![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we zoeken het weer even in eigen land...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn smaak wijkt af van datgene wat ik hier post. ![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah zo, ik dacht al, wat heeft die Kim toch een eclectische smaak.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#85 |
Burgemeester
|
![]() 30 maart
Avondcursus voor de mannen! Avondcursus voor mannen Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 avonden en zal de volgende onderwerpen omvatten: DAG 1 HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER? Stappenplan en diavoorstelling. TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie. VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER? Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining) IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FOUT PARKEERT? Rijsimulator. DE AFSTANDSBEDIENING? De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen. HOE KAN JE DINGEN VINDEN? Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum. DAG 2 LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel. BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE PowerPoint presentatie. ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waar gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde. DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts. BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER? Praktijkles en rollenspel. HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken. BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT? Neem agenda / PDA mee naar de cursus. LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij. Hij fluistert haar in het oor: "In alle kwade dagen was jij bij mij”. “Toen ik ontslagen werd, was je er. Toen mijn zaak bankroet ging, stond je achter mij. Toen mijn huis afbrandde, zijn we samen een ander onderdak gaan zoeken, en toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn zij. Weet je wat ik denk?" De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering. "Zeg het maar schat." zegt ze snikkend. ... "Dat jij ongeluk brengt, TRUT!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zit lekker snoepgoed tussen
![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 26 november 2006 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ah my Gad! Doe die foto weg, Pukkie! NU!!! Gij verpest ons mannelijk SCHOON draad!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar Pukkie, da krijgde nog wel terug manneke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() het is door zo'n soort van mannen dat er meer vrouwen 'butch' worden
![]() Dan kunt ge evengoed foto's van der Hasselhoff posten ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 26 november 2006 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |