hopelijk nog 100 jaar vredig mag leven. Liefst zonder op te groeien met een smerige hoop leugens. HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE DE GESCHIEDENIS HERSCHREVEN HEBBEN HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE NOOIT GESTOPT ZIJN MET JODENHAAT EN NIET-MOSLIMHAAT TE KWEKEN EN AAN TE LEREN VANAF DE JONGST DENKBARE LEEFTIJD HET ZIJN DE ISLAMISTEN DIE DE DUITSE NAZI'S EXPONENTIEEL OVERTREFFEN HET ZIJN ENKEL ATHEISTEN DIE ISLAM KUNNEN BEOORDELEN VOOR WAT HET WERKELIJK IS en dat is De grootste MONSTERSEKTE die de wereld ooit gezien heeft. Wordt het niet hoooog tijd voor IEDEREEN om in te zien dat na de kerstman, de sint en de paashaas, ook GOD niet bestaat. Wij zijn ANNO 2003 maar miljarden mensen geloven nog steeds in een denkbeeldig opperwezen dat ons gemaakt heeft en waaraan we ons leven moeten wijden. Zo'n mensen zijn voor te beginnen al rijp voor indoctrinatie. Het is dus wel begrijpelijk dat als mensen in GOD kunnen geloven, ze ook de bewuste leugens, de halve waarheden, de beeldsuggestie van in de media kunnen geloven. K9 is helaas één van de zovelen die denkt dat de wereldproblemen zijn veroorzaakt door enkele corrupte amerikanen. Was het maar zo simpel.
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben blij dat Sadam weg is, hij was een dictator. Maar ik zou toch nog altijd graag weten of er nu WMD zijn in Irak of niet. Ik geloof er al niet meer in dat ze er liggen.
En indien dit zo is, dan moet Bush dit ook zeggen.
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Oh en gewoon dit laatste aangehaald om je te zeggen dat dat complete onzin is. Nooit heb ik zoiets gezegd en het is trouwens fout ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() K9 ik heb al meeermaals kunnen lezen hoe u de zaak in het middenoosten herleidt tot hebberige amerikanen die de hele regio onderdrukken voor olie. Dikke ZWAM natuurlijk :o .
En ik weet niet waar u gelezen hebt dat ik omwille van tijdsgebrek iets niet zou beantwoorden. Ik zei WEL dat het niet zinvol is om telkens opnieuw al u goedgeïnformeerde, weloverwogen dwalingen recht te zetten want dit komt neer op 10 keer hetzelfde zeggen tegen de zelfde persoon dan nog. ![]() En in plaats van mij islamofoob te noemen, noem mij dan ineens godsdienstofoob of iets dergelijks. Islamofoob zijn is volgens mij iets wat iedereen kan zijn. Het is toch begrijpelijk dat iemand, die realistisch genoeg is om niet in goden te geloven, een enorme afkeer heeft van zoiets als islam. Als men de geschiedenis van het christendom langs die van de islam legt dan wordt het al snel duidelijk dat islam niet "just another religion" is. Wanneer een vrij- en ruimdenkend mens dat NIET inziet dan kent deze persoon de islam niet. 8)
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb ik het westen gezegd niet de VS Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De olie ging niet om olie, olie was slechts een deelreden. Maar zeggen dat het géénenkele rol gespeeld heeft. Lijkt me wat overdreven.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() [size=6]K9 is blind
en ziet in het beste geval de helft.[/size] maak u nie te moe aan dat onwijs.
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mai weer zo'n schitterende argumenten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Partijlid