![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we België opblazen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
125 | 68,31% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
58 | 31,69% |
Aantal stemmers: 183. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Met de "belgische" modegril zal het net zo vergaan als met de olifantenpijpen en polyester hemden van de jaren '70. Men zal achteraf beschaamd zijn eraan toegegeven te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eenvoudig, stem NVA of VB dan is er geen Belgische meerderheid te vormen en de rest komt van zelf ...
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Let maar op onze paras zijn getrained ze doen al maanden oefeningen op het platte land... En tanks; welke tanks? ![]() ![]() ![]() trouwens lees dit eens: 1. Nederland heeft voor het behoud van vrede, vrijheid en veiligheid behoefte aan een deugdelijk leger. 2. Dit leger dient, bij voorkeur in internationaal verband, waarborgen te bieden voor vrede, vrijheid en veiligheid. Niet alleen dicht bij huis, maar zo nodig ook ver weg. 3. Het leger moet dan ook te allen tijde voor deze taken berekend zijn. 4. Het Nederlandse leger verdient de steun van onze samenleving. [/FONT] (http://www.onsleger.nl/) hihi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() ik heb toch een idee voor een explosie (dus van buitenaf):
Stuur Filip de winter naar China voor buitenlandse politieke doeleinden en binnen de kortste keren lopen er meer chinezen in groene pakjes rond in België dan Belgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch degene die twee keer explosie schrijft als hij een keer implosie bedoelt? Ik weet best wat die twee woorden betekenen dus daar hoef je de VanDale en Wikipedia niet bij te halen. Schrijven wat je bedoelt is voldoende. En omdat jij er maar wat uitslaat zou ik mijn mening niet meer mogen uiten? Wat een pretentie zeg!
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn diepste overtuiging is, dat we zowel aan een explosie als aan een implosie moeten werken op ons kopkussen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen daartoe dan een politieke Tijdelijke Vereniging oprichten onder separatisten, over de partijgrenzen heen. Zoals het nu zit, werken iedereen om des wille des machtsgeilheid dapper mee aan het Unitaire België... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Largo:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Ja! Ik reageerde gewoon op het feit dat knuppel een directe aanval op mijn persoon deed! knuppel:"Over het gebrek aan hoofdletters, de taal-en spraakkundige fouten in dit lange verhaal gaan we niet struikelen, maar snapt er nog iemand niet wat deze, zonder twijfel goede Belg, eigenlijk bedoelt?" Wat ik wou zeggen was duidelijk *en al die praat voor de vaak die erna kwam was voor niks nodig...Of misschien heeft knuppel aandacht nodig? Wel die krijgt hij niet van mij! Van u duidelijk wel... Ik vind het niet nodig mezelf goed te spreken indien u dit wel vind graag een uitleg... *mits een beetje goeie wil kan je dit veranderen: "een explosie kan dat niet! Als er al iets zou kunnen is het een implosie en dan nog..." in "een explosie kan niet! Als er al iets zou kunnen is het een implosie; en dan nog..." (en indien de ... niet duidelijk is;...=zelf dat betwijfel ik) Of helemaal niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Het spijtige is dat je verder dan je kopkussen nooit zult geraken! Als je je vraag nu even anders stelt meer in deze vorm: "Zal België ooit worden opgeblazen?" Dan zou ik deze vraag zelf zeer retorisch vinden(d.i. buiten je eigenste droomwereld* gerekend) ... ![]() *freud relateerde dromen (bijna) altijd met seksuele driften; gaan we dit even projecteren op u (en natuurlijk uw mede anarchisten/separatisten) ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 6 december 2006 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Ze zouden beter die achterlijke hoop stenen in den Westhoek(=IJzertoren) opblazen.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een anti-Vlaming als jou is dit een voorspelbaar antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
nogtans ben ik niet zo voor het idee van fisherman Omdat ik niet vind dat we ons verleden mogen vernietigen... Doch de ijzerbedevaart mag er gerust wel aan geloven van mij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb een gek idee. Waarom laten we niet gewoon de democratie haar werk doen? We kunnen de Belze staat proberen te democratiseren, dan zullen het de franstaligen zijn die ze zullen opblazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist trouwens niet dat stenen achterlijk konden zijn. Half Brussel is volgens jouw wellicht uit intelligente stenen opgetrokken omdat er Congolees bloed aan kleeft?
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn het dezelfde Franstaligen die, mede dank de staatshervormingen met Hugo Schiltz, alle macht in handen kregen om het democratiseren van Belgique te beletten.
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Heeft u al eens aan internering gedacht? Ik bedoel, hoe verschrikkelijk je jeugd ook was, dokters kunnen dat trauma best verzachten.
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 6 december 2006 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Alleen is het al bedacht door een echte gek? Laat ons alle wetten dus onmiddelijk toetsen aan de grondwet! (bhv onverwijld doorvoeren). Want het cgkr(niet verkozen regering) min of meer voor en in deze bevoegd doet juist het tegenovergestelde! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() Wel ja da bedoel ik, dat is het enige waar de gemiddelde vlaamse politieker zich nog mee bezig houd.
![]() Als de kindjes blijven ruzie maken over wie er in de zandbak mag spelen en wie niet, blijft Elio de zand ongestoord de zand naar zijne kant scheppen. Zolang de mannen uit het VB klasje maar niet kunnen meespelen is het in orde ![]() anders zie ik niet echt veel opgeblazen worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |