![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie treft de meeste schuld voor de sluiting van VW? | |||
Onze politiekers |
![]() ![]() ![]() |
31 | 33,70% |
De directie van VW |
![]() ![]() ![]() |
21 | 22,83% |
De globalisering van de wereldeconomie |
![]() ![]() ![]() |
21 | 22,83% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,65% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Goelags waren gewoon gevangenissen, het aantal gevangenen lag evenhoog als in West-Europa, zie de studies aan Birmington, CUNY en UCLA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Neen, ik wijs gewoon op het beleid van een doorsnee kapitalistisch land. Sorry dat je moeite hebt om ermee om te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Helemaal mee eens, daarom dat jij een front zal vormen met de onderdrukten en de acties van VW zal veroordelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Mooi, dan zijn we al met twee Ruslandreizigers die nuchter genoeg zijn om westerse retoriek van realiteit te onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even ter informatie: over welke onderdrukten heb je het? en wie wordt er door VW onderdrukt? Laatst gewijzigd door baarle : 21 november 2006 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pol Pot was een kapitalist, gesteund door de VS? Pol Pot een onschuldig instrument in de handen van de Amerikanen? Het is toch de RODE KHMER die daar miljoenen mensen de dood heeft ingejaagd, of vergis ik me? De Goelags zijn gewone gevangenissen waar mensen vertoefden en alle nodige zorgen kregen? Gaat u me nu ook vertellen dat de zuiveringen van Stalin overal in Europa plaats vonden, of misschien dat ze nooit bestaan hebben? Mao zal waarschijnlijk ook een braaf klein mannetje zijn dat voor iedereen in zijn rijk het beste wilde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook dat dat kerkgebouw gelogeerd. In de eidjaren 60. heb nog nen foto met gagarin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Wat een zever, als die commies hier een gazelle verscheurd zien worden door een leeuw in een natuurdocumentaire, dan zal het nog de schuld van het kapitalisme zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal mijn vraag: wie wordt er onderdrukt door VW-Vorst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe me dus een lol, stop met mij voor jouw hersenschimmen te pakken. Ik pas niet in jouw geprefabriceerde schemaatjes. Ik vind communisme niet het tegengestelde van kapitalisme of vice versa. Ik beoordeel programma's en partijen op hun streven naar onafhankelijkheid van de mens, en niet op hun onderdrukkingsgehalte. Met jouw cliché's kan ik niets aanvangen, maar ik kan er begrip voor opbrengen dat een jong mens zich daar fanatiek aan vastklampt. Wees gerust, ook dat gaat over. Laatst gewijzigd door baarle : 21 november 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het heeft iets pathologisch. Laatst gewijzigd door baarle : 21 november 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Misschien ligt het allemaal in de lijn van een groter beeld.
De tijd dat het westen de baas was aangaande kwaliteit en innovatie is op zijn einde aan het komen. Het is geweten dat de autoindustrie het oosten heeft onderschat. Slechtere verkoop en overproductie... morgen GM. En de toekomst van andere sectoren?? Zoals computers, scheikundige? Die gele mannetjes studeren en werken de pannen van het dak. En idd, diensten en onderlinge binnenlandse handel brengen geen geld in het laatje. Ik zie binnen de 15 jaren nog belangrijke verschuivingen. En stappen terug zullen we moeten. Mijn gedacht. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 21 november 2006 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Tjonge tjonge tjonge....welk een discussie....
De pc'ers en de sossen hebben generaties lang gevegeteerd op de overwinning op den Duits... Nu den Duits eens uit eigen beweging terug naar huis gaan nu is het ook weer niet goed... tssssssss....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Partijlid
|
![]() Juist ja, liever barsten dan buigen, die duizenden mensen die binnekort zonder job zitten moeten waarschijnlijk nog trots zijn ook zeker ?
Ik stel voor dat u even niet aan het tellertje van het aantal postings denkt, en met uw beide voetjes weer terug op aarde land. Hier beneden ziet het er toch een beetje anders uit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten we u vandaag de dag in een Goelach compatibele gevangenis / strafkamp opsluiten, ... Ge zou amnesty international nogal eens ne keer tekeer horen gaan... By the way gisteren toevallig die zomer reportage over Siberië gezien, ... ? aangename "jeugdinstelling" hadden ze daar, ... in de winter -50 °c tegen uw oren, ... Hier maken ze al van hun oren als ze gene pc krijgen met internet, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden, zorgen dat je de dingen in staat houd die het bedrijf in staat stellen goedkope Call centers, en coderingcenters te gebruiken. ![]() Uiteindelijk vinden ze daar ook wel weer wat op, maar tegen dien tijd moet ge weer iets anders gevonden hebben hé. Zo zit dat in de kennisindustrie, zorg in elk geval dat ge door uw gesaneer en moderniseer uw eigen postje niet wegknipt. Bvb, external hosting, onzen baas zijn natte droom, zo moet hij ons geen grote fees meer betalen, om in t weekend webservers etc te komen herbooten als die platliggen... Fijne mens, ... ik heb mij al gemanouvreerd dat ik mij nu bezig houd met kabelkes en apparatuur die hij gaat nodig hebben om dat te kunnen realiseren, ... en ik lig al op vinkenslag voor wat zijn volgende mogelijk move kan zijn... In deze branch moet ge uitgeslapen zijn, en uw oren en ogen openhouden, anders rijden ze u nog veel vlugger van de baan als in een autofabriek. Ik heb zo'n X collega, jaren ervaring in een bepaald veld van networking, zijn dagprijs lag de helft hoger dan de mijne, ik en een paar collega's hadden hem al gezegd, maat kijkt uit, de concurentie is bezig met dit en dat, maakt dat ge uit dat product uitgeraakt, ... nog geen 6 maand later was het al van dat. Knip op een zijspoor en nen andere met veel minder ervaring maar wel meer ervaring in dat nieuw product zat op zijne stoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() een Duits bedrijf dat kan kiezen tussen een vestiging in Duitsland en een vestiging in België kiest natuurlijk voor zijn eigen Duitse vestiging.
Is ook niet meer als normaal, Eigen volk eerst zit in ieder van ons, waarvan dit wederom een bewijs is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeg geachte Praetorian, je kent toch de vergelijking tussen jouw leuke gedachtegoed en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=4Wjs9...elated&search= ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar over Pol Pot heeft hij wel gelijk. De Rode Khmer werden gesteund door zowel China als de VS tijdens de Cambodiaanse burgeroorlog in de jaren '70 en '80. Dat is een feit. De VS wilden immers verhinderen dat Vietnam in haar buurland aan invloed zou winnen. Vietnam steunde de Cambodia's People's Party van de latere premier Hun Sen. De VS steunde eerst de Funcinpec-royalisten (van Norodom Sihanouk), maar deze gingen een tijdelijke coalitie aan met de Rode Khmer, tegen de CPP van Sen. Ondanks de steun verloren de Rode Khmer in 1979 de macht, dankzij een Vietnamese interventie. Het zijn dus de Vietnamese communisten en hun bondgenoot Sen die de Killing Fields hebben gestopt. Later wisselden de royalisten van kamp en sinds 1993 is er een coalitie tussen Sen en de Funcinpec. De Rode Khmer hun ideologie is een mengeling van agrarisch populisme, gericht tegen intellectuelen en stedelingen, extreem nationalisme, gericht tegen de traditionale vijand Vietnam, en ultra-autoritair maoïsme. Pol Pot was natuurlijk geen kapitalist, maar Siad Barré van Somalië evenmin, en die werd in die periode ook gesteund door de VS (en China) tegen de door de Russen gesteunde Ethiopiërs. Realpolitik weet je wel, ideologie was van secundair belang voor de Kissinger-realisten. Of ben je de Amerikaanse steun voor de Afghaanse mujaheddin vergeten?
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 21 november 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |