![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() BON, BACK TO TOPIC:
Citaat:
Misschien dat de stad dan de volgende keer wat sneller en doortastender optreedt tegen de allochtone agitatoren! Iedereen die schade geleden heeft, kan daarvoor altijd een schadeclaim indienen bij de stadskas in de Hofstraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal mijn factuur naar het schaduw-cabinet sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen die gasten moeten de rekening betalen... wie het potje breekt ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat degene die de schade hebben aangericht de schade dan ook is vergoeden.Nu is het wel makkelijk ze doen alles stuk en een ander betaald want wie moet er mee de stadskas spekken ,de brave burger die niks kapot gedaan heeft.Dus automatisch betalen wij voor de ellende die ons wordt aangedaan.Hier begrijp ik de logica niet van.Als ze de schadefaktuur is naar de ouders van die rebellen sturen dan gaan die ouders hun kinderen mss in het oog houden in de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij vergaderen (meestal) in de vergaderzaal van Taverne Rubenshof op de Groenplaats. Die 5 Euro dienen om de consumpties te betalen. Niks schandelijks, behalve voor meneer De Ryck die zoiets ongepast vindt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() De patron van deze zaak is reeds jaren een persoonlijke goede vriend van mij Niels(vraag achter de Peter van taverne Napoleon).
Deze heeft mij zwart op wit bewezen,dat het Liberaal Appel voor 37 euro geboekt staat(huur zaal)waar men een btw-bon voor schrijft(patron is in regel). De inkomsten van een schaduwgemeenteraad liggen gemiddeld rond de 125euro(+-25aanwezigen) Deze mensen krijgen inderdaad één consumptie,maar niet voor een totaal bedrag van 88 euro volgens de uitbater. Ik heb Mijnheer Van Nespen vaak geconfronteerd met deze feiten,en hem gevraagt waar men dit geld voor gebruikt ![]() Ik heb tot op de dag van heden nooit een antwoord ontvangen. Ik stel u voor om ééns een schaduwgemeenteraad bij te wonen en zelf te oordelen wie hier de waarheid spreekt. Eerder op dit forum verklaarde Mijnheer Van Nespen,dat het volledige bedrag naar de huur ging van de zaal. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alle ouders moeten zichzelf en hun kroost verzekeren tegen allerhande onheil. De Familiale verzekering is verplicht, brand ect. Gebeuren er dingen waarvoor de ouders verantwoordelijk zijn?? vandalisme van hun kinderen bv., moeten de ouders daar financieel voor opdraaien, zo simpel is het. Zijn het volwassen vandalen dan draaien ze daar zelf voor op. Geen uitzonderingen is de grootste gelijkheid.
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eens kort en bondig de feiten op een rijtje plaatsen ... De politie was op de hoogte en stond paraat om in te grijpen wat ze ook deed aangezien de situatie snel onder controle was en de schade beperkt bleef. De daders zijn op HETERDAAD betrapt en zullen hiervoor de gevolgen dragen. Een juiste aanpak, het stadsbestuur valt hier niets te verwijten. Nu komen de nep-liberalen van LA op het sublieme idee dat de rellen hadden kunnen voorkomen worden door de daders preventief op te pakken. Ja wadde! 1° Waar is het liberale vrijheidsideaal gebleven?? 2° Het LA beschikt blijkbaar over een cristallenbol aangezien ze al bij voorbaat en met stellige zekerheid wisten wie de daders gingen zijn. Die 12-13 jarige snotapen stonden ongetwijfelt al geboekt als staatsgevaarlijke terroristen en relschoppers. Bovendien is er nog het rechtsprincipe dat men onschuldig is tot het tegendeel is bewezen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, die minderjarige snotapen weten goed genoeg wat ze doen, waarom ze het doen, waarom ze het durven doen en waarom meerderjarigen het allemaal niet meer doen !
![]() ![]() Oorzaken : de straffeloosheid van minderjarigen, onder het mom van "jeugdbescherming", door de laksheid van de rechters en de rechtbanken, door de overbescherming en betutteling van sommige instellingen, door het gebrek aan ouderlijk toezicht, door een totaal gebrek aan respect voor "anderen" en gebrek aan discipline ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() [quote="@lpha"][quote="Rudy Van Nespen"][quote="@lpha"]
1° Waar is het liberale vrijheidsideaal gebleven?? Bij de VLD misschien? de SP.a?, of toch bij de CD&V? Vraag het eens aan de heer Duchâtelet, hij heeft op z'n minst de voorzitters van deze drie partijën een kartel aangeboden.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het vrijheidsideaal is al lang kapot gemaakt door de snotapen ! De vrijheid stopt waar geweld heerst en overheerst !
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() back to the topic
![]() Uit cijfers van het Internationaal Monetair Fonds blijkt dat migranten in dit land jaarlijks liefst 6,9 miljard euro naar hun familie in het thuisland sturen. Daarmee staat dit land wereldwijd op de vierde plaats. Het dient gezegd dat dit cijfer enkel slaat op de bankverrichtingen, aangezien over het geld dat 'met de valies' wordt over gesast, geen gegevens bestaan. Het totale bedrag van de geldstroom naar het buitenland zou met andere woorden wel eens een pak hoger kunnen liggen. Dat is dan "zwart" geld en dat gaat niet naar Luxemburg of Zwitserland ![]() Hoe hoog moeten we die geldstroom dan inschatten ? 10 �* 15 miljard ? ![]() België is inderdaad een land met teveel geld... dus kunnen of moeten we die geldstroom tegen houden en dat hier investeren in jobs... ![]() Gieken een gratis tip ! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |