Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 10:40   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De vraag is wat Flahaut en zijn armée-top in ruil kregen voor hun medewerking aan het oplossen van Lorre' s financiële situatie. Intussen gaan de uitvoerders van de opdracht misschien wél achter de tralies.

Papa-roi zwijgt vanzelfsprekend als vermoord over de schade die de rest van zijn armlastige famille door zoonlief's zoektocht naar bijkomende financiën oploopt.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 10:42.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 10:43   #82
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Een echte Belg die Laurent; sjoemelen als het kan en een ander de schuld laten krijgen als het moet. Hoeveel mensen op dit forum hebben nog nooit een fiscaal of boekhoudkundig trucje gebruikt (of laten gebruiken) om zijn/haar belastingsbrief wat voordeliger uit te laten komen? Niet dat ik het gesjoemel goedkeur, verre van zelfs, maar doen alsof alleen het koningshuis uit profiteurs bestaat is de waarheid geweld aan doen. We zijn nu eenmaal een natie van achterpoortgebruikers. Ik vermoed dan ook dat een deel van de zure reacties hier eerder voortkomen uit jaloezie dan uit oprechte verontwaardiging.

Diegenen die stelend en sjoemelend door het leven gaan, onverholen de democratie vermoorden en van de waarheid een hoer maken zijn diegenen die nu op kerstdag op hun eigen propagandazender een toespraak komen geven over de reden waarom eerlijke, verantwoordelijke en democratische burgers buiten de wet moeten worden gesteld én gehouden....
Oud 4 december 2006, 10:43   #83
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Een echte Belg die Laurent; sjoemelen als het kan en een ander de schuld laten krijgen als het moet. Hoeveel mensen op dit forum hebben nog nooit een fiscaal of boekhoudkundig trucje gebruikt (of laten gebruiken) om zijn/haar belastingsbrief wat voordeliger uit te laten komen? Niet dat ik het gesjoemel goedkeur, verre van zelfs, maar doen alsof alleen het koningshuis uit profiteurs bestaat is de waarheid geweld aan doen. We zijn nu eenmaal een natie van achterpoortgebruikers. Ik vermoed dan ook dat een deel van de zure reacties hier eerder voortkomen uit jaloezie dan uit oprechte verontwaardiging.
nu u er toch over begint ... het koningshuis heeft dat niet nodig he, fiscale spitstechnologie ?! ... want ons koningshuis betaalt GEEN belastingen, GEEN successierechten ... WAAROM eigenlijk niet ?! ... en dan, binnenkort ongetwijfeld weer, in de kerstboodschap de mond vol over SOLIDARITEIT ... mooi is dat ... HYPOCRIET noemen ze dat bij ons ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 11:07   #84
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

De afwezigheid van enige bubbeltjes steekt mij tegen eig
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 11:11   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel mensen op dit forum hebben nog nooit een fiscaal of boekhoudkundig trucje gebruikt (of laten gebruiken) om zijn/haar belastingsbrief wat voordeliger uit te laten komen?
Desalniettemin betalen die mensen, in tegenstellig tot degenen die NIET gelijk zijn voor de belgische wet, belasting. Véél belasting. Belasting waarvan, o.a. Flahaut, gul gebruik maakt om de belabberde financiële toestand van een prinselijke bedelaar PS-gewijze te verbeteren.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 december 2006 om 11:20.
Oud 4 december 2006, 11:12   #86
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Kijk, ik ben verre van koningsgezind maar ik kan er wel de humor van inzien dat Laurent tenminste nog de moeite doet om te sjoemelen om aan extra geld te geraken. Natuurlijk weer op zijn eigen naïeve wijze maar liever een prins met een duister randje dan een kamerplant zoals Filip.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 11:14   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
De afwezigheid van enige bubbeltjes steekt mij tegen eig
De aanwezigheid van hun Voorzitter compenseerde dat echter al ruimschoots.

'Wij sjoemelen allemaal in het klein, dus waarom een prinselijke PS-er niet in het groot'?
Oud 4 december 2006, 11:16   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, ik ben verre van koningsgezind maar ik kan er wel de humor van inzien dat Laurent tenminste nog de moeite doet om te sjoemelen om aan extra geld te geraken.
Wedden dat je jouw gevoel voor humor deelt met Hans1?
Oud 4 december 2006, 11:26   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel mensen op dit forum hebben nog nooit een fiscaal of boekhoudkundig trucje gebruikt (of laten gebruiken) om zijn/haar belastingsbrief wat voordeliger uit te laten komen? Niet dat ik het gesjoemel goedkeur, verre van zelfs, maar doen alsof alleen het koningshuis uit profiteurs bestaat is de waarheid geweld aan doen.
Citaat:
Kijk, ik ben verre van koningsgezind maar ik kan er wel de humor van inzien dat Laurent tenminste nog de moeite doet om te sjoemelen om aan extra geld te geraken.
Oud 4 december 2006, 11:30   #90
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Your point being?

Er is niets tegengestelds aan tegelijk iets afkeuren maar er wel de humor van kunnen inzien. Zoals die man die een volle betonmolen leegkapte in de cabriolet van de minnaar van zijn vrouw, niet goed te keuren, wel humor.
Oud 4 december 2006, 11:34   #91
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, ik ben verre van koningsgezind maar ik kan er wel de humor van inzien dat Laurent tenminste nog de moeite doet om te sjoemelen om aan extra geld te geraken. Natuurlijk weer op zijn eigen naïeve wijze maar liever een prins met een duister randje dan een kamerplant zoals Filip.
God weet waar houd dien triestigaard zich allemaal mee bezig, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 11:38   #92
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Your point being?

Er is niets tegengestelds aan tegelijk iets afkeuren maar er wel de humor van kunnen inzien. Zoals die man die een volle betonmolen leegkapte in de cabriolet van de minnaar van zijn vrouw, niet goed te keuren, wel humor.

Wel da van dien betonmolen, da keur ik nu wel goed zie,

hij had maar van die vent zijn vrouw moeten blijven, hé... en trouwens hij mag nog van geluk spreken, dat alleen maar zijne cabrio vol beton hing... Sommigen hadden hem betonnen voeten gegeven.
Oud 4 december 2006, 11:39   #93
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Da was nog iets voor de venten van de vrouwen waar Berre mee in de koffer gedoken is, ...

Den berre zijne mercedes R klasse vol beton kieperen, ... zonde van dien auto, (k vind da persoonlijk nie mis, alleen wa duur... )
Oud 4 december 2006, 11:44   #94
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wel da van dien betonmolen, da keur ik nu wel goed zie,

hij had maar van die vent zijn vrouw moeten blijven, hé... en trouwens hij mag nog van geluk spreken, dat alleen maar zijne cabrio vol beton hing... Sommigen hadden hem betonnen voeten gegeven.
Blijkbaar hebben sommigen een klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt. Het was geen minnaar van zijn vrouw. Het koppel had in een wedstrijd die cabrio gewonnen. De afgevaardigde kwam met die cabrio en een bos bloemen voor de vrouw. De chauffeur dacht dat het de minnaar van zijn vrouw was. In feite kieperde die chauffeur zijn eigen cabrio vol beton.
Oud 4 december 2006, 11:48   #95
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Blijkbaar hebben sommigen een klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt. Het was geen minnaar van zijn vrouw. Het koppel had in een wedstrijd die cabrio gewonnen. De afgevaardigde kwam met die cabrio en een bos bloemen voor de vrouw. De chauffeur dacht dat het de minnaar van zijn vrouw was. In feite kieperde die chauffeur zijn eigen cabrio vol beton.

Dan is het nog grappiger,

(Sjans dat m den deurwaarder geen betonen voeten gegeven heeft, ... )

trouwens wa doede nu met ne cabrio in den belgiek het regent daar toch veel te veel,
Oud 4 december 2006, 11:49   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Your point being?

Vergeet intussen niet wie de rekening voor de niet goed te keuren humor betaalt, en daar kan ik, in tegenstelling tot jij, niet mee lachen.
Oud 4 december 2006, 11:52   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
LOL!
Oud 4 december 2006, 12:02   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Da was nog iets voor de venten van de vrouwen waar Berre mee in de koffer gedoken is, ...
Of voor de vrouw die met de gevolgen zit van het 'cement' dat de Lorre in dezelfde 'villa Clement' verschoot als waar de belzieke legertop de belastingen, die wij niet konden ontduiken, insteekt?
Oud 4 december 2006, 12:06   #99
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met dit verschil dat als men gesjoemel vermoed men een onderzoek start en tegen die profiteur niet, niettegenstaande hij vragende partij was.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2006, 12:26   #100
Metal Tom
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Met dit verschil dat als men gesjoemel vermoed men een onderzoek start en tegen die profiteur niet, niettegenstaande hij vragende partij was.
Daar ben ik het mee eens maar bij Laurent krijgen we tenminste waar voor ons geld. In ruil voor oner belastingscentjes krijgen we van hem tenminste nog wat pittige verhaaltjes en dat is meer dan we van de rest krijgen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be